يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲۴
۱۸۰
اتهام‌زنی و اهانت بی‌سابقه به منتقدان هسته‌ای؛

هاشمی: دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند!/ از تریبون مجلس دروغ می‌گویند/ مذاکرات در آستانه توافق است

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 410574
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین پروژه دولت را تیم مذاکره‌کننده دانست و گفت: ببینید که دلواپسان چه بر سر اینها آورده‌اند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند.
هاشمی: دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند!/ از تریبون مجلس دروغ می‌گویند/ مذاکرات در آستانه توافق است
به گزارش جهان به نقل از فارس، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی الگوی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای که صبح امروز سه‌شنبه در تالار وزارت کشور برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در آستانه حرکت جدید و عالمانه توسعه و سازندگی که در این مرحله چشم امید مردم به شماست باید نکاتی را مطرح کنم.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه دیشب تصمیم گرفته بودم که درباره اسناد بالادستی صحبت کنم اما احساس کردم که معمولاً نیازی به تشریح آنها نیست ادامه داد: قبل از جلسه و پس از صحبت با وزیر کشور برنامه خود را تغییر دادم و می‌خواهم درباره «ما می‌توانیم»‌ صحبت کنم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صحبت‌های رحمانی فضلی درباره توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای تصریح کرد: این مطالبی که گفته شد کاملاً عملی است اما بنده از تجربیات خود و شرایط می‌گویم تا جدیت شما بیشتر شود چرا که در حال حاضر خیلی چیزها مهیاست و فقط همت ما را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله توازن منطقه‌ای و توسعه دانش‌محور در مسئله توسعه‌ای که شما امروز به دنبال آن هستید، خوشبختانه در این سالها در مجمع تشخیص بر روی آن کار شده و فرمایشات مقام معظم رهبری نیز فرستاده شد و ایشان تأیید و ابلاغ کردند از این رو اصول آن آماده است.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به کار کمیسیون زیربنایی مجمع بر روی مسئله آمایش سرزمینی ادامه داد: بنده خودم مسئول این کمیسیون بودم؛ ما می‌دانیم ایران از لحاظ بنیه طبیعی و شرایط جغرافیایی و نیروی انسانی قدرتمند است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نوشتن چشم‌انداز ۲۰ ساله آن را آلترناتیو برنامه تمدن بزرگ اسلامی دانست و افزود: این کار را ما در دولت سازندگی طراحی و بر روی آن کار کردیم و رهبری هم که دیدند اسم آن را حیات طیبه گذاشتند لذا آن برنامه از یک بعد با کار شما می‌خواند.

وی گفت: ما در آنجا به جای اینکه از بالا فرمان دهیم از پایین و از فرمانداران خود خواستیم منطقه، امکانات، ظرفیت و موانع خود را بررسی کنند و برای ما بفرستند تا جمع‌بندی و تصمیم‌گیری کنیم و در سازمان برنامه نیز بر روی آن مطالعه صورت گرفت.

وی با اشاره به پایان دولت سازندگی و اجرا نشدن این موضوع پس از دولتش یادآور شد: بنابراین بنده در مجمع به این فکر افتاده است که آن را پیگیری کنیم و با رهبری هم آن را مطرح کردم که ما باید چشم‌انداز تمدن و توسعه را به عنوان سند بالادستی مسئولان تهیه کنیم؛ در ذهن خود ایشان هم چنین چیزی در گذشته بود لذا تأیید کردند و بر اساس آن برنامه چهارم ۵ ساله نوشته شد.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه آن برنامه، برنامه خوبی بود ا ما دولت وقت عقیده‌ای به آن نداشت و انجام هم نشد افزود: وقتی که در پایان کار گزارش‌های دیوان محاسبات در این زمینه آمد مشخص شد که تنها ۲۳ درصد آن برنامه انجام شده است که اگر ما آن را رها هم می‌کردیم ۲۳ درصد خودش انجام می‌شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چند سالی از این چشم‌انداز باقی مانده است که می‌توانیم در مدت باقیمانده همه کارهای آن را انجام دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور ادامه داد: ما در ساحل جنوب و خلیج‌فارس و از خرمشهر تا مرز پاکستان را بررسی کردیم و دیدیم می‌توانیم با کارهای ناشی از نفت و دریا بزرگترین تمدن را در آنجا داشته باشیم از این رو ما معلوم کردیم که چه کارهایی در آنجا باید اولویت داشته باشد.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه اخیراً مسئله توسعه دانش‌بنیان را مطرح کرده‌ایم افزود: در گذشته بیشتر از ماشین‌آلات استفاده می‌شد و نقش نیروی انسانی کم و بهره‌وری نیز ضعیف بود هر چند که اکنون هم ضعیف است اما ما با محاسبات متوجه شدیم می‌توان ۲.۵ درصد از رشد سالانه را با بهره‌وری تأمین کنیم؛ یعنی در ۸ درصد رشدی که ما نوشتیم ۲.۵ درصد آن از بهره‌وری به دست می‌آمد که اگر اجرایی می‌شد به نقطه‌ای که در چشم‌انداز تعریف شده است می‌رسیدیم که باید در پایان سال ۱۴۰۴ مقام اول را در همه ابعاد توسعه در منطقه داشته باشیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: اما من تأسف می‌خورم که ما از آنجایی هم که بودیم عقب ماندیم و ترکیه و عربستان و کشورهای کوچک از ما جلو زدند.

وی با تأکید بر اینکه توسعه دانش‌بنیان یک موضوع خیالی نیست و ما میلیون‌ها فارغ‌التحصیل داریم که جزو نخبگان هستند یادآور شد: ما برای همه ابعاد توسعه نیروی متخصص در کشور داریم که در این حرکت نیز از اساتید استفاده شده است.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه مردم قبلاً خیلی از نیازها را درک نمی‌کردند اما امروز به خاطر انفجار اطلاعات حتی در روستاها هم می‌دانند که چه چیزی حقشان است افزود: بنابراین نیاز از عوامل اصلی توسعه است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی فقط با تکیه بر مردم و قدرت مردم توانست پیروز شود گفت: قدرت حاکم ‌آن زمان کم نبود که از لحاظ مالی نیز دستشان به خاطر بالا رفتن قیمت نفت باز بود و شرق، غرب و ارتجاع منطقه نیز حامی رژیم بود و مشکلی هم در میان خارجی نداشت و در عین حال در دنیا از اعتبار برخوردار بود و اگر نیازی به تکنولوژی داشت کمکش می‌کردند اما چیزی که رژیم پهلوی نداشت مردم بود که جمهوری اسلامی نیز با مردم توانست بر آن رژیم غلبه کند.

وی با تأکید بر اینکه اسلام در فطرت مردم ما است به آغاز نهضت مبارزه حضرت امام اشاره کرد و افزود: زمانی که ایشان علم مبارزه را بلند کردند مردم با خیال راحت و با حجت به میدان آمدند و ما پیروز شدیم هر چند که ما زحمت کسانی را که مبارزه کردند نادیده نمی‌گیریم و در دوران تبعید امام شاگردان ایشان مردم را از شرایط کشور آگاه کردند.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: کم انقلابی پیدا می‌شود که مردم آن اینگونه در صحنه باشند، پس از پیروزی انقلاب ما شورش‌های مسلحانه‌ای در کشور داشتیم که بسیار خطرناک و از خارج برنامه‌ریزی شده بود اما مردم جلوی آن را گرفتند و وحدت را حفظ کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی به نقش‌آفرینی مجدد مردم اشاره کرد و گفت: ما در جنگ هم چه در میدان نظامی و چه در سازمان ملل بهترین نتیجه را گرفتیم و آنها صدام را متجاوز و ما را مستحق دریافت غرامت دانستند که البته ما بیش از صد میلیارد دلار هزینه کرده و خسارت داده بودیم.

وی با اشاره به حضور مردم پس از جنگ و پس از رحلت حضرت امام (ره) به ‌آغاز دولت سازندگی پرداخت و گفت: سیاست سازندگی دستور امام بود و ما به دستور ایشان برنامه اول را نوشتیم لذا شما ببینید آیا الان وضع ما بهتر است یا پس از جنگ.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه ما پس از جنگ فقط چند ساعت در شبانه‌روز برق داشتیم و حتی صنایع مهم کشور نیز نوبتی کار می‌کردند یادآور شد: از لحاظ بودجه در سال ۶۷ ما ۵۱ درصد کسری بودجه داشتیم و یک میلیارد دلار در خزانه و ۱۲ میلیارد دلار نیز در رسید کالاهای ضروری بود که خریداری کرده بودیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما آن زمان تحریم هم بودیم اما مانند حالا تحریم نبود ادامه داد: وقتی در آن شرایط کار شروع شد و من خواستم که از مجلس به دولت بیایم نمایندگان گفتند چرا می‌خواهید از جایی که مطالبه‌گر است به جایی بروید که مجبورید با دست خالی پاسخگو باشید تصریح کرد: من به آنها پاسخ دادم بالاخره چه کسی باید برود و دیدیم واقعاً شد چرا که عمده مسئله ما در آن روز اتحاد ملت بود هر چند که رادیکال‌ها و محافظه‌کارها نیز در مجلس حضور داشتند اما اینها شیرینی زندگی سیاسی است.

وی با اشاره به غرور مردم از پایان جنگ و بازگشت اسرا و آمادگی آنها برای همکاری همه‌جانبه جهت بازسازی کشور یادآور شد: برای برنامه اول ۱۳۵ دلار بودجه ارزی دیدیم لذا شما در حال حاضر به سرعت می‌توانید در زمینه صادرات رشد کنید چرا که زمینه تولید در کشور فراهم است.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه ما حتی برای همین ۱۳۵ دلار که مجلس به ما داده بود ۹۵ میلیارد آن را در ۵ سال اول هزینه کردیم گفت: اشتغال بزرگترین مشکل آن زمان بود و زمانی که با ۱۶ درصد نرخ بیکاری رسمی آمدیم در پایان دولت ما این نرخ به ۹ درصد رسید و در واقع سالی یک درصد کم شد.

رئیس جمهور اسبق کشورمان ادامه داد: زمانی که من دولت را تحویل گرفتم تورم ۳۰ درصد بود اما دولت را با تورم ۱۷ درصد تحویل دادیم و همه چیز حل شد چرا که مردم در صحنه بودند.

وی بر همین اساس خطاب به دولت تأکید کرد سیاست توسعه متوازن و پایدار نیز باید متکی به مردم باشد و این کاملاً منطقی و عملی است و کشور را یک پله بزرگ بالا می‌برد.

هاشمی رفسنجانی با یادآوری این نکته که ما وقتی شروع به کار کردیم تنها ۵ و ۶ هزار روستا برق و آب داشت اما اکنون همه جا از این امکانات برخوردار است در عین حال گفت: تحریم‌ها هم ضربه می‌زند اما در همه شهرستان‌ها کسانی هستند که امکانات مالی داشته باشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این مسئله که اختیارات استانداران کم است افزود: ما در زمان خود دست استانداران را باز گذاشته بودیم و این طور محدودشان نکرده بودیم لذا این برنامه‌ای که در چارچوب توسعه دانش‌بنیان و توسعه متوازن طراحی شده حق مردم و وظیفه ما است چرا که همه مردم باید زندگی شبیه به هم و نزدیک به هم داشته باشند.

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی کشور خاطرنشان کرد: البته ما هم ۱۰ سال خشکسالی داشتیم اما به این وضع نبود چرا که در حال حاضر منابع زیرزمینی آسیب دیده و الان دیگر دشتی نمانده که به آن اتکا کنیم و اکثر آب نیز در کشاورزی مصرف می‌شود در حالی که کشاورزی به آسانی قابل صرفه‌جویی است.

هاشمی رفسنجانی با طرح این پرسش که چه لزومی دارد محصولاتی که آب زیادی می‌خواهد در منطقه کم‌آب بکاریم گفت: چرا ما به دنبال کشاورزی گلخانه‌ای نمی‌رویم که درآمد بیشتری هم دارد و پایه‌گذار اشتغال است؛ البته این مسئله نباید با بودجه دولت باشد بلکه باید بانک‌ها به مردم تسهیلات بدهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شاید بگویند بانکها نمی‌توانند این کار را بکنند که من این موضوع را قبول ندارم گفت: در زمان ما نقدینگی ۷۰ هزار میلیارد بود اما اکنون به ۷۰۰ هزار میلیارد رسیده است، این نقدنیگی کجاست، الان زمانی نیست که مردم نقدینگی خود را مخفی کنند و آن را در بانک می‌گذارند.

وی با طرح این پرسش که این پولها کجاست و از بانک‌ها بپرسید که این پولها کجا مصرف می‌شود ادامه داد: ما قبول داریم که معوقه‌ها وجود دارد و برخی کسانی که گرفته‌اند پس نداده‌اند که پولشان کجاست؛ این پولها چه می‌شود و بانک‌ها باید در این زمینه جواب دهند که با پول‌های مهم چه کار می‌کنند؛ اگر آن را پیدا کردید به من هم بگویید.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: تنها چیزی که می‌توانیم در این مسئله باور کنیم این است که این پولها را در جایی مصرف می‌کنند که سود بیشتری برای بانک‌ها داشته باشد ولی در عین حال از کارهای مهم حاکمیت و استانداران این است که بگویند در کشور نقدینگی وجود دارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد از ورود انواع خودروهای چینی به کشور که باعث اشتغال‌زدایی می‌شود خطاب به طیب‌نیا وزیر اقتصاد که از حاضرین در این همایش بود، گفت: ۷۰۰ هزار میلیارد نقدینگی در بانک‌ها باید باشد و در جای دیگر جا ندارد و باید پیدا شود چرا نمی‌توانند تأمین کنند؟

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر کشور ادامه داد: آقای رحمانی‌فضلی گفت که ما می‌توانیم در ۱۱ استان با امکانات خود استان‌ها توسعه مطلوب داشته باشیم که اگر با مطالعه به این رسیده‌آند باید امکانات به استان‌ها داده شود.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه ما حاضریم مراکزی از جمله دانشگاه آزاد را در اختیار شما بگذاریم تا این طرح‌ها را تجاری‌سازی کنید، افزود: متاسفانه روستاها خیلی در حال خالی شدن است در حالی که می‌توان روستاها را با مجتمع‌های صنعتی که از سوی جهاد سازندگی ایجاد شد، احیا کرد اما این سرمایه در حال از بین رفتن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ورود به این مرحله به یک برنامه خاص نیاز دارد، در عین حال تاکید کرد: همدلی ملت برای ما خیلی مهم است و الان هم متاسفانه به هر دلیلی این همدلی آسیب دیده است.

وی به بحث مذاکرات هسته‌ای کشورمان با ۱+۵ اشاره کرد و اظهار داشت: در مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره کننده است و مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو هم‌نوا شده‌اند.

دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند


هاشمی رفسنجانی با اشاره به سفر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا ادامه داد: او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند اما در حال حاضر نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: زمانی که تیم مذاکره کننده باز می‌گردد به جای استقبال از آنها دلواپسان چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند.

از تریبون مجلس دروغ می‌گویند


وی با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره کننده ادامه داد: تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغ‌ها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه استانداران می‌توانند در منطقه خود کار کنند، افزود:‌ما در بعد از جنگ این مسائل را نداشتیم و الان که با این همه فشار بین‌المللی مواجه هستیم آیا در داخل هم فشار باید بیشتر باشد؟ آنها از این ملت انقلابی و جنگ‌رفته نیستند. آنها آسان آمده‌اندو تریبون پیدا می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند و مشکل ما این آدم‌ها هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این وظیفه حکومت و قدرت است که مسئولیت خود را به درستی انجام دهد البته منتقدان هم اگر حرف منطقی دارند بزنند و جوابشان را بگیرند چرا که فضای انتقاد سازنده است اما فضای تخریب کینه و دشمنی می‌آورد و مایوس می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شما ببینید چه شخصیت‌های بزرگی در مقابل چه مسائلی سکوت کرده‌اند اما در مقابل این مسئله که برای حفظ کشور و ارتباط جهانی انجام می‌شود موضع می‌گیرند.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها نمی‌توانند با سانسور رشد کنند، فضای آزاد را سازنده ارزیابی کرد و گفت« ما باید محیط دانشگاه‌ها را آزاد بگذاریم و استانداران هم نباید تحت تاثیر تندرویان قرار بگیرند و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به نحوه اجرایی کردن اصل ۴۴ در کشور گفت: اصل ۴۴ را بر اساس منویات رهبری در مجمع اجرایی کردیم. همچنین واگذاری‌هایی طبق این اصل در نظر گرفتیم.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند که بنده انتظار داشتم که اصل ۴۴ انقلاب اقتصادی را در کشور ایجاد کند که این موضوع محقق نشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اولین بمبی که در بحث خصوصی‌سازی و عدم اجرای اصل ۴۴ زده شد، سهام عدالت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دلواپس است دیگر ...
اینا همه نتیجه های...
فتنه گرا کاری کردن که امریکا و دارودسته اشون اینقدر جسارت پیدا کردن که تحریم ها رو دوبل کردند...
شیطونک915
جناب هاشمی هم کلافه شدن با این اوضاع...
شیطونک915
ادامه وخلاصه :با این اوضاعی که صفر درصدیها درست کردن میخوان انتقامو از منتقدین بگیرن!!!
توروخداسانسورنکن!!!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
هاشمي با اين حرفا كلافه نمي شود چون معاندين بزرگتر از اين ها را پشت سر گذاشته او مرد روزهاي سخت است وشناسنامه انقلاب ، پس بيخود به خودتان زحمت ندهيد براي اين كه هاشمي را حذف كنيد
فعلا که رنگ به رخساره ایشون ه ... نیست!!!
بنیامین
شناسنامه ایشون بعد از نامه بی سلام و تهدید آمیز به رهبری مهر ابطال خورده و خودش خیلی وقته خودشو حذف کرده و زوری که میزنه تا دوباره به صحنه بیاد و عطشی که به قدرت و دیده شدن داره جزو عجائب روزگاره
... بهتره بیخیال بشی
بله. البته ایشون دلواپس عدم توافق است...
Iran, Islamic Republic of
اسکی رو آب روز تاسوعا...!!!
Iran, Islamic Republic of
کی دلواپسه؟
حمید
از کمی گذشته....بطور وحشتناکی دلواپسه
جهان نیوز

این مطلب که نتانیاهو هم از توافق هسته ای نگران است درست است

اسرائیل در دوران دولت احمدی نزاد با توجه به گفتمان اقا ی احمدی نزاد بیشترین بهر ه برداری را نمود و دنیا واروپا را هماهنگ با امریکا علیه ایران بسیج کرد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Romania
احسنت
احسنت
با عزت بودن خرج ....
خطر رو باید از اونجا دید که کلیه مسئولین متاسفانه فارغ التحصیل غرب و خصوصا امریکا هستن و چقدر به اونا وابسته شدن ...
سرباز وطن
ول کنید این گرد. خاک کردن و.
مطمئن باش اگه امکانش و داشتی میرفتی خارج و بر نمی گشتی
اینا متعهدا که خارج تحصیل کردن و شرایط اونجا رو ول کردن و به خدمت میهن شتافتند
آمریکا و اروپا بعد از فتنه 88 برای تحریم بیشتر ایران و تشدید فشارها امیدوار شدند و باهم هماهنگ شدند .
هیلاری کلینتون : تحریمهای نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یعنی قبل از آقای احمدی نژاد ما تحریم نبودیم؟؟؟
آمریکا اواخر جنگ مستقیم به ما حمله نکرد؟؟؟
به نفتکش ها و هواپیمای مسافربری ما حمله نکرد؟؟؟
امید
نتانیاهو خیالش راحت است که توافقی انجام نخواهد شد ...کمتر شبکه ماهواره ای ببین طفلک من...ظاهرا یادت رفته بعد از فتنه 88 دوستانت تحریمها شدت گرفت...الان که اتحادشون بیشتر شده و بهره برداری اسرائیل بیشتر ...سرتون رو از زیر برف در بیارید ای کبکهای زمانه...
جمالی
شما .. اول برو فرزندان خودت را جمع کن...
هاشمی ...
اگر اقای هاشمی رئیس جمهور میشد مملکت اباد میشد ...
چُغوک
سالهای نه چندان پیش اباد کردند و الان جای نا آبادی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
امید
خوابی بیدارشو الان هم دولت روحانی با نظرات ایشون میچرخه ولی آبادی ما نمی بینیم جز اینکه تولید داخل داره با واردات بی رویه نابود میشه و همون تفکر سرمایه داری ایشون اجا میشه و دست دوستی به سمت کدخدا درازه
Iran, Islamic Republic of
در...88 که کلا خانوادگی....
مهندس چيز
United Kingdom
دوست خونوادگيتونم چيزي از نتنياهو كم نداره ها
اقای هاشمی میشه بفرمایید به قول شما دلواپسان دقیقا چه بر سر تیم مذاکره کننده آورده؟؟؟ یه دوتا مثال میشه بزنید؟ اگر لازم باشد روزی بر سر کسانی که خیانت به مملکت کردند بلایی بیاوریم، خواهید دید که بلای ما کجا و آتش فشان های شما کجا. ولی امروز اون روز نیست و عزیزان مذاکره کننده هم آن افراد نیستند.
Iran, Islamic Republic of
تو راست میگی و همه ی ما دروغ
علی فرزند ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
حضور حاج آقا عرض کنم فعلا که پرونده فرزند گرامی شما(م.ه) باز است و به 20 هزار صفحه هم رسیده است و این شما هستید که نمی خواهید هیچگاه به نتیجه برسد
محمدی
با سلام و خسته نباشید؛
لطفا در نقل اخبار از خبرگزاریهای دیگر، مطالب را به صورت کامل بیان نمایید.
...
Iran, Islamic Republic of
زیاد مصاحبه می کنند ایشون داستان چیه؟
ظاهرا ... م . ه سنگینه ....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
معلومه مي خواد دوباره سر زبانها بيافتد آخه چند تا انتخابات در پيش داريم خب ب...
عطش دیده شدن در ایشون شعله ور است همین
مودی
Iran, Islamic Republic of
نسبت دادن انتقادهای به جا و دلسوزانه از تیم هسته ای به همنوایی با نتانیاهو در واقع بستن دهان منتقدان با انگ و تهمت است .مگر خودآقایان اکنون تلویحا اعلام نمیکنند که توافق ژنو اشکال داشت و باعث سو استفاده طرف غربی از مفاد مبهم و گنگ آن شد ؟؟؟...
... شعار مخالف هاشمي مخالف اسلام است را سر زبونا انداخت...
علی
عبارت "دلواپسان" بهترین هدیه جبهه پایداری به جریان هاشمی بود!
دوستان من بعد کمی دور اندیش و مراقب باشند!
ی
ایشان که این قدر دلواپس آزادی اند. وضع آزادی های مدنی درزمان ریاست خودشان چگونه بود؟چه بلایی برسرتنها روزنامه منتقد دولت (جهان اسلام) آورده شد؟دریغ از ذرّه ای انصاف .!!!
ایشون نیاز به تولید عبارت توسط دیگران ندارند....
"دلواپس" یا هر عنوان دیگری فرق نمیکند. هر چه باشد و با منافع آقایان سازگار نباشد، تخریبش می کنند
اشتباه دولت هم همین است که همه تخم مرغ ها را توی سبد مذاکرات گذاشته است و بجای توجه به درون چشمش بدنبال کدخداست .
Romania
جنبا آقای هاشمی
امیدورام جنابعالی جز دلواپسین تبرئه فرزندتان نباشید و همنوا با برخی !!!!!نیز نباشید
اسرائیل اجازه دارد متن مذاکرات را بداند ولی مردم خیر
ممنون از دلواپسیتان برای دلواپسان
امیدواریم دلواپسی جنابعالی برای پسر دلواپستان موجبات تالم خاطر نگردد. والا!!!!!
سعيد110
دروغ؟! يعني مي گويند تقلب شده است؟!!!
يعني خدا وکيلي .......
هاشمی از تو هم مچکریم در کنار روحانی!
دلواپسم ناجور
تهرانی
... شعور ملت گفتی رفته بودند ساندویچ بخورند وآنها را انقلابی مینامید !!؟
مجتبی
حاج اقا ما یک عمر هست میگیم یک عده با نتانیاهو همصدا شدند برخی انکار کردند؟!!!
ببخشید همصدا نه همراه
... نتانياهو از سال 88 به بعد ميتوان ب...
Iran, Islamic Republic of
در امورات خود موفق باشند
ج-د
Iran, Islamic Republic of
...حالا به پا کننده ... دست پیش گرفته پس نیافتد ...
Iran, Islamic Republic of
....این یک دعوا زرگری بین نتانیاهو و اوباماست
یاسین
Iran, Islamic Republic of
... تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بميرم براي شما كه تريبونتون بسته است !!!؟
اصلا" مجال اظهار نظر نداريد ؟؟؟
عسل
توافق ژنو هم به توافق رسیدید مهم به توافق رسیدن نیست مهم این است که کشور را چند می فروشید؟
Iran, Islamic Republic of
چه چیزهایی که نمی شنویم
ما هم آماده دفاع هستیم
...این را بدان حضرت زهرا سلام الله حافظ انقلاب ورهبر ماست وما ملت هم با جان ودل از انقلاب ورهبرمان دفاع می کنیم..
mahdi
ظاهرا ایشان فراموش کرده اند که الان دوره ریاست جمهوری ایشان نیست که هر صدای مخالفی (شبیه طلبه های هم استانیشان) را به عناوین مختلف سرکوب کنند....
اقای هاشمی خیر خواه انقلاب است . تاریخ این واقعیت را ثابت کرد.
..!معجزه تمام هزاره ها!
منظور ایشون اینه که اینقدر در تریبون مجلس راجع به جرایم اقتصادی .... حرف نزنید دروغ گوهای بی سوات!!!!
اگر خیر خواه بودن فرزنداشو ...
همون حمایت همه جانبه ایشون با فرستادن نامه بدون سلام و سکوت 88 ایشون قشنگ به همه ثابت کرد که ایشون خیرخواهن
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
البته ايشون خير خواهن خير خواه ................. !!!!
حمید
آره تو راست میگی تو فتنه 88 نشون داد خودش و خانواده اش چقدر خیر خواه انقلابند. خیر خواهیش سرریز شده و اونور آبیها خروار خروار جمع می کنند
زرديني
Iran, Islamic Republic of
ميشه بفرماييد اين دلواپسان چه چيزهايي ميگويند كه نبايد بگويند؟ مردم نامحرمند نمايندگان مجلس هم نامحرمند...
م
United Kingdom
...چه می خواستند وچه نمی خواستند از پول نفت برای نسل بعد ا ی شان کنار ه گرفتند و سالها است رویه اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفته اند و صورتشان را پای حفظ عزت و ارزشهای دینی مثل ساده زیستی و ایثار گری و رفع تبعیض و ... با سیلی سرخ نگه می دارند اما انگار هنوز بعضی دیگر مردان اند ...
زرديني
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا درسته اختيار دولت با شماست اما مجلس مجلس شما نيست.
اتفاقا نفر اول مجلس با ایشان است!
گروهبان ،کرسنت،استات اویل ،توتال
Iran, Islamic Republic of
بنظرم بهترین کامنت تو این متن همین است از نگارنده اقای یا خانم زردینی متشکرم هزار مثبت ناقابل تقدیم شما
احمد
ما اولین بار دروغ را در تریبون مقدس نماز جمعه از شما شنیدیم. پس اگر نماینده مجلسی هم این خطا را کرده پیروی از شما کرده است....
نیما راسخ
در پایان سخن از سهام عدالت گفته اند.کدام سهام عدالت؟سهامی که 90 درصد مردم فقط اسمی از آن شنیده اند کجا به منزله ی بمب عمل می کند؟
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
از یک طرف، آنچه که پیداست و خودش هم به صراحت و عیان عنوان کرده، نتانیاهو دلواپسان را دشمن خود و رژیم کودک کش خود قلمداد می کند و از اصلاح طلبان به عنوان سرمایه خود در داخل ایران یاد می کنند ....
از طرف دیگر، اوباما هم امنیت این رژیم را از اهداف اصلی مذاکرات و به عنوان یک استراتژی مطرح می کند؟! این یعنی اینکه در توافق تعریف شده برد-برد شما (که البته فقط این نوع توافق از طرف ما تبلیغ می شود و آنها اصلا اعتقادی به چنین شیوه از توافق ندارند بلکه فقط از توافق خوب- از دید آنها و رژیم کودک کش- یاد می کنند) موجودیت این رژیم کودک کش و منافع و مصالح وی باید تامین و تضمین شود.
حالا بینی و بین الله دلواپسان با نتانیاهو همنوا هستند یا آنها که به دنبال توافق برد-برد و یا رسیدن به توافق تحت هر شرایطی هستند؟!!!
لطفا آدرس غلط ندهید حاج آقا
تاریخ قضاوت خواهد کرد
دروغ نیست راسته
محمد
Iran, Islamic Republic of
همنوا شدن از دو سمت مختلف! ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
۳-۴ خط نوشتم، کلش سانسور شد :)))))
... قوه قضاییه هم باید رسیدگی کند. در مورد دلواپسها بهتر است یک مناظره رودر رو و پخش مستقیم بین آنها و دولتیها بگذارید ...
این پیغام هاشمی بود در دوران روحانی مچکریم
احمد
Iran, Islamic Republic of
....تمدن بزرگ اسلامي هم به بركت خون شهدا ايجاد خواهد شد.
درود بر هاشمی عزیز
احسنت
منظورت از هاشمی اون هاشمی دیگه وزیر بهداشت...وگر نه این هاشمی هر روز برخودش و خانواده اش درود میفرسته دیگه درود نمیخواد
انقلابی
... جفا کردید
....با تحلیلهای سیاسی عجیب و غریب دوباره آب رفته را به جوی بازگردانند ولی نمیشه .
"آنها از این ملت انقلابی و جنگ‌رفته نیستند..."
آخه یکی این حرفو بزنه که حداقل یکبار فیلم جنگی دیده باشه...
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این نظرات
آقای هاشمی باهرچه که به سودخودش وفرزندان وخاندانش باشه موافقه وگرنه بقیه دولت هادمکراتیک نیستند
زنده بادهاشمی این مرد روزهای سخت.
جوک روزهای سخت!!!
ناآشنا
این مرررررررررررد....
توفیقی از قزوین
اکنون که دولت اوباما...، در واقع تصمیم بین بد و بدتر می گیرد ولی نتانیاهو سعی دارد امریکا ذلت فشار قدرت ملت ایران را نپذیرد رجوع کنید به این گفته اوباما «که اگر می توانستیم پیچ و مهره های راکتورهای اتمی ایران را نابود می کردیم !»
همه می دانیم امنیت و منافع اسرائیل برای سران امریکا در راس همه مذاکرات و مرادوات با ایران است و هیچ قرارداد و قول و قراری در رابطه با ایران نبوده گه امریکا به رعایت تعهدات ان پایدار مانده باشد پس نگرانی بخشی از ملت ایران طبیعی است و این به اصطلاح ناصواب «دلواپسان »از دولت می خواهند که دست گدایی برای مذاکرت بلند نکنند و مواظب جمله جمله قرارداد احتمالی باشند رهبری معظم با بیان شرایط مذاکرات نگرانی طبیعی ملت را به تیم مذاکره کننده گوشزد می فرمایند مانند تعداد راکتورهای مورد نیاز و انجام توافق خوب یک مرحله ای و یا حذف تمامی تحریمها و...
اینکه مذاکرات را جناب هاشمی موافق با نظر رهبری می خواند و متضاد با نظر دلواپسان می داند در نوع خود جالب است !!! و اینکه دلواپسانی که معتقدند : مقاومت و قدرت ملت ایران را نباید دست کم انگاشت با مواضع نتانیاهو که معتقداست ایران در ضعف ناشی از تحریمهاست است و امریکا نباید تسلیم اراده ملت ایران شود از نظر جناب هاشمی هم صدایی دلواپسان با نتانیاهو!!!!است
این مواضع هاشمی یا نعوذ باالله از روی کم انگاشتن فهم عمومی است یا نشان از فهم جناب هاشمی است
بهر حال جناب هاشمی !دوره شعارهای مردم فریب مخالف هاشمی مخالف رهبری است تمام شده
علي
آقاي توفيقي دستت درد نكنه بسيارمنطقي ومستدل حرف زديد.آفرين به شما
Iran, Islamic Republic of
لطقا اندازه خودتان صحبت کنید .
توفیقی از قزوین
دوست عزیز !
هر کس به اندازه حق رایی که درنظام اسلامی بواسطه ایثارگریهای شهیدان و جانبازان و ... وجود دارد می تواند و باید در اخبار گردش و نظرات خود را بواسطه آزادی که آن هم مرهون زحمات حضرت امام و همان ایثارهاست مطرح نماید فلذا توصیه می کنم بجای اینکه برای خودت اندازه قایل شوی به دیگران هم توصییه کنید در مباحث وارد شده و نظر دهند تا در انتخابات شاهد نباشم دو سه روزه رای افراد از 10 درصد به 50بالای درصد افزایش یافته و کسانی هم مداوم این رای ها(با این کیفیت) را نشانه روش درست خود بدانند !!! (توجه کنید به نظرات هاشمی و ... در خصوص پعلت رای روحانی در انتخابات سال 92)
بنابراین به این چند کد مطرح شده توجه داشته باش که اندازه و قد در نظام اسلامی جای ندارد دوم اینکه آزادی مرهون خون شهدا و امام راحل است نه دوم و یا بیست ودوم خرداد ! سوم اینکه ما وظیفه داریم با اخبار و مباحث سیاسی نسبت به اتفاقات جامعه به روز باشیم و چهارم اینکه رسانه ها مانند سایت وزین و بی طرف جهان رکن اساسی دمکراسی هستند که وجودشان نه تنها لازم بلکه واجب است
احمد
اینکه آمریکا در ادامه مذاکرات با ورود رهبر عزیزمان با دادن پالسهای تعیین کننده نتونسته زورچپونیهای بیشتر بکنه و باز هم راضی است به حفظ توافق اولیه و ادامه مذاکرات یعنی اینکه در توافقات اولیه ژنو کمی تا قسمتی بند رو به آب ذاذیم برای همین هم دلواپسان نگرانند . ثانیا نگفتید که این مردم در مقابل فتنه 88 هم مقاومت کردند و نگذاشتند انقلاب به دست نا اهلان بیفتد . ثالثا شما محیط دانشگاه را سانسوری می دانید و می فرمائید که باید آزاد باشد ! دانشگاه شما که آزاد است ولی یک سوال از شما داریم اگر پسوند لا یتچسبک اسلامی را از روی آن بردارید بهتر نیست و خداوند بیشتر از شما راضی نمی شود ؟!
دقيقا . دلواپسان نگران اينده سياسي خودهستند ....
علی
اکنون که دیگر .. رسوایی توافق ننگین ژنو به صدا درآمد...
روستايي نوكيسه
يا حق زهي خيال باطل تازگيا هاشم خواب نما شده بقول كرمونيها ورتو خودش افتاده اسكي رو أب ميكنه رجوع به خاطراتش
....
چقدر ساده شدی...
از م ه چه خبر
محسن
Iran, Islamic Republic of
هیچی رفته بود دکترا بگیره الانم برگشته!
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از ... ما می گویی
جناب هاشمی لطفا شما دیگر سکوت ..پرونده دلواپسی شمارا مردم با شعارهایشان در 9دی 88 بستند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی:
مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.....
...
اول اینکه مردان تاریخ!!! نه .... تاریخ!!!
...
امام خمینی (ره): ملاک حال فعلی افراد است .
s
میدونی چرا چون نون انقلاب رو میخورند ...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آخ ننننننننننننگووووووووو!!!!
تو حتما"‌ كارمند م ه و يا خود هاشمي هستي !!!!
درود بر همه دلواپسان
حسین ف
..مردم مثل شما نیستند
روحتو برم تو ديگه آخرشى
خجالت هم خوب چيزيه
هاشمی دقت کن!
ما بیشتر نگران حاجی هستیم
... توسعه و پیشرفت پیشکش
وقتی دختر جنابعالی به منافقین و بهایی ها ابراز علاقه میکند
وقتی یک نفر حتی در مجلس نمیتواند از متن مذاکرات خبر داشته باشد
بله باید دلواپس بود جام زهر دیگری در راه است
...
سید حسن
France
خدا بخواهد پشت رهبر عزیزمان ایستاده ایم هرموقع آقا اراده کند عاشورا بپا کنیم .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ايول من هم هستم !!
كي بيام ؟؟؟
مخالف نتانیاهو از باب این است که چرا ایران زنده است
مخالفت دلواپسان و مردم بر این است که چرا مذاکرات موجب زخمی شدن ایران شد
هر دو مخالفند ولی این کجا و آن کجا
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق ....
خدا لعنت کند اسرائیل رو
...
توبرو تکلیف را با بچه هات روشن کن..
دلواپسم
واگذارش می کنم به خدا
به عنوان یک شهروند که دوبار هم به ایشان رای داده ام از هاشمی نمیگذرم ب...
منم همینطور
لایک
امیر
...از آقا م.ه چه خبر؟...
خودتی
...ما می توانیم امروز سر دادی
ramin
با سلام.
صرف نظر از همه نقاط قوت و ضعف آقای هاشمی
فقط از باب یادآوری عرض میکنم
به شهادت علمای اقتصادی بیطرف
در دولت ایشان بالاترین رقم رشدتورم تاریخ کشور رقم خورده است
....
حالا شاید نتانیاهو با دلواپسان همنوا شده تا ساده لوحان رو دچار اشتباه محاسباتی کنه که راه درست همینیه که با عصبانیت ظاهری اسراییل همراه باشه، ...
زنده باد هاشمی مرد درست کار دقیقا درست میفرمایند از تریبون مجلس....
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
...در مقابل فساد سکوت نکردی؟!!
خدا ميداند خودش را بخواب زدست
حسن
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه...
...،یک خاطره جدید وناب ازامام راحل می فرمودید!...
از اون موقع که عاقبت وحشتناک بعضی از خاندان ها و دست درازیشون به بیت المال و وطن فروشی و غیره رو دیدم چندبرابر تو حلال و حرام دقت میکنم بدکوفتیه این لقمه حرام
مجیداعتمادی
افکارعمومی با بیانات آقای هاشمی تغییرنمی کندو کشور را با حرف و آمار اصلاح نمی گرددو پیشرفت قابل قبولی را ایجاد نمی نماید
جابر
به نظر می رسد آقای هاشمی با این سخنان می خواهد افکار را از پرونده مهدی دور کند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
يك نبرد ايضائي !!!!
يك تاكتيك براي انحراف افكار عمومي
فرعي كردن مسائل اصلي و
اصلي كردن مسائل حاشيه اي و فرعي
محمد
United Arab Emirates
سلام
واقعا چقدر پرو هستند اگر م ه درست عمل کرده چرا هاشمی دفاع نمی کند فقط با تلفن و فشار به قوه قضاییه می خواهد حق را نا حق کند راستی مرحوم گیلانی را نمی شناسد خدایش رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
جونیور!!
یک کلمه هم از ....
اردشیر
شارلاتانیزم یعنی این!نتانیاهو ...
Romania
زنده باد هاشمی
مردم دلواپس همنوایی برخی با شیطان بزرگ هستند
....
خدا سایه ایشان را ...از سر ما کوتاه نفرماید
احمد یکه
آخر الزمان شده من آدم سیاسی نیستم...
United States
خوراکه تبلیغغاتیه فردای روزنامه های زنجیره ای فراهم شد
تهرانی
واقعا حیف نظری که برای شما ارسال بشه ، حداقل اگه هاشمی پسند نبود اصلا درجش نکنید، نه اینکه چنان طبق سلیقه هاشمی سر وته اش را بزنید که کسی چیزی ازش نفهمه ، شما دارید به هاشمی خدمت میکنید
پشتش گرمه
سید سجاد
Austria
... اگر دلواپسان با حرامیانِ کودک کُش همصدا هستند فائزه جانتان که علاوه برهمصدائی کلاَ که تائیدشان هم کرده اند وحتی از دوستان نزدیکِ بهائیانِ بی بهاءتشریف دارند ...
دلواپس
خوش بحال شما دلواپیش ها!!!
به پاسخ جناب رسائی به اظهارات توهین آمیز هاشمی توجه کنید. بسیار جالب است.
محسن بجنوردی
بهترین صحبت نسبت به دلواپسان سخنان هاشمی است . دلواپسان از لغو تحریمها ناراحت می باشند چرا که نمی توانند رانتهای آنچنانی داشته باشند .
Spain
بنده خدا سر موضوع فتنه عذاب وجدان داره...
کدام فتنه برادر . ...
Spain
غصه ی خبرگان رو میخوره...
نسل اول
آقای هاشمی یادت رفته دهه شصت خودت رئیس مجلس بودی و ...
محسن 110
آقای هاشمی ! عضو شورای انقلاب بودید ؛ 8سال رییس مجلس بودید ؛ جانشین فرمانده کل قوا بودید؛8 سال بدون داشتن رقیب رییس جمهور بودید ؛ مجلس خبرگان بودید ؛ مجمع تشخیص و دانشگاه آزاد... 8 سال در دولت آقای خاتمی از طریق حزب کارگزاران اعمال نفوظ کردید و قدرت داشتید ؛ 2سال است که باز دوباره از طریق آقای روحانی استیلای کافی بر قوه مجریه دارید ؛ روشنفکر اجاره ای هم که الی ماشاا... در اختیار دارید ؛..... آقای هاشمی !...
دلواپسان امثال شماها بودیدکه ...
حسين
Iran, Islamic Republic of
شما خود اصل تند روي هستيد. تندروي در باطل.
بهتره هاشمی سکوت کنه. ....
هاشمی داره کجا میره؟!
الکی یعنی الان سال هشتاد و چهاره....
mohammadi
Iran, Islamic Republic of
طبق روال طبیعی وعرفی نقطه نظرات در باره موضوعات مختلف از سوی مردم وصاحبنظران سیاسی وشخصیتهای محترم ونمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وسلا ئق مختلف سیاسی مطرح ومردم به تشخیص شخصی خود ویا با مشورت وکنکاش با افراد مورد اطمینان بهترین نظر را انتخاب ومورد استفاده قرار می دهند و جامعه ایران حائز ان شایستگی هستند که همواره از انها به نیکی وبزرگی یاد شود از نبوغ سیاسی بالائی برخوردارند وایضا در دوران جمهوری اسلامی نیز سطح اگاهی سیاسی انها بدون تردید ارتقا یافته است ازنقطه نظر توانائی علمی وفرهنگی وادبی متمایز از سایر جوامع و زبانزد می باشندوبنابراین هرگونه احساس نگرانی و کمبودی دراین زمینه ها قابل تائید وپذیرش بنظز نمیرسد وجود داشته باشد
م
United Kingdom
....... از بروز جنگ به نظر خودش جلوگیری کرد
mohammadi
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظراتی که دارای هر گونه شائبه بی احترامی به شعور مردم ونمایندگان منتخب انان را داشته باشد صرف نظر از محتوای نظرات انان که مورد نقدو نه تخریب می تواند قرار گیرد غیر قابل قبول بنظر می رسد
مشکل این استکه بعضیها خیلی منم میزنند
United States
نتانیاهو از ایران مقتدری که وضعیت اقتصادی خوبی داشته باشد و در دنیا جایگاه قوی و موثری داشته باشد بیشتر از ایرانی که انرژی هسته ای داشته باشد می ترسد چرا که با بزرگنمایی خطر ایران به اقدامات جنایتکارانه اش ادامه می دهد. ولی دلواپسان ایران فقط نگران منافع خودشان که در سایه تحریم ها بدستشان می آید هستند و هر دو مخالف توافق و مخالف پیشرفت کشور ایران هستند و در عمل همسو و همنوا هستند.
مسعود
آقای هاشمی لطفا سکوت کنید
Romania
88 هم سکوت کرد و با سکوتشان در کنار نتانیاهو قرار گرفت و از این راه به فرقه فتنه کمک کرد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آدم فتنه گر فتنه جو هم سكوت بيموقعش و و هم سخن تحريك آميزش موجب ملال است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اگر توافق نشد حاضری معذرت خواهی کنی؟
احسان
آقای هاشمی لطفا سکوت کنید
....
ايشان فقط به طبقه محروم ،دموكراسي و گردش قدرت مي انديشد و لا غير !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا به ایت الله بی مهری میکنید؟
.....
اکبر
اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
سرباز وطن
دروود بر تو هاشمی
درود بر تو که التزام عملی به انقلاب ،میهن و رهبری داری.
درود بر تو که در مراحل سخت و گذار از مشکلات یاور انقلاب و رهبری
درود بر تو که حامی بزرگ میهن بزرگ اسلامی ایرانی
تو نشان دادی که التزام عملی داری و اهل شعار نیستی. ما به تو افتخار میکنیم
درود بر تو یار و یاور رهبر
درودددددد
اخر هاشمي هم در دوران انقلاب جنگ و سازندگي هم خيلي زحمت كشيدنند