کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرویز سروری در گفت و گو با «جهان نیوز» تاکید کرد:

«تابلوهای عنایت آمریکایی» به مذاکره کنندگان ایرانی روحیه می دهد

25 بهمن 1393 ساعت 14:22

عضو شورای شهر تهران ضمن حمایت از درج تابلوهای مذاکره بدون ذلت در سطح شهر این تابلوها در جهت خواست مردم و رهبری از مذاکرات دانست.


پرویز سروری در گفتگو با «جهان نیوز»، در خصوص واکنش ها نسبت به تابلوهای عنایت آمریکایی اظهار کرد: این تابلوها نه تنها خدشه ای به روند مذاکرات وارد نمی کند بلکه از مذاکره کنندگان حمایت کرده و به آن ها روحیه می دهد.

وی با اشاره به گذشته ایالات متحده و ظلم و ستم این کشور به ملت های جهان بیان کرد: نباید هیچ گاه گذشته ایالات متحده و ظلم ستم هایی که این کشور به ملت های مظلوم جهان و ملت ما روا داشته را فراموش کنیم، زیرا آمریکا همچنان موضوع مستکبرانه خود را کنار نگذاشته است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه " درج شدن مذاکره بدون ذلت روی تابلوها خواست مردم و رهبری است " تصریح کرد: مردم و رهبری با مذاکره همراه با ذلت مخالفند و درج شدن این مسئله روی تابلوها در واقع مطرح کردن خواست آن هاست.

سروری با انتقاد از نگاه سیاسی به این مسئله بیان کرد: هیچ گونه نگاه سیاسی و یا تلاش در جهت تضعیف مذاکرات برای درج این تابلوها صورت نگرفته و کسانی که چنین برداشت هایی می کنند به دنبال آلوده کردن فضا هستند.

وی در پایان گفت: مذاکره با امریکا در قالب مذاکرات هسته ای نافی خوی مستکبرانه این کشور نیست و همانطور که امام و رهبر معظم انقلاب فرمودند تا زمانی که ان ها رفتار خود را تغییر ندهند ملت ما گذشته را فراموش نخواهد کرد.


کد مطلب: 407283

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/407283/تابلوهای-عنایت-آمریکایی-مذاکره-کنندگان-ایرانی-روحیه-می-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com