سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۹

پیام تسلیت محمدرضاعارف به احمدی نژاد

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 407099
رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی درگذشت والده رئیس‌جمهوری سابق کشورمان را به وی تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان در پیامی درگذشت والده رئیس‌جمهوری سابق ایران را تسلیت گفت.

وی در این پیام تسلیت خطاب به احمدی نژاد گفت: خبر درگذشت مادر گرامی تان حاجیه خانم سیده فاطمه قادری موجب تالم و تاثر شد.

عارف افزود: از درگاه پروردگار متعال می خواهم روان پاک مادر بزرگوارتان را غریق دریای رحمت خود فرماید و به بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی عنایت کند.

وی اظهار داشت: این ماتم را به جنابعالی و همه بستگان محترم تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان گرامی شکیبایی و پاداش نیکو و تندرستی و برای جنابعالی طول عمر با عزت مسالت می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عاشق حسام
United States
افرین به دکتر عارف هرچند بنده اصلا موافق اصلاح ظلبان نیستم ....
صادق حسینی
من که از این اصلاح طلبان هیچ دلخوشی ندارم .اغلب کارهاشون نمایشی و برای جلب توجه مردم به خودشونه حتی پیام تسلیت که بهانه ای برای تولید یک خبره . اگه راست میگن فقط و فقط یه ذره انصاف داشته باشن و اینقدر درباره دولت قبلی دروغ سازی و اهانت نکنن پیام تسلیت نمی خواد بدن.خود همین آقای عارف چه سیاه نمایی ها که از احمدی نژاد میکنه و دولت و هرچی خدمت در دولت قبلی شده رو وارونه نشون میده.
بابا یک کم انصاف داشته باش آقای عارف حالا نمی خواد ادای آدمهای خوب و با وجدان رو در بیاری.حنای شما اصلاح طلبها پیش مردم رنگی نداره.
فقط منتظر حاج محمود هستیم وعده ما انتخابات ریاست جمهوری بعدی.یا علی
اقبال
به این میگن جوانمردی؛احسنت آقای عارف
کاظم
افرين بر اقاى عارف البته با حفظ اختلاف فکرى.. دولتى ها ياد بگيرند
الهام
اصول گراها یاد بگیرن...
علیا سادات ...
Romania
جدا که این آقای عارف بسیار شخصیت زیبا و فرهیخته ای دارند...از نادر اصلاح طلب هایی هستند که ترکیب اخلاق، ادب و منطق و غیرت رو در کنار هم دارند....درود برتو که حتی منتقدت رو هم وادار به تحسین می کنی......
آقای دکتر عارف هنوز نمیدونن که روان با روح فرق داره!!
الهام
درد و بلای عارف بخوره تو سر بعضی از اصولگراهای اصولگرانما
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر ژن خوب