دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۷
۹

اعتراض روزنامه اصلاح‌طلب به دورویی تیم اقتصادی دولت

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 405507
یک روزنامه اصلاح‌طلب نوشت چرا مخالفان روش محاسبه بیکاری در دولت سابق، خود در دولت جدید به همان روش ادامه می‌دهند.
اعتراض روزنامه اصلاح‌طلب به دورویی تیم اقتصادی دولت
به گزارش جهان، روزنامه آرمان با اشاره به انتقادات کسانی که اکنون در دولت صاحب مقام و موقعیت هستند می‌نویسد: براساس تعریفی که از اشتغال در مرکز آمار ارائه شده افراد ۱۰ ساله و بیشتر که در طول هفته مرجع، طبق تعریف کار، حداقل یک ساعت کار کرده یا بنا به دلایلی به طور موقت کار را ترک کرده باشند، شاغل محسوب می‌شوند.

این روزنامه می‌افزاید: تیم اقتصادی دولت بارها نسبت به این تعریف از بیکاری که در دولت گذشته ارائه شده بود اعتراض داشتند و در تحلیل‌های خود آمار ارائه شده را با اما و اگر ارائه می‌کردند. با این حال با گذشت بیش از یک سال از استقرار دولت یازدهم، تیم اقتصادی هنوز علاقه‌ای به اصلاح تعریف بیکاری ندارد و آمارها کماکان بر مبنای تعریف قبلی تهیه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
منطق اصلاح طلبی و اعتدالگرایی؛ حق همیشه آن طرفی است که ما ایستاده ایم و هر انتخاب ومعیاری تا زمانی معتبر است که با منافع ما همراستا بوده و با خواسته های ما هماهنگ باشد در غیر این صورت غیرقابل قبول است و غیر قابل استناد
Iran, Islamic Republic of
براي آقايان مهم از سر راه برداشتن دولت قبل بود كه محقق شد
افراد بی کار به یکطرف، در طرف دیگه اونایی که از از صبح تا عصر کار می کنند و ماهی 400 تا 500 هزار تومان حقوق می گیرن یا معلمین مدارس غیر انتفاعی که با مدرک لیسانس و بالاتر ماهی 200 تا 250 هزار تومان حقوق می گیرند و مجبورند کلی سفته امضا کنند به خاطر ادعای کذب کارفرما و یا مدیر مدرسه که تمام حقوق و امتیازاتشونو گرفتن و ازاین دست ظلم و ستمی که بسیار وجود دارد و نه چشم بینایی و نه گوشی شنوایی ! آیا مفهومی به جز استثمار را می رساند؟! آیا سازمان ها و نهادهای نظارتی و بازرسین اداره کار به وظایف خود به درستی عمل می کنند؟ شاید گمان نمایند که بدان عمل می کنند اما خروجی آن و ملموسات جامعه چیز دیگری را نشان میدهد
کجاست فریادرسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
فتبرک الله
احمد
Spain
مرگ برای همسایه است .دولت یازدهم در خیلی امور این گونه عمل کرده ومی کند وخواهد کرد.
احمد
Spain
سلام. شجاعتی که . احمدی نژاد داشت.اگر سر سوزنی از انرا روحانی می داشت خیلی خوب بود. واگر روحانی دنبال رو هاشمی نمی بود بیش از این موفق می شد.انشائ الله که موفق باشد.زیرا که همگی زیر لوای اسلام محمدی ص هستیم.
محب شیعه
قربون برم خدا رو، یک بام و دو هوا را................
میلاد
Iran, Islamic Republic of
آش که زیاد شور شد صدای آشپز هم در میاد.
Norway
تغییر این تعریف و ابلاغش، مال دولت م... خاتمی است. لطفا به دولت قبل نچسبانید.