يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

شوخی جالب دایی با فردوسی‌پور

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 411398
«چیه این قدر اذیت می‌کنی فوتبالی‌ها رو؟» و عادل هم که رگ خواب دایی را خیلی خوب بلد است با حاضر جوابی به آقای گل جهان پاسخ داد:« نه بابا...چه اذیتی؟ من قلباً تو را دوست دارم و خودت هم این موضوع را می‌دانی!»
به گزارش جهان،روزنامه خبر ورزشی نوشت: صبح دیروز علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس در جاده لشکرک برای کاشت چند نهال حضور پیدا کرد.

جالب این که عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه ۹۰ نیز در این محل حضور پیدا کرد و او نیز نهالی را کاشت. فردوسی‌پور وقتی متوجه حضور دایی در این مراسم شد، قصد داشت سمت دایی برود که به دلیل شلوغی بیش از حد مراسم نتوانست کنار او جایی برای نشستن پیدا کند و به سلام علیک از راه دور بسنده کرد اما در پایان مراسم او به سمت دایی رفت و سرمربی سابق پرسپولیس را در آغوش گرفت.

در این میان دایی به شوخی به عادل گفت:«چیه این قدر اذیت می‌کنی فوتبالی‌ها رو؟» و عادل هم که رگ خواب دایی را خیلی خوب بلد است با حاضر جوابی به آقای گل جهان پاسخ داد:« نه بابا...چه اذیتی؟ من قلباً تو را دوست دارم و خودت هم این موضوع را می‌دانی!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فکر کنم جالبو حالب نوشتین.ممنونم
حامدی
جالب بود
چیش جالب بود مثلا؟؟؟
جهان بی مزه
یعنی حال آدم از این خبرای زرد بهم میخوره.
همون حالب درست تره با این تیترمزخرف