شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۴

۲۵ بسیج دانشجویی: نماینده صندوق جمعیت سازمان‌ ملل را اخراج کنید

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 406606
هدف اصلی دشمنان و عوامل داخلی آنها؛ اعم از فریب خورده و مغرض، جلوگیری و یا لااقل به تعویق انداختن اجرای سیاست های افزایش جمعیت در کشور به منظور کاهش مستمر قدرت ایران اسلامی در جهان است. بدین منظور دشمنان، حرکت گسترده ای را به منظور تردید افکنی در مورد بحران جمعیت سامان داده اند، تا بدین طریق اذهان را از این بحران حقیقی منحرف کرده و آن را طبیعی و کم اهمیت جلوه دهند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ ۲۵بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند:

اجرای بی قاعده ی سیاست تحدید نسل در کشور، که به فرموده ی مقام معظم رهبری باید در سال ۱۳۷۱ متوقف می شد، ولی بی هیچ دلیل کارشناسی، بیش از بیست سال ادامه پیدا کرد و متاسفانه همچنان نیز در بسیاری از عرصه ها ادامه دارد، کشور را مبتلای بحرانی بزرگ در عرصه ی جمعیت کرده است.

بسم ا... الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری، امام خامنه ای: «تلاش پیچیده و چند جانبه برای ایجاد اختلال در محاسبات مسئولان و دستگاههای جمهوری اسلامی، مهمترین هدف کنونی استکبار، به ویژه امریکا می باشد. اهمیت مراقبت مسئولان از گرفتار شدن به خطای محاسباتی، یک اصل است» (۱۶/۰۴/۱۳۹۳)

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام

اجرای بی قاعده ی سیاست تحدید نسل در کشور، که به فرموده ی مقام معظم رهبری باید در سال ۱۳۷۱ متوقف می شد، ولی بی هیچ دلیل کارشناسی، بیش از بیست سال ادامه پیدا کرد و متاسفانه همچنان نیز در بسیاری از عرصه ها ادامه دارد، کشور را مبتلای بحرانی بزرگ در عرصه ی جمعیت کرده است. نرخ باروری کل در مدت ۲۵ سال، تقریبا یک چهارم شده است و از میزان شش و چهار دهم در سال ۱۳۶۵، به یک و هفت دهم در سال ۱۳۹۰ رسیده است، میزانی که نشان می دهد، نرخ باروری از حد جایگزینی (دو و یک دهم) نیز پایین تر آمده است و کشور با سرعتی بسیار زیاد به سمت قهقرای سالخوردگی جمعیت در حال حرکت است. این موضوع به حدی عیان بوده است که حتی سازمان ملل نیز در سال ۲۰۱۰ پیشبینی می کند که اگر روند شتابان کاهش نرخ باروری کل ادامه پیدا کند (تحقق سناریوی حد پایین)، جمعیت ایران در سال ۱۴۸۰ به کمتر از ۳۲ میلیون نفر خواهد رسید که شاخص سالخوردگی در آن ۴۷ درصد خواهد بود و صدالبته برای شما نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، محرز است که وقوع چنین رویداد ناگواری چه فاجعه ای را به خصوص در عرصه ی امنیتی رقم خواهد زد.

روشن شدن ابعاد مختلف بحران کنونی جمعیت، به حدی سهمگین بود که رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای اینگونه هشدار دهند: " کشور و اسلام را این مسئله تهدید می کند" (۲۷/۴/۹۱) ایشان همچنین در کلامی تکان دهنده و تاثرانگیز می فرمایند: "یکی از خطراتی که وقتی انسان درست به عمق آن فکر می کند، تن او می لرزد، این مسئله ی جمعیت است." (۱۹/۰۹/۱۳۹۲) سخنانی از ایشان که شاید برایشان در هیچ عرصه ی دیگر، نتوان نظیری یافت.

اما پس از پی بردن نظام اسلامی به ابعاد گسترده ی بحران جمعیت و ابلاغ سیاست های کلی جمعیت، دشمنان انقلاب اسلامی بی هیچ تعللی دست به کار شدند و با شیوه های گوناگون به تلاش در انحراف اذهان مردم و مسئولین از این مهم پرداختند. در این میان بسیج دانشجویی به عنوان چشم بصیر و تیزبین انقلاب به میدان چالش حیاتی و اساسی جمعیت وارد شد و به رصد خدعه های دشمنان پرداخت که قسمتی از آن در ذیل، به صورت مجمل برای شما نمایندگان محترم خانه ی ملت تشریح می شود.

در یک کلام هدف اصلی دشمنان و عوامل داخلی آنها؛ اعم از فریب خورده و مغرض، جلوگیری و یا لااقل به تعویق انداختن اجرای سیاست های افزایش جمعیت در کشور به منظور کاهش مستمر قدرت ایران اسلامی در جهان است. بدین منظور دشمنان، حرکت گسترده ای را به منظور تردید افکنی در مورد بحران جمعیت سامان داده اند، تا بدین طریق اذهان را از این بحران حقیقی منحرف کرده و آن را طبیعی و کم اهمیت جلوه دهند. عوامل اجرای این سیاست استکباری در کشور دو گروه هستند. نخستین گروه، نهادهای بین المللی به خصوص صندوق جمعیت سازمان ملل و برخی کارشناسان وابسته ی داخلی هستند که هرچند مزوّرانه از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون بحث جمعیت تمجید می کنند، در عمل، کاملا در مسیر عکس سیاست های جمعیتی کشور حرکت می کنند و همچنان به خباثت های خود علیه جمعیت مسلمان میهنمان ادامه می دهند. گروه دوم نیز، کارشناسان ناآگاه و یا غیرمعتقد به سیاست های جمعیتی نظام هستند که عمدتا در راستای اهداف ضدجمعیتی، مورد استفاده ی گروه نخست قرار می گیرند.

اما در این نامه تلاش گردیده تا تنها، برنامه های خباثت آلود صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران برشمرده شده و مصادیقی از خرابکاری ها و عملکردهای ضدجمعیتی این آژانس سازمان ملل عنوان گردد.

لذا بسیج دانشجویی دانشگاه های امضاء کننده این نامه پیگیری این موضوع که به واقع می توان آنرا « پروژه ی تردید افکنی و ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین کشور» قلمداد کرد، از نمایندگان محترم ملت مطالبه می نمایند.

مصادیق خرابکاری ها و عملکردهای ضدجمعیتی صندوق جمعیت سازمان ملل:

- جهت دهی پژوهش ها و ایجاد انحراف در مسیر کارشناسی جمعیت به منظور تاثیرگذاری بر نگارش برخی اسناد ملی و به خصوص برنامه ی ششم توسعه: این مسئله به صورت ویژه در مورد پژوهش منتشر شده در تارنمای صندوق جمعیت سازمان ملل با عنوان "سالخوردگی جمعیت در ایران" آشکار است. همچنین نفوذ دادن مبانی و افکار منحط فمینیستی در برنامه ی ششم توسعه ی کشور، از دیگر اهداف تعریف شده ی صندوق جمعیت در ایران است.

- دست بردن سازمان ملل در آمار نرخ باروری کشور: در سال ۲۰۱۲، سازمان ملل به واسطه ی ارتباط های صندوق جمعیت با برخی از کارشناسان غیرمتعهد داخلی، نرخ باروری کشور را بیشتر از حد واقع عنوان کرد و با مستمسک قرار دادن آمار جعلی مزبور، به بازنگری عجیب و ناموجه در پیشبینی های جمعیتی سال ۲۰۱۰ دست زد.

- معرفی ۶۵ سالگی به عنوان سن معیار سالمندی: طبق استانداردهای پذیرفته شده ی جهانی، سن ۶۰ سال، معیار سالمندی است. با در نظر گرفتن این امر و بر اساس آمار موجود، ایران هم اکنون وارد فاز نخست سالمندی شده است. صندوق جمعیت سعی دارد، از طریق دست بردن در سن معیار سالمندی، آمار سالمندان کشور را کمتر از میزان واقعی آن نشان دهد، تا زوایای بحران کنونی جمعیت پنهان بماند.

- پیگیری تداوم عقیم سازی های گسترده در ایران: قریب به یک ماه پس از اعلام موضع صریح مقام معظم رهبری که فرمودند: "من معتقد به کثرت جمعیتم. هر اقدام و تدبیری که می خواهد برای متوقف کردن رشد جمعیت انجام بگیرد، بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد" (۱۶/۰۵/۱۳۹۰) آقای هولکی اوز – نماینده ی صندوق جمعیت در ایران- به مركز بهداشت نور سعادت (يكي از مراكز تحت نظر مركز بهداشت جنوب تهران) می رود و از ادامه داشتن انجام عمل های عقیم سازی دائمی، کسب اطمینان کرده و این بازدید را رسانه ای می نماید. (تاريخ بازدید:۲۷/۶/۱۳۹۰) این عمل چنان که مشاهده می شود، علنا در خلاف جهت سیاست های کلی جمعیت است و نشانه ای آشکار از علاقه ی وافر صندوق جمعیت سازمان ملل به عقیم سازی مسلمانان به شمار می آید. لازم به ذکر است که آمار عقیم سازی های دائمی (وازکتومی و توبکتومی) در ایران قریب به سه برابر میانگین این آمار در جهان است.

- فریب دادن مسئولین کشور از طریق موفق شمردن طرح تنظیم خانواده در ایران: تارنمای صندوق جمعیت در ایران می نویسد: "ایران به عنوان کشوری موفق در زمینه تنظیم خانواده شناخته شده است!"

(http://iran.unfpa.org/country%۲۰profile-fa.asp)
طرح تنظیم خانواده در حالی توسط دشمنان موفق شمرده می شود که طبق صحبت های مقام معظم رهبری، سیاست تحدید نسل باید در سال ۱۳۷۱ متوقف می شد و اساسا طرح مزبور در سال ۱۳۷۲ تصویب شده است. حال طرحی که اساسا نباید اجرا می شده و اجرای بی قاعده اش، عامل عمده ی بحران کنونی جمعیت و عامل بسیاری از مشکلات مرتبط با سلامت و فرهنگ است، چگونه می تواند موفق بوده باشد و اساسا چه موفقیتی داشته است؟!

- سفارش آشکار به حفظ سطوح پایین باروری در کشور و ممانعت از افزایش آن از طریق ادامه و گسترش طرح تنظیم خانواده: در تارنمای این صندوق «حفظ سطوح کم باروری» به عنوان یکی از چالش های اصلی مربوط به جمعیت و توسعه ی ایران عنوان شده و در توضیح آن گفته شده است که "اگرچه زنان ایران به سطح جانشین سازی باروری رسیده اند، ادامه گسترش خدمات بهداشت باروری، از جمله برنامه ی تنظیم خانواده، برای تامین نیازهای كنونی و آتی امری حیاتی است!"

لینک مطلب:
(http://iran.unfpa.org/country%۲۰profile-fa.asp)

- سرمایه گذاری برای ایجاد هراس نسبت به بارداری و فرزندآوری در زنان ایرانی

- ترویج افکار منحط فمینیستی و برنامه ریزی برای حیازدایی و ترویج بی بندوباری در کشور برای نیل به تزلزل خانواده و تاخیر ازدواج جوانان با هدف کاهش بیشتر رشد جمعیت کشور

- جمع آوری بانک های اطلاعاتی مرتبط با جمعیت و خانواده از طرق مختلف که یک نمونه از آن قرارداد غیرقانونی با معاونت امور زنان و خانواده ی ریاست جمهوری بوده است. (بسیج دانشجویی معتقد است که جمع آوری این اطلاعات، صرفا با مقاصدی در تقابل با امنیت ملی صورت گرفته است)

- برگزاری سمینار پویایی جمعیت در کشورهای مسلمان: برگزاری این سمینار توسط موسسه ی مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت وابسته به وزارت علوم، عاقبت توانست، دشمنی دشمنان در عرصه ی جمعیت را به وضوح نشان دهد و هرگونه ادعایی پیرامون "توهم توطئه ی جمعیتی" را به حاشیه ببرد. سمینار پرحاشیه ی «پویایی جمعیت»، حاوی مسائل عجیب و تامل برانگیز بسیاری بود از قبیل:

• همکاری صندوق جمعیت سازمان ملل: این صندوق که از آغاز دهه ی هفتاد تاکنون، در راستای تحدید نسل ایرانیان فعالیت کرده است، اکنون به لطف دلارهای بذل کرده، پیاده نظامی آماده و مجهز، برای مقابله با اجرایی شدن سیاست های کلی جمعیت در اختیار دارد و بر خلاف ادعاهای مطرح شده توسط نماینده ی این صندوق در کشور، مبنی بر تغییر سیاست های صندوق بر اساس سیاست های کلی جمعیت، نهاد بین المللی مزبور کماکان پیگیر کاهش بیشتر رشد جمعیت در ایران است. طبق اسناد آشکار، صندوق جمعیت از حامیان اصلی برگزاری سمینار و آقای هولکی اوز از نخستین سخنرانان این سمینار بین المللی بوده است.

• همکاری سفارت سوئیس: پس از ورود آشکار برخی از سفارت های اروپایی به فتنه ی ۸۸ و پس از دیدار اشتون با برخی از عوامل فتنه در سفارت اتریش و همچنین ورود تمام عیار سفارت فنلاند به منظور تقویت جریان های فمینیستی و پیشبرد فروپاشی خانواده در ایران، نوبت به کمک سفارت سوئیس به برگزاری همایش ضدجمعیتی «پویایی جمعیت» می رسد و به راستی آیا برخی از مسئولین داخلی نباید از خود بپرسند که سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا، در این میان چه منفعتی داشته است که برای برگزاری سمینار مزبور، دست به بذل و بخشش دلار زده است؟!

• همکاری انجمن جهانی جمعیت و سالمندی دانشگاه سنت گالن سوئیس: این انجمن روابط گسترده ای با شرکت های متعدد صهیونیستی دارد و بسیاری از اعضایش اسرائیلی هستند که به عنوان نمونه می توان به دکتر آریلا لاونشتاین، متخصص سالمندی و استاد دانشگاه حیفا اشاره کرد. رئیس این انجمن و یکی از اعضای هیئت مدیره ی انجمن مزبور، از سخنرانان اصلی این سمینار بودند.

• همکاری آژانس توسعه و تعاون سوئیس، دانشکده ی مطالعات جهان دانشگاه تهران و دانشکده ی علوم اجتماعی این دانشگاه و انجمن جمعیت شناسی ایران برای برگزاری سمینار مزبور

• انکار بحرانی بودن وضعیت جمعیت کشور و عادی نشان دادن این معضل بزرگ در سمینار

• توصیه ی آشکار برای کاهش بیشتر نرخ باروری و افزایش بیشتر سن ازدواج در ایران

• نفی و تخطئه ی سیاست های کلی جمعیت -ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری- در این سمینار؛ در پوشش عبارات گوناگون از جمله «سیاست گذاری بالا به پايين» به خصوص توسط رئیس موسسه ی مطالعات تخصصی جمعیت

• رونمایی از کتاب سرتاپا مسئله ی «پویایی جمعیت در کشورهای مسلمان» در سمینار مزبور که رویکرد آشکارش تقابل با افزایش جمعیت مسلمانان دنیا به منظور تضعیف آنها و ممانعت از تداوم جریان بیداری اسلامی است.

• سخنرانی هر سه برنده ی ایرانی جایزه ی جمعیت ملل متحد در این سمینار: سازمان ملل تاکنون، جایزه ی بین المللی جمعیت را به سه نفر از مسئولین و استادان ایرانیِ پیشبرنده ی طرح خسارت زای تنظیم خانواده تقدیم کرده است.

• القای محتوم بودن سالخورده شدن جمعیت کشور و عادی و کم اهمیت جلوه دادن بحران عظیم سالخوردگی جمعیت، که در تضاد آشکار با مباحث کارشناسی و صحبت های مقام معظم رهبری است.

• تبلیغ خط فکر انحرافیِ "تاکید بر مدیریت سالمندی به جای افزایش نرخ باروری و جلوگیری از سالخورده شدن جمعیت": در این سمینار کارشناسان خودفروخته ی داخلی، همصدا با دشمنان خارجی توصیه می کنند "به جای این که به دنبال جلوگیری از سالخورده شدن جمعیت از طریق افزایش نرخ باروری باشید، بگذارید که جمعیت سالخورده شود، آنگاه جمعیت سالخورده را مدیریت کرده و از آن بیشترین بهره را ببرید!"

• دعوت از افراد کلیدی مجلس و دولت به این سمینار به منظور اثرگذاری بر آنها و ممانعت از تصویب و اجرای قوانینی که منجر به افزایش رشد جمعیت می شوند با هدف تدارک فرصت سوزی هرچه بیشتر.

• منتشر نشدن متن کامل سخنرانی های ارائه شده و خروج اخباری محدود و گزینشی از سمینار مزبور

در نهایت و بر اساس محورهای ارائه شده، درخواست بسیج دانشجویی کشور از شما نمایندگان محترم مجلس از این قرار می باشد:

۱- زوایای گسترده ی خدعه ها و خباثت های صندوق جمعیت سازمان ملل که گوشه ای از آن به عرض شما نمایندگان خانه ی ملت رسید، می طلبد که شما بزرگواران برای جلوگیری از شیطنت های مزبور، وارد عمل شده و در راستای سم زدایی از این فعالیت ها، جلوگیری از عملکردهای خلاف امنیت ملی و ان شاء الله اخراج این ایادی بیگانه از کشور اقدام کنید.
بی شک نخستین شرط سم زدایی از فعالیت های صندوق جمعیت، آگاه شدن به تمامی خدعه های این صندوق است و این امر حاصل نمی شود مگر با تحقیق و تفحص مجلس در زمینه ی همکاری این نهاد با ده ها نهاد مختلف کشور. البته بی شک اخراج ایادی آشکار دشمنان از کشور، از سم زدایی فعالیت های ایشان، کم زحمت تر و پرفایده تر خواهد بود.

۲- خسارات فراوانی که تاکنون به دلیل اعتماد به نهادهای بین المللی به میهن اسلامیمان وارد آمده است، ایجاب می کند که نمایندگان بزرگوار خانه ی ملت، قانونی مستحکم برای ضابطه مند کردن فعالیت های این نهادها در کشور تصویب نموده و نظارتی مستمر بر حسن اجرای آن داشته باشند.

۳- بی شک لغو کامل قانون خسارت زای تنظیم خانواده و تصویب یک قانون کم هزینه، موثر و مستحکم برای جوان ماندن جمعیت کشور، پاسخی دندان شکن به فعالیت های دشمنان ایران اسلامی خواهد بود. امری که متاسفانه تاکنون به تاخیر افتاده است و هر روز تاخیر بیشتر، خسارتی بزرگتر را متوجه میهن عزیزمان خواهد کرد.

۴- بسیج دانشجویی با توجه به اهمیت فوق العاده ی مسئله ی استراتژیک جمعیت از شما نمایندگان بزرگوار مجلس درخواست می کند که مراقب خدعه ی "خاوری های بحث جمعیت" باشید. کسانی که با ظاهری موجه، مزوّرانه در دستگاه محاسبات مسئولان کشور، اختلال ایجاد می کنند و اگر روزی رسوا گردند، به دامان اربابانشان گریخته و مورد حمایت آنها قرار خواهند گرفت.

بی شک نمایندگان ملت در این مسیر مقدس پس از یاوری الله از سرمایه ی دعای امام زمان عجل ا... تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقشان و همچنین حمایت تمام عیار لشکر بسیجیان کشور بهره مند خواهند بود. بی تردید دولت خدمتگذار نیز در اجابت امر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای هیچگونه کوتاهی را روا نخواهد دانست، که در این برهه ی تاریخی، فایق آمدن بر بحران جمعیت، از خطیرترین امور است.

۱) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی علوم پزشکی
۲) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی اصفهان
۳) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی ایلام
۴) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی بوعلی
۵) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۶) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۷) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی سهند تبریز
۸) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
۹) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز
۱۰) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام
۱۱) بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهر کرد
۱۲) بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام
۱۳) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دشتستان
۱۴) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بوشهر
۱۵) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شهر کرد
۱۶) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی خلیج فارس
۱۷) بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی بجنورد
۱۸) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
۱۹) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر کرد
۲۰) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
۲۱) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
۲۲) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد
۲۳) بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد
۲۴) بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان
۲۵) بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهر کرد
بمنه و فضله
والسلام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امان از ترس از غير خدا
الان اینا دارن از طرف مردم حرف می زنن؟
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده که درجبهه حق هستید نه شیطان.
مصطفی
ها باشه ، یه دقه صبر کن الان