سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۳

تقدیرقرائتی از اقامه نماز دربرنامه زنده سیما

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 399773
نشان دادن تصویری از اتحاد و هم بستگی حول محور نماز جماعت اوّل وقت در برنامه زنده رسانه ملی حقیقتاً قابل تحسین و ستایش است و باید این حركت در سایر برنامه ها نیز الگو شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در پی اقدام الگو ساز و ابتكاری اقامه نماز اول وقت مغرب و عشا در استودیوی زنده برنامه «مناظره» ۱۲ دی ماه شبكه اول سیما در پیامی از تهیه كننده این برنامه تقدیر و تشكر كرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر بزرگوار جناب آقای سید امیر سیاح
تهیه كننده محترم برنامه مناظره شبكه اوّل سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیّات

ابتكار نوآورانه و هوشمندانه جنابعالی و همكاران ارجمندتان كه اقامه نماز جماعت و اجرای اذان زنده توسط یكی از شركت كنندگان را در جریان پخش برنامه مناظره شبكه اوّل سیما در مورخه ۹۳/۱۰/۱۲ به تصویر كشیدید اقدام بسیار اثرگذار در سطح جامعه و حقیقتاً قابل تحسین و ستایش است نكته قابل توجه، نشان دادن تصویری از اتحاد و هم بستگی حول محور نماز جماعت اوّل وقت در میان شركت كنندگان برنامه كه هر كدام از اقشار مختلف و دارای سلایق و نگرش بعضاً متضاد بودند، می باشد.

لذا بدینوسیله مراتب تقدیر و تشكر اینجانب و همكاران و فعالان حوزه نماز كشور را به جهت این حركت هوشمندانه به حضور محترم شما و همكاران ارجمندتان در این برنامه تقدیم می دارد.

توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواهانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
سلام علیکم
با تقدیر و تشکر از برنامه های بسیار جذاب حضرت حجت الاسلام حاج آقا قرائتی ( حفظهم ا...) ، بخصوص در تاثیر کلام این بزرگوار در میان قشر جوان جامعه ؛ از پخش انجام فریضه نماز در بین برنامه زنده تلویزیون نیز قدردانی نموده ، امیدواریم این حرکت ارزشی در کلیه شبکه ها استمرار یابد.
شایان ذکر است که پس از برنامه مناظره در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز نامزدهای انتخاباتی با توجه به شروع اذآن مغرب ، در محل استودیو سیما اقدام به اداء فریضه الهی نمودند.
ممد
United Kingdom
آقای قرائتی عزیز ممنون از زحمات شما ضمنا پیام مقام معظم رهبری به همایش مبارزه با فساد اداری و همایش نماز هر دو قابل تامل و بیان کننده نوعی باز نگری در روند روشها و بهبود بخشیدن و ارتقای جایگاه قابل حصول رشد فرهنگ نماز و مبارزه با فساد با اتخاذ مدیریت جهادی می باشد
United States
ضمن تشكر عالي بود واقعا كار خوبي بود