دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۵
۹

واکنش سیدرضا اکرمی به اظهارات نوبخت

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 406510
امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت به رئیس جمهور کمال احترام را قائل هستم گفت: هیچ گاه نگفته ام که منصب دولتی دارم. کوشش می‌کنم "مشی من" اعتدالی باشد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با «نسیم» در خصوص انتشار اخباری مبنی بر برکناری اش از دولت گفت: یک طلبه هستم و کارم خواندن،‌نوشتن و گفتن است و در هر سنگری که باشم چه مجلس و چه ریاست جمهوری به عنوان خادم انجام وظیفه می کنم و کوشش می کنم مشی من اعتدال باشد.

وی افزود: عنوان و پست برای من نه امتیاز آور است و نبودش عیب نیست بعضی از مطالب را رسانه ها می نویسند و بنده هیچگاه نگفته ام که سمت دولتی دارم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: بنده ۵ دوره نماینده مجلس و در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بودم و در حال حاضر به عنوان امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری و رئیس شورای فرهنگی مشغول به خدمت هستم و هیچ مشکلی در انجام وظیفه ندارم.

وی در پایان با بیان اینکه نسبت به رئیس جمهور کمال احترام را قائل هستم،‌خاطرنشان کرد: ۵۳ سال است که در کنار حسن روحانی به عنوان یک برادر و دوست هستم و هیچ مشکلی با دولت ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همتون مثل همید. نون به همدیگه قرض میدید.
یادم نمیره روزی رو که نمازگزاران مسجد جامع رجایی شهر کرج آقای اکرمی رو به خاطر سخنرانی فتنه انگیزش در محرم سال 88 از مسجد بیرون کردن...
حالا آقا در نهاد ریاست جمهوریه...
من هیچ وقت باور نمیکنم اینها پیرو ولایت فقیه باشن...
Germany
شما هيچ مشكلي با دولت نداريد ولي دولت با شما مشكل دارد
كوروش
راست ميگي دولت با هرچي آدم درست و حسابيه مشكل داره.....
محسن
دم شما گرم حاج آقا که رو سیاه کردی فتنه گران را...
حمید
دیگه بنده خدا نمی دونسته که فتنه خط قرمز دوستان نهاده . از این به بعد انتقاد نکن چون ممکنه مسجد سلمان رو به خارج از نهاد انتقال بدن تا کلا جزء نهاد نباشه
سید سجاد
Austria
با سلام خدمت برادرعزیزومتعهد حجت الاسلام اکرمی... برادرم نه تنها شما که اکثرقریب اتفاق ملت مسلمان با دولت مشکل دارد ومیدانید مشکل مردم ویا همان عده ی قریب اتفاق چه مشکلی دارند با دولت فخیمه ی اعتدال وراستگویان وباسواد؟؟ مشکل اینست که نمیدانند چرا و به چه دلیل دولت با مردم مشکل دارد .. بله سرورم مشکل اینست .!!
یک ایرانی
این دولت با همه منتقدین و راست گویان مشکل دارد خدا به ملت رحم کند
محمد
این آقای روحانی فقط از خودش تعریف می‌کند.امروز تو سخنرانی راهپیمایی ۲۲بهمن انقدرازخودش تعریف کرد که ما گفتیم دیگه همه تحریما وگرونی ۰۰۰۰تموم شد خالی نبنددرویش
سی ما
کسانی که مدعی آزادی بیان ودانستن حق مردم است هستند هیچ انتقادی رانمی پذیرند 'مدعی'فقط ادعا ادعا خودبزرگ بینی