يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۷
۲۰

لاریجانی: عدالت و قاطعیت در پرونده مهدی هاشمی مطالبه مردم است

يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 407477
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه در مورد پرونده مهدی هاشمی و سایر موارد دیگر باید عدالت و قاطعیت را رعایت کند.
لاریجانی: عدالت و قاطعیت در پرونده مهدی هاشمی مطالبه مردم است
به گزارش جهان، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سئوالی درباره روند مثبت قوه قضائیه در رسیدگی به مفاسد دانه درشت‌ها با نگاه فراجناحی و نحوه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی به طور ویژه، اظهار داشت: امیدواریم انشاءلله پرونده مهدی هاشمی نیز مانند سایر پرونده‌ها یک مسیر خوبی را طی کند.

وی درباره مطالبه مردم از دستگاه قضایی در این مورد، تاکید کرد: مطالبه مقام معظم رهبری و مردم در این پرونده و سایر موارد قانونی این است که قوه قضائیه آنچه که مبنای عدالت است را براساس قانون و با قاطعیت اجرا کند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه دستگاه قضا باید مجری قانون باشد و از آن فراتر نرود، تصریح کرد: اجرای عدالت مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است و سرلوحه تلاش مسئولان قوه قضائیه هم همین موضوع است و انشاءلله تا حد ممکن این مسیر را ادامه دهند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: البته در این مورد دادستان مربوطه یا جناب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کنند و فعلا نهادهای دیگر قوه باید از هرگونه اظهارنظری خودداری کنند و به مصلحت نیست که در حال حاضر چیزی دیگری بگوییم، اما به هر حال تردیدی نیست که قوه قضائیه نهایت دقت را در این موارد خواهد داشت که عدالت و قانون در هر پرونده‌ای اجرا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.... چي شده كه يكباره همگي به ياد مهدي هاشمي افتاديد؟
ما همه منتظر حکم مهدی هاشمی هستیم.
رطب خورده منع رطب کی کند؟
آخ که فساد خیلی بده
....
فقط مهدی هاشمی؟
شماچراناراحتی؟
ما ملت ایران منتظر قاطعیت املی لاریجانی در مورد مهدی هاشمی که جرمش بسیار و بسیار و بسیار سنگین تر از رحیمی است هستیم آیا با همان قاطعیت برخورد می کند یا به خاطر باباجان پشت گرمش قاطعیت را کنار می گذارد؟؟؟؟ سوال همه ملت از املی لاریجانی است.
اصغری
تو از کجا میدونی جرم مهدی هاشمی بسیار بسیار بسیار سنگین است؟ نکنه به جایی وصلی ناقلا
سرور
نیست؟!+...
به جایی وصل هست
میثم
فساد جناح پذیر نیست پس مبارزه با فساد هم نباید جناح پذیر باشد-
فرهنگی
ان شاءالله یک گونی بزرگ بردارید و همه فاسدها را جمع کنید وگرنه سنگ رو سنگ بند نمی شه
United States
مجازات زمین خواران خواسته مردم است آقای لاریجانی.
جونیور
به نظرم تیم هاشمی ها یک ستاد دارند که فقط مامریت داره تو سایتها براشون کامنت ولایک بذاره اخه تا حالا ندیدم بجز توسایتها کسی از اینها دفاع کنه!!!!!!!!!!
ابگوشت بزباش
Iran, Islamic Republic of
علاوه بر جرم فساد اقتصادی جونیور نقش وی در فتنه 88 بر هیچکس پوشیده نیست،ولابد کلیپ صوتی وی با نیک اهنگ کوثر فتو شاپه!!.اگر از ابتدا برخورد قانونی با این مفسدان اقتصادی سیاسی صورت میگرفت بسیاری از این فسادهای اقتصادی هم وجود نداشت ویا در این حد نبود.
گروهبان کرسنت ،استات اویل
Iran, Islamic Republic of
میدانیم قوه محترم قضائیه برای این پرونده حسابی تحت فشار است،ضمن ارزوی توفیق وموفقیت وعرض خدا قوت امید است انشاءالله برخوردی مناسب صورت پذیرد تا کم کم اقازادگی در این مملکت امام زمانی منسوخ وقبیح بشمار اید ودیگر شاهد اقازادگی وفرصت طلبی وسوء استفاده ورانت خوری وویژه خواری نباشیم .
اانشالا باند مافیای خودروی پراید هم براساس نتیجه تحقیق و تفحص مجلس متلاشی بشوند باندیکه آقای احمدی نژاد گوشه گیرشان کرده بود ولی دوباره کنترل را در دست گرفتند و کل شرکتهای گروه سایپا را تحت سیطره خود درآورده اند
رضا
Romania
6 ماه هتل اوین
مهدي هاشمي بايد محاكمه علني شود و به سزاي عملش برسد. خدا وكيلي جرم رحيمي يك هزارم مهدي هاشمي نيست.ولي به هر جهت اون اقازادس ولي رحيمي نه !!!!!!! قوه قضائيه از حيثيت و اقتدارت دفاع كن!!!!!!
ایشون خودش دربارش حرف و حدیث زیاده
کی به اتهامات خود ایشون رسیدگی میشه؟؟؟