جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

گلزار انقلاب گلباران می شود

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 400121
همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مزار شهدای انقلاب اسلامی در سراسر کشور گلباران و عطرافشانی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به‌مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی در سراسر کشور گلباران و عطرافشانی می‌شود.

آیین گلباران و عطر افشانی مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی با عنوان «مهمانی لاله‌ها» در نخستین پنج‌شنبه دهه مبارک فجر (۱۶ بهمن ماه سال جاری) به‌‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مرتضی صفایی، معاون پژوهشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نیز همزمان با مزار شهدای والامقام سراسر کشور گلباران و عطرافشانی می‌شود.

وی گفت: عاشقان راه ایثار و شهادت با حضور پر شور خود در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شهدای والامقام انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

معاون پژوهشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران تصریح کرد: مراسم «میهمانی لاله‌ها» با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود.

وی افزود: مزار شهدای والامقام آرمیده در ۱۸ هزار گلزار شهدای سراسر کشور ضمن عطر افشانی با گلاب، توسط مردم شهید پرور ایران اسلامی با هزاران شاخه گل گلباران می‌شود.

صفایی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم که به همت مردم غیور ایران اسلامی و همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرا می‌شود، پرچم مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران نیز تعویض می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *