کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مدیر خانه کاریکاتور ایران به درخواست اسرائیل؛

رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن 'مسابقه کارتون هولوکاست' به دست و پای سازمان ملل افتاده‌ است

6 اسفند 1393 ساعت 14:31

مدیر خانه کاریکاتور ایران از حضور کارتونیست‌های ۱۵ کشور در «مسابقه کارتون هولوکاست» خبر داد و گفت: درخواست رژیم صهیونیستی برای توقف برگزاری این مسابقه، نهایت عجز و عصبانیت این رژیم است.


به گزارش جهان، سیدمسعود شجاعی طباطبایی در خصوص عکس‌العمل رژیم صهیونیستی درباره برگزاری مسابقه کاریکاتور «هولوکاست» به فارس گفت: در مدتی که فراخوان برگزاری «دومین مسابقه بین‌المللی کارتون هولوکاست» را اعلام کردیم، رژیم صهیونیستی سعی در فرافکنی این مسئله داشته است که در رصد رسانه‌های اسرائیلی مشهود است که آنها نفی هولوکاست را مطرح کردند.

وی ادامه داد: این درحالی است که هدف ما از برگزاری چنین مسابقه‌ای نشان دادن دوگانگی رژیم صهیونیستی در «آزادی بیان» است. آنها از طرفی توهین به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله را جایز می‌دانند اما مانع از تحقیق و بررسی درباره هولوکاست می‌شوند.

مدیر خانه کاریکاتور ایران یادآور شد: خصومت ما فقط با رژیم صهیونیستی است؛ اکنون اینها به دست و پای سازمان ملل افتاده‌اند تا مسابقه هولوکاست متوقف شود و این نهایت عجز، عصبانیت و بی‌توجه بودن‌شان نسبت به آزادی بیان است. علت مخالفت‌شان هم این است که واقعیت هولوکاست از طریق یک مسابقه کاریکاتور بیان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات رژیم صهیونیستی در ممانعت از برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست، حمله با سایت ایران کارتون بوده است. در واقع اکنون رژیم صهیونیستی مقابل ما ایستاده و می‌خواهد به هر روشی از روشنگری مردم جهان نسبت به هولوکاست جلوگیری کند.

شجاعی طباطبایی بیان داشت: برگزاری مسابقه هولوکاست محکم در جای خود باقی خواهد ماند؛ تاکنون هم کاریکاتوریست‌های ۱۵ کشور جهان آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کرده‌اند.

براساس این گزارش، «دومین مسابقه بین‌المللی کارتون هولوکاست» توسط مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج جوایز این دوره از مسابقه دو برابر اعلام شده است.


کد مطلب: 409524

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/409524/رژیم-صهیونیستی-متوقف-کردن-مسابقه-کارتون-هولوکاست-دست-پای-سازمان-ملل-افتاده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com