پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

درخواست نویسنده«من زنده ام» ازسینماگران

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 401794
نویسنده کتاب «من زنده‌ام»، پس از انتشار خبرهایی پیرامون برداشت از کتابش به منظور فیلمنامه‌نویسی و تولید فیلم، بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، دکتر معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده‌ام» ضمن احترام و تکریم به جامعه هنری و هنرمندان عزیز که در راستای توسعه فرهنگ در سینما و تلوزیون کشورمان فعالانه تلاش می کنند مجددا متذکر می‌شود، هرگونه تهیه، تدوین، بازنویسی، اقتباس فیلمنامه و تولید فیلم و برنامه بر اساس کتاب «من زنده‌ام» تنها منوط به رضایت کتبی از این موسسه است.

لذا از برادر ارجمند جناب آقای سجاد نجفی که در تلاش برای تدوین فیلمنامه‌ای بر این اساس می باشند، انتظار می رود که با موسسه انتشاراتی بروج و نویسنده همراه و هماهنگ باشند. ضمنا به اطلاع کلیه بزرگوران می‌رساند که در این خصوص با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتباتی صورت پذیرفته است.

بنابراین گزارش توضیحات نویسنده محترم کتاب «من زنده ام» که برآمده از حس عمیق و حساسیت قابل درک وی در ایجاد محصول بصری از این کتاب است شامل اقتباس آزاد نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کتاب عالی.
تا چندروز محو کتاب شده بودم
نيكتا
Romania
من هم همين طور. حتى در هنگام خواندن كتاب، لحظاتى كتاب را مى بستم و به اتفاقات آن فكر مى كردم.