جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

بازیگر کودکان خبر درگذشتش را تکذیب کرد

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 399274
«شهرام لاسمی» که بیشتر به اسم قلقلی شناخته می شود با ابراز ناراحتی از انتشار خبر مرگش، انتشار دهندگان چنین پیام هایی را بیمار دانست.
به گزارش جهان؛ «شهرام لاسمی» در گفت و گو با فارس گفت: شب گذشته به همراه خانواده ام مهمانی بودم که ناگهان سیل تماس های تلفنی آغاز شد و همه پیگیر سلامتی من بودند.

وی ادامه داد: خانواده ام از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدند و فکر می کنم کسانی که چنین اخبار و پیام هایی را در فضای مجازی منتشر می کنند بیمار روحی و روانی هستند و حتما برای درمان باید به پزشک مراجعه کنند.

لاسمی گفت: شخصیت قلقلی برای بسیاری از مردم و بویژه دهه ۶شصتی ها خاطره ساز و نوستالژیک است و با او خاطره دارند. انتشار این خبر هم برای بسیاری ناراحت کننده بود. من از شب گذشته تا امروز تماس های بسیاری از نقاط مختلف و حتی کشورهای خارجی داشته ام و همه پیگیر حالم بودند.

وی در پیان گفت: درست نیست که یکسری افراد چنین اخباری را نشر بدهند و بعد هم آزادانه در جامعه به کار و زندگی خود مشغول باشند. به نظرم باید ریشه نشر این اخبار کاذب کشف شده و با افراد خاطب برخورد قانونی صورت بگیرد. من از همه کسانی که در این مدت نگران حالم بودند و کسانی که تماس گرفتند تشکر می کنم.

به گزارش فارس، «قلقلی» سالهای پیش بیشتر با مجید قناد کار می کرد و شخصیتی بود که هیچ وقت مخاطبانش سخن گفتن او را ندیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *