يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
فولاد‌خوزستان، بهترين تيم ايران

تیمهای برتر باشگاهی ایران در سال 2014

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب: 401815
تيم فولادخوزستان، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر ايران، با ۹۳.۵۰ امتياز در رده يک صد‌و‌هشتاد‌و‌پنجم جهان قرار دارد و بالاترين جايگاه را در ميان تيم‌هاي ايراني به خود اختصاص داده است. پس از فولاد، تراکتورسازي‌تبريز، قهرمان فصل گذشته جام‌حذفي ايران با ۶۶.۵۰ امتياز در رده سيصدوپنجاه‌ودوم جهان قرار دارد و دومين تيم برتر ايراني است. استقلال، سومين تيم ايراني رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ است
به گزارش جهان به نقل از خراسان، در رده‌بندي فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال جهان از تيم‌هاي باشگاهي در سال‌۲۰۱۴، فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته ليگ برتر ايران، بالاترين جايگاه را در ميان تيم‌هاي ايراني دارد. سايت فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار‌(IFFHS)، رده‌بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي جهان در سال‌۲۰۱۴ را اعلام کرد که بر‌اساس آن، تيم فولادخوزستان، قهرمان فصل گذشته ليگ برتر ايران، با ۹۳.۵۰ امتياز در رده يک صد‌و‌هشتاد‌و‌پنجم جهان قرار دارد و بالاترين جايگاه را در ميان تيم‌هاي ايراني به خود اختصاص داده است.

پس از فولاد، تراکتورسازي‌تبريز، قهرمان فصل گذشته جام‌حذفي ايران با ۶۶.۵۰ امتياز در رده سيصدوپنجاه‌ودوم جهان قرار دارد و دومين تيم برتر ايراني است. استقلال، سومين تيم ايراني رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ است که با‌‌ ۶۶ امتياز در رده سيصدوپنجاه‌وهفتم جاي گرفته است. پس از آبي‌پوشان تهران، سپاهان اصفهان که با ۶۱.۵۰ امتياز جايگاه چهارصدوسوم دنيا را در اختيار دارد، چهارمين تيم ايراني در رده‌بندي IFFHS است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *