دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
حجت‌الاسلام قرائتی:

مشکل فعلی کشورنبود مدیر جوهردار است

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 400666
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی دین مبین اسلام را دارای حداقل ۱۰۰ امتیاز بر ادیان دیگر دانست و افزود:متاسفانه هنوز مبانی و مفاهیم قرآن و اسلام به درستی شناخته نشده‌اند.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین درهمایش هم‌اندیشی و باز آموزی مدارس سلام در تالار مولوی دانشگاه شهید بهشتی ، مسئله‌ آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت که آموزش و پروش ما بیمار است و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

وی دین مبین اسلام را دارای حداقل ۱۰۰ امتیاز بر ادیان دیگر دانست و افزود:متاسفانه هنوز مبانی و مفاهیم قرآن و اسلام به درستی شناخته نشده‌اند.

وی افزود: اذان گفتن بلال بر روی بام کعبه به معنی محو نژادپرستی است که متاسفانه هنوز در آمریکا جریان دارد.

حجت‌الاسلام قرائتی تاکید کرد که دانش‌آموز ما فیض کاشانی و علامه طباطبایی را نمی‌شناسد اما ارتفاع قله‌های هیمالیا را از بر دارد. پناه می‌برم به خدا از علمی که فایده ندارد. قرآن با پژوهش‌های لغو مخالف است. نمونه‌های آن هم روایت اصحاب کهف در قرآن است که تعداد اصحاب کهف را به طور قطعی بیان نمی‌کند.مهم این است امروز ما از این داستان درس بگیریم و جوانان سالم ما در جامعه‌ی فاسد هضم نشود. در واقع ما امروز بیش‌تر به اسلام و پیامبر نیاز داریم. جاهلیت امروز است. اگر در عربستان دختران را زنده به خاک می‌سپردند، امروزه با سقط جنین هم پسر و هم دختر را از بین می‌برند.

وی مشکل فعلی کشور را نبود مدیر جوهرداری دانست که بتواند این روند را متوقف کند.یک نفر باید جرئت و جوهر این کار را داشته باشد تا بتوانیم بچه‌ها را نیز با هنر و با جوهر تربیت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *