چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۴

واکنش جلیلی به شهادت شهید الله دادی

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 403191
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه را سندی گویا بر همدستی این رژیم و تروریست‌ها در منطقه خواند و گفت: شهادت نیروهای حزب‌الله افتخاری برای این جنبش است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله در دفتر حزب‌الله در تهران در جمع خبرنگاران، شهادت نیروهای حزب‌الله به دست رژیم صهیونیستی را یک افتخار برای جنبشی خواند که در جهان به عنوان نماد مقاومت شناخته می‌شود و در عین حال گفت: این موضوع سندی گویا بر همدستی رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها در منطقه است و امروز مردم منطقه شاهد هستند که تروریست‌ها توسط رژیم صهیونیستی به این صراحت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: این یک افتخار برای جنبش مقاومت حزب‌الله است که امروز هم در برابر رژیم صهیونیستی می‌جنگد و هم در برابر مزدوران منطقه‌ای آن ایستاده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه امروز در منطقه اهمیت دارد، وحدت جهان اسلام و همبستگی شیعه و سنی و جریان مقاومت است. این وحدت توانست پیروزی را در جنگ ۳۳ روزه لبنان، ۲۲ روزه و ۵۱ روزه غزه رقم بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *