پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
حمله به کفاشیان در فدراسیون خودش!

کی‌روش در فدراسیون محبوب‌تر از کفاشیان

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 400144
مصاحبه جدید کی‌روش که در آن غیرمستقیم از کفاشیان انتقاد کرده، اولین بار روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد تا مشخص شود کی‌روش در فدراسیون از کفاشیان محبوب‌تر است!
به گزارش جهان به نقل از برنا،«ما در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم و در رنکینگ آماده سازی تیم آخر جام ملتها!» این تازه ترین حرف های کی روش است که به نوعی انتقاد از فدراسیون فوتبال و زیر سوال بردن عملکرد کفاشیان و همکارانش در راه آماده سازی تیم ملی محسوب می شود.

کی روش با این حرف ها فدراسیون را مقصر ناکامی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای آسیا معرفی کرده است. جالب این جاست که کی روش این حرف ها را در گفت و گو با رسانه های خارجی نزده و مصاحبه انتقادی اش با رسانه های داخلی هم نبوده که گفته شود شیطنت شده و در متن کلام سرمربی تیم ملی دست برده اند.

این مصاحبه را اولین بار سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد. انتشار این مصاحبه روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال نشان می دهد کی روش در فدراسیون کفاشیان از رییس محبوب تر است که اگر غیر از این بود هرگز در فدراسیون فوتبال اینچنین به کفاشیان حمله نمی شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *