يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

‫راننده ای که از ۲ میلیون تومان گذشت!‬

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 403703
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: کیف پول حاوی ۲ میلیون تومان وجه نقد و چک بانکی توسط عباس توکلی یکی از رانندگان تاکسی در شهر اصفهان به صاحبش بازگردانده شد.
‫به گزارش جهان؛ حسن سقایی امروز در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه طی روز‌های گذشته فردی از اهالی کرمانشاه کیف پول خود را در یکی از تاکسی‌های اصفهان جا می‌گذارد، اظهار کرد: این کیف پول حاوی دو میلیون تومان وجه نقد و تعدادی چک بانکی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی از نظر درآمدی از اقشار بسیار ضعیف هستند، اضافه کرد: اما عباس توکلی راننده تاکسی پس از اینکه کیف پول مورد نظر را در تاکسی خود مشاهده می‌کند، این کیف پول را تحویل تاکسیرانی می‌دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از این موضوع پس از پیگیری‌های بسیار با فرد کرمانشاهی که کیف پول خود را در تاکسی جا گذاشته بود، تماس گرفتیم و از وی دعوت کردیم که با حضور در این سازمان کیف پول خود را تحویل بگیرد.

وی با بیان اینکه صاحب کیف چندین بار اصرار کرد که هدیه‌ای را به راننده تاکسی بدهد، ادامه داد: اما راننده دریافت هدیه‌ای را از سوی صاحب تاکسی نپذیرفت و عنوان کرد که تنها براساس وظیفه این کار را انجام داده است.

سقایی با اشاره به اینکه رانندگان ما ثابت کرده‌اند که امین مردم هستند و آنها امانت‌داری را نیز در عمل ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی در نظر دارد که از آقای عباس توکلی به دلیل اقدام انسان‌دوستانه‌اش تقدیر شایسته‌ای را به جای آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *