يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
آسوشیتدپرس گزارش داد

احتمال موافقت با افزایش سانتریفوژهای ایران

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 408004
یک خبرگزاری آمریکایی طی گزارشی با اشاره به عصبانیت اسرائیل از هرگونه توافق آمریکا با ایران، از آمادگی احتمالی واشنگتن در پذیرش تعداد بیشتر سانتریفیوژهای ایران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آمریکا و ایران ذره ذره در حال نزدیک شدن به توافق هسته‌ای هستند در حالی‌که این مورد خلاف خواسته «نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری آمریکایی«آسوشیتد‌پرس» اسرائیل بر این باور است که هرگونه توافقی که در آن توان بالقوه هسته‌ای ایران را نابود نکند نگران کننده می‌باشد.

«یوال اشتاینتس» وزیر امور جاسوسی اسرائیل در این باره به آسوشیتدپرس گفت:«تلاش برای تایید و این که ایرانی ها شما را دور نمی‌زنند یک طرف قضیه است و اینکه موردی برای تصدیق و تایید وجود ندارد مورد دیگری است.»

این خبرگزاری آمریکایی در بخشی دیگر از گزارش خود نوشت:با مقاومت ایران در برابر خواسته‌های طرف آمریکایی، واشنگتن احتملا با پذیرش تعداد بیشتر سانتریفیوژهای ایران موافقت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *