پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

قضاوت زرگر برای صبا و پرسپولیس

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 408308
سیدحسین زرگر به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب و معرفی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از قم، هفته بیست و یکم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز ادامه می‌یابد که داوران یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران معرفی شدند.

بعد از اینکه استارت آغاز دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و سوم بهمن ماه زده شد و نفت تهران و پیکان تهران به تساوی رسیدند، دیدارهای این هفته از امروز پیگیری می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۳ مسابقه به انجام می‌رسد و عصر آخرین روز هفته یعنی جمعه اول اسفند ماه نیز ۴ دیدار دیگر برگزار می‌شود تا بدین ترتیب پرونده دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسته شود.

بدون‌تردید این هفته یکی از مهمترین بازی‌های ایستگاه بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران برگزار می‌کنند،‌ مسابقه‌ای که بین تیم‌های هشتم و نهم جدول رده بندی لیگ چهاردهم در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به انجام خواهد رسید.

شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال صبای قم که از آغاز دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند در عطش پیروزی از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه عصر امروز پنجشنبه سی‌ام بهمن ماه در ورزشگاه آزادی میهمان تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهند بود.

البته تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این دیدار بدون حضور کاپیتان خود محسن بنگر در مقابل صبای قم قرار می‌گیرد زیرا بعد از پیروزی با ارزشی که این تیم در هفته بیستم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم پدیده مشهد به دست آورد محسن بنگر را به دلیل سه اخطاره شدن از دست داد.

پرسپولیس تهران در هفته جاری مورد تاثیر خبرهایی مبنی بر حضور برانکو ایوانکوویچ یا افشین قطبی در راس کادر فنی این تیم به جای حمید درخشان به تمرین پرداخته و در شرایطی برابر صبای قم قرار می‌گیرد که همانند شاگردان مهدی تارتار ۲۵ امتیازی است ولی به دلیل گل زده کمتر نسبت به صبا در مکان نهم جدول رد‌ه‌بندی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

صبای قم نیز که همانند پرسپولیس تهران در هفته‌های اخیر نتایج چندان خوبی کسب نکرده است در حال حاضر با کسب ۲۵ امتیاز رتبه هشتم جدول رده بندی را در اختیار دارد و در جدال با رقیب مطرح قرمزپوش خود یکی از مهمترین بازی‌های خارج از خانه این فصل را برگزار می‌کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در بازی‌های بیست و یکمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را امروز اعلام کرد و بر اساس نظر این کمیته حسین زرگر جدال حساس صبا و پرسپولیس تهران را سوت خواهد زد.

داور مسابقه رقبای قمی و تهرانی را محمدرضا امینی به عنوان کمک داور اول و هادی طوسی به عنوان کمک داور دوم همراهی می‌کنند، ضمن اینکه ناظر این بازی هدایت ممبینی خواهد بود.

پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

نفت مسجد سلیمان – تراکتورسازی - ساعت ۱۵:۳۰ - شهید بهنام محمدی

سایپا - فولاد‌ خوزستان - ساعت ۱۵:۳۰ - انقلاب

پرسپولیس – صبا - ساعت ۱۷:۱۵ - آزادی

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳

راه آهن - پدیده خراسان - ساعت ۱۵:۳۰ - تختی

استقلال‌خوزستان – ملوان - ساعت ۱۷:۳۰ - غدیر

گسترش فولاد - استقلال تهران - ساعت ۱۵ - ورزشگاه اختصاصی گسترش

سپاهان - ذوب آهن - ساعت ۱۵:۳۰ - فولاد شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *