سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

اکران مردمی «شیار ۱۴۳» در حکیمیه

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 402221
فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» از تاریخ ۲۵ دی تا ۷ بهمن در ر مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت واقع در منطقه حکیمیه تهران اکران خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام سید حسین مطهری مدیریت مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت وابسته به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:با تلاشهای فراوان و هماهنگی های انجام شده .تهیه کننده محترم فیلم شیار ۱۴۳موافقت خود را جهت اکران این فیلم در مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت اعلان کردند.

کارشناس فرهنگی اجتماعی ادراه کل اوقاف و امور خیریه استان تهران افزود: :ضمن اینکه این فیلم در حوزه دفاع مقدس بی نظیر است و همه ما باید جهت ترویج مکتب شهادت وجهاد تلاش کنیم افزودند:این فیلم همه روزه طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ از ۲۵ دی الی ۷ بهمن در محل مرکز همایشهای مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت بر روی پرده خواهد رفت.

وی همچنین در خصوص نحوه بلیت فروشی این فیلم تصریح کرد: رفاه حال شهروندان محترم ساکن در حکیمیه نیز لحاظ شده است و بهای بلیط آن به کمترین قیمت به مبلغ ۲۵۰۰ تومان است و جا دارد مجددا از تهیه کننده محترم از بابت این همکاری تشکر کنم.

این مجموعه فرهنگی قرآنی که مجهز به همه امکانات آموزشی،ورزشی و مرکز همایشهاست آمادگی خو درا جهت هرگونه همکاری با ارگانهای فرهنگی علی الخصوص بسیج و سپاه جهت اکران این فیلم به صورت اختصاصی با توجه با ظرفیت ۲۵۰ نفری مرکز همایشها اعلام میکند. در پایان جا دارد از سردار گلعلی بابایی نویسنده نامی حوزه دفاع مقدس که ما را در این مهم یاری کردندتشکر کنم.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان به تماشای «شیار ۱۴۳» می‌توانند از از ۲۵ دی الی ۷ بهمن به حکیمیه بلوار فجر بلوار افق جنب پارک ساحل بن بست مهر مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *