شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
رییس دبیرخانه جشنواره ملی ازدواج:

برگزاری اولین جشنواره ملی ازدواج

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 407947
هدف ما فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج و تشکیل خانواده متعالی است. این جشنواره می‌تواند با ایجاد انگیزه در میان گروه‌های مختلف شرکت‌کننده، موجب شود تا آنها ما را در رسیدن به این هدف یاری کنند. این جشنواره با هدف ترویج ازدواج‌های سالم و قوام خانواده با حضور رییس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان و مقامات و مسئولین عالی‌رتبه برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان، بهمن بهمنی در گفت‌وگو با مهرخانه، از برگزاری جشنواره ملی ازدواج خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج ازدواج‌های سالم و قوام خانواده و با محوریت زن به عنوان رکن اصلی، قرار است هر سال برگزار شود.

رییس دبیرخانه جشنواره ملی ازدواج اظهار داشت: این جشنواره قرار است با حضور رییس‌جمهور یا معاون اول رییس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، مقامات و مسئولین عالی‌رتبه، رییس شورای عالی جوانان و رییس ستاد ساماندهی ازدواج جوانان برگزار شود.

وی با اشاره به تجلیل از برگزیدگان منتخب هیئت داوران جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره از برگزیدگان برتر سال ۹۲ در حوزه‌های کتاب، فیلم، زوجین موفق، موسیقی، تئاتر و نمایشنامه، افراد و نهادهای تأثیرگذار، رسانه دیداری، شنیداری، و مکتوب، مفاخر و نخبگان، برنامه‌های برگزیده استان‌ها و خیرین حوزه ازدواج، تقدیر خواهد شد.

بهمنی اظهار داشت: هدف ما فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج و تشکیل خانواده متعالی است. این جشنواره می‌تواند با ایجاد انگیزه در میان گروه‌های مختلف شرکت‌کننده، موجب شود تا آنها ما را در رسیدن به این هدف یاری کنند.

گفتنی است این جشنواره پنج‌شنبه هفتم اسفند ماه سال جاری، در مرکز همایش‌های صنعت نفت از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *