کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰ ماده غذایی غیرمجاز را بشناسید

25 دی 1393 ساعت 1:15

سازمان غذا و دارو اسامی ۱۰ ماده غذایی جعلی و غیر مجاز را اعلام کرد.


به گزارش جهان به نقل از ایکن، محمد هاشمی، سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: ساندویج ژامبون گوشت با نام تجاری لقمه، سفره یکبار مصرف تولید یاس پلاستیک شرق با نام تجاری یاس پلاستیک با نام تجاری یاس، لوبیا سفید و برنج ارگانیک تولید گوکرن با نام تجاری آبگینه، سوغات غیر مجاز و فاقد مجوز هستند.

وی ادامه داد: همچنین آبغوره با نام تجاری رباط، سرکه با نام تجاری شهر دلیجان، پنیر سوپر لیقوان شرکت طلوع لبن منتظران با نام تجاری نگین تک و لواشک با نام تجاری سوغات فاقد مجوز و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: واحدهای تولیدی رشته آش با نام تجاری ممتاز، بستنی میوه‌ای با نام تجاری آیس تک و پنیر گوسفندی تبریز با نام تجاری آذری لبن نیز به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده‌است.

وی گفت: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند درخواست می‌شود در اسرع وقت، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.


کد مطلب: 401797

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/401797/۱۰-ماده-غذایی-غیرمجاز-بشناسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com