پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۱

پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی می‌برد؟

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 405758
پرسپولیس در ۳ فصل اخیر هفته نوزدهم لیگ برتر را با پیروزی پشت ‌سر گذاشته است. حتی در روزهایی که اوضاعی بدتر از این هم داشته، سرخپوشان در این هفته به پیروزی رسیده‌اند.
به گزارش جهان ، خبر ورزشی نوشت: آخرین شکست آنها در هفته نوزدهم به لیگ دهم برمی‌گردد که ۴ بر یک از صبا شکست خوردند اما در ۳ فصل اخیر آنها با پیروزی این هفته را پشت ‌سر گذاشته‌اند.
پرسپولیس در ۳ فصل اخیر هفته نوزدهم لیگ برتر را با پیروزی پشت ‌سر گذاشته است. حتی در روزهایی که اوضاعی بدتر از این هم داشته، سرخپوشان در این هفته به پیروزی رسیده‌اند. آخرین شکست آنها در هفته نوزدهم به لیگ دهم برمی‌گردد که ۴ بر یک از صبا شکست خوردند اما در ۳ فصل اخیر آنها با پیروزی این هفته را پشت ‌سر گذاشته‌اند.

در ادوار ليگ برتر، پرسپوليس ۲ بار با ملوان، حريف اين هفته خود بازي كرده كه يك پيروزي و يك تساوي حاصل كارش بوده است و بايد ديد در سومين رويارويي دو تيم در اين هفته چه اتفاقي رخ خواهد داد. در ادوار ليگ برتر، پرسپوليس ۷ بار در اين هفته به پيروزي رسيده، ۴ بار شكست خورده و ۲ بار هم تن به تساوي داده است. نگاهي داريم به عملكرد پرسپوليس در هفته نوزدهم ادوار ليگ برتر:

ليگ اول: ملوان انزلي يك - پرسپوليس يك
ليگ دوم: پرسپوليس ۲ - استقلال اهواز يك
ليگ سوم: پرسپوليس صفر - استقلال اهواز صفر
ليگ چهارم: ملوان انزلي يك - پرسپوليس ۲
ليگ پنجم: پرسپوليس ۲ - شموشك نوشهر يك
ليگ ششم: استقلال اهواز يك - پرسپوليس صفر
ليگ هفتم: پگاه گيلان يك - پرسپوليس صفر
ليگ هشتم: پاس همدان صفر - پرسپوليس ۳
ليگ نهم: استقلال اهواز يك - پرسپوليس صفر
ليگ دهم: پرسپوليس يك - صباي قم ۴
ليگ يازدهم: پرسپوليس ۴ - شاهين بوشهر يك
ليگ دوازدهم: فجرسپاسي شيراز صفر - پرسپوليس ۲
ليگ سيزدهم: پرسپوليس يك - سايپای البرز صفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *