جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

تبلیغات علیه اسلام مرامسلمان کرد!

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 411335
بانوی تازه مسلمان شده اهل ژاپن گفت: در ۱۱ سپتامبر تبلیغات گسترده علیه دین اسلام به اوج خود رسیده بود و این مسئله سبب شد که درباره دین اسلام تحقیق کنم و مسلمان شوم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، «آتسوکو‌هوشینو» که بعد از گرایش به اسلام و مسلمان شدن نام خود را به «فاطمه» تغییر می‎دهد، بعدازظهر امروز در مراسمی با عنوان «بانوی تازه مسلمان شده» در دانشگاه بوعلی‎سینا اظهار داشت: وقتی درباره اسلام تحقیق و مطالعه کردم متوجه شدم که انسان آزادترین بنده خداوند است و خداوند صاحب همه چیز در عالم است.

وی با اشاره به اینکه انسان‏های با تقوا نزد خداوند متعال جایگاه ویژه‎ای دارند، افزود: خانواده من اهل ژاپن هستند و در این کشور متولد شدم و عموی من یک کشیش مسیحی بود و این امر سبب شد که ادیان مختلف را با یکدیگر مقایسه کنم.

این بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی تصریح کرد: در ۱۱ سپتامبر تبلیغات گسترده علیه دین اسلام به اوج خود رسیده بود و این مسئله سبب شد که درباره دین اسلام که بوی توطئه می‎داد، مطالعه کنم.

وی گفت: تنها اطلاعاتی که درباره دین اسلام داشتم بحث خواندن نماز و حرام بودن خوردن شراب بود و برای اینکه آگاهی بیشتری نسب به این دین پیدا کنم شروع به خواندن قرآن و ترجمه آن کردم.

هوشینو با دروغ خواندن حرف‎های رایج در مورد دین اسلام بیان کرد: معتقدم کسانی که اهل حق و حقیقت هستند نیازی به دروغ گفتن ندارند ولی در مقابل افرادی که با حق میانه‏ای ندارند سعی دارند که با توجیه و دروغ کارهای خود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه تنها قرآن درباره هدف از خلقت انسان و زندگی دنیایی آن توضیح کاملی داده است، افزود: در کشور ژاپن اهل تشیع فعالیت بسیار ضیعفی دارند در این راستا برای مسلمان شدن ابتدا در مرکز اسلامی سنی توکیو، سنی شدم و زبان عربی را فرا گرفتم تا بتوانم قرآن و نماز بخوانم و تشیع گرایش پیدا کنم.

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی با اشاره به علاقه خود به دعا خواندن عنوان کرد: با مسلمان شدنم، خانواده‎ و اطرافیانم فکر می‎کردند که دیوانه شدم و مرا سرزنش می‎کردند اما با خواندن دعا تصمیم واقعی برای مسلمان ماندن را گرفتم.

وی با اشاره به دلیل آمدن به کشور ایران گفت: پنج سال پیش بود که وارد کشور ایران شدم چرا که در ژاپن، پلیس از پوشیدن روسری برای حفظ حجاب با من برخورد می‎کرد و مردم نیز نگاه‎های بدی نسبت به من داشتند اما با توکل بر خداوند همچنان از اعتقاداتم دست برنداشته‌ام.

هوشینو افزود: با ورود به ایران زندگی جدیدی به من عطا شد و تصمیم گرفتم که تمام سال‎های گذشته را جبران کنم و چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کردم.

وی بیان کرد: زن مسلمان بودن و گرایش به اسلام برای من یک افتخار است، آرزو کردم که یک مسلمان واقعی باقی بمانم چرا که زن مسلمان برای خود شخصیت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *