يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۶

انتقاد تند محمود فکری به فردوسی پور

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 405197
فکـــری: فقط فردوسی‌پور می‌تواند رئیس فدراسیون و سرمربی عوض کند!
به گزارش جهان، خبر ورزشی نوشت: محمود فکری مربی استقلال معتقد است که فضای برنامه نود کاملاً به سود کروش بوده است.

او مي‌گويد: «از بيژن ذوالفقارنسب تشكر مي‌كنم كه در فضاي بد فوتبال اين شجاعت را پيدا كرد كه حرف بزند اما فردوسي‌پور به او اجازه نمي‌داد كه حرف‌هايش را بزند. فردوسي‌پور طوري برنامه‌ريزي كرده بود كه از كروش حمايت كند. تلويزيون براي عادل فردوسي‌پور شده، اين تلويزيون براي مردم هم هست.»

او ادامه مي‌دهد: «برنامه عادل فردوسي‌پور يكطرفه بود و اجازه نمي‌داد ذوالفقارنسب حرف بزند. اين روزها فقط فردوسي‌پور مي‌تواند رئيس فدراسيون يا سرمربي را عوض كند. فوتبال ما در جا زده و فردوسي‌پور نمي‌آيد بپرسد چه كساني باعث اين موضوع شده‌اند. چطور عراق به جمع ۴ تيم آسيا راه يافت اما ما نتوانستيم؟ چطور برخي‌ها كار كارلوس كروش را خوب توصيف و به‌به و چه‌چه مي‌كنند؟ كروش به عنوان سرمربي تيم‌ملي ايران چه حركتي براي پيشرفت فوتبال ما انجام داده است؟ همه عادل فردوسي‌پور را مي‌شناسند و مي‌دانند هر كسي عليه او صحبت كند تا زماني كه او را به زمين نزند، رهايش نمي‌كند!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به هرکی رسانه مفت ومجانی بدهند این چنین ترک تازی میکنه بهش انقدر رو دادند که برای خودش یه قدرتی شده الحمدالله میثاقی روش از علم و قدرت تکلم کم می کنه
چون خلاف نظر جناب قلعه نوعی بوده این برداشت شده؟! چرا بعضیها باور نمیکنند بهتر از اونها هم هستند؟ مگه نگفتند احترام به نظر مردم؟ الان که نظر مردم خلاف نظرشونه مقصر رسانه ملی هستش!!
فدایی ژنرال
هیچ انسانی در تمام طول تاریخ و در کل دنیا به اندازه ی فردوسی پور تریبون آزاد برای القای نظر خودش به دیگران نداشته. همین آقا از کفاشیان حمایت کرد تا رئیس فدراسیون باقی بمونه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا يه مجري خوب و تحصيل كرده اي كه مردم هم دوستش دارند، هست، بياييد با اين حرفها ، تنها برنامه اي كه جوانان به هر قيمتي تماشا ميكنند رو خراب كنيد و كار رو بديد دست يه مشت بي....! نميدونم تا كي بايد اين ملت چوب سعي و خطاي بي مورد مسوولين رو بخورند؟
همین مجری به ظاهر خوب شما فوتبال مارا به گند کشیده آقا رضا، لعنت به این فوتبال که نه میتونیم ازش دل بکنیم نه آقایون از کرده هایشان پشیمان .
ساکت
چیه محمود تو هم بیکاری !