جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۴
۷
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

بسیاری از زیرمجموعه‌های نعمت‌زاده مالیات نمی‌دهند

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 411195
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به انتقادات اخیر وزیر صنعت از نظام مالیاتی گفت: این سازمان در چارچوب قانون مالیات دریافت کرده و فراتر از آن عمل نکرده است.
بسیاری از زیرمجموعه‌های نعمت‌زاده مالیات نمی‌دهند
به گزارش جهان، علی عسکری در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به انتقادات اخیر وزیر صنعت از مالیات ارزش‌افزوده و سکان‌داران مالیاتی کشور، اظهار داشت: اگر کارهای آقای نعمت زاده ایراد ندارد کارهای ما هم ایراد ندارد.

وی با تأکید براینکه "ما هم بلدیم انتقاد کنیم"، گفت: سازمان امور مالیاتی کشور در چارچوب قانون مالیات گرفته و فراتر از آن ریالی دریافت نکرده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: اگر قانون درست اجرا می شود کسی نباید ناراحت شود؛ بسیاری از همان کسانی که در حوزه آقای نعمت زاده فعالیت می کنند مالیات نمی دهند.

عسکری با اشاره به اینکه "قانون فشار حالیش نمی شود" تصریح کرد: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۵۲ هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی وصول شده و تا پایان سال پیش بینی می شود این رقم به ۵۷ هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت با اشاره به پافشاری مسئولان مالیاتی کشور بر ادامه روند فعلی در اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده تصریح کرد: تا امروز سکان‌داران مالیات کشور روی حرف خود اصرار می‌ورزند و در اصول فعلی این قانون توافق نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مالیات می دادن هزار میلیارد سرمایه جمع نمی کردند!
می کردند ؟
Iran, Islamic Republic of
اینهمه پولو میخوای چیکار بنده ی خدا؟!!
مریم
اخه مگه ارث باباشه.باید بده
نا حقی تا کی
آفرین بخند ید دولتمردان ب...
Iran, Islamic Republic of
هزار میلیارد تومان چندتا صفر داره؟ اگه تبدیل به ریال بشه چندتا صفر داره؟
10000000000000 ریال، سیزده تا صفر داره.
واقعا کسی که تا وقتی ما یادمونه کار دولتی داشته و یا مسئولیت دولتی داشته چطور اینهمه ثروت جمع کرده؟!! آیا اصلا در نظام اسلامی کسی مجاز هست که اینهمه ثروت جمع کنه؟
آیا مالیات داده و اینهمه ثروت روی هم جمع شده؟ آیا وجوهات شرعی داده و اینهمه ثروت روی هم جمع شده؟
حامد
ظاهرا دولت ارثیه عده ای خاص است که مجددا ...
محمد
....فقط استیضاح و عزل