يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

فرانسه به اتباع خود در اردن هشدار داد

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۵
کد مطلب: 401959
همزمان با فراخوان برگزاری راهپیمایی در محکومیت کاریکاتورهای توهین آمیز در هفته نامه چارلی ابدو، سفارت فرانسه در اردن از اتباع خود خواست جانب احتیاط را رعایت کنند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه القدس العربی خبرداد؛ سفارت فرانسه در پی اطمینان از اینکه فعالان اردنی فردا در صدد برپایی راهپیمایی هستند، از اتباع این کشور خواست از حضور در مراکز تجاری بزرگ و یا خروج از منازل در ساعت های پایانی روز خودداری کنند.

این در حالی است که قرار است فعالان اردنی فردا در محکومیت کاریکاتورهای هفته نامه چارلی ابدو و توهین به پیامبر (ص) راهپیمایی برگزار کنند.

در این میان سفارت فرانسه به اتباع خود هشدار داد از حضور در مرکز پایتخت و نزدیکی سفارت و نیز منطقه الدوار در امان خودداری کنند.

فعالان اردنی اعلام کرده اند که راهپیمایی فردا از مقابل مسجد الحسینی در امان آغاز شده و راهپیمایان به سمت ساختمان سفارت فرانسه حرکت خواهند کرد.

همچنین اخوان المسلمین اردن امروز با صدور بیانیه ای توسل به خشونت و افراط گرایی و ارتباط دادن آن به اسلام را محکوم کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *