سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۱

پست جدید محمدباقر نوبخت اعلام شد

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 398764
رئیس‌جمهور در حکمی، محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور در حکمی، محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

بر اساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه شماره ۲۰۶/۹۳/۱۲۹۹۱ مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ شورای عالی اداری، با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق مفید و ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور» منصوب می شوید.

با عنایت به جایگاه رفیع و نقش ممتاز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ایجاد تحول بنیادین در راهبری توسعه کشور، طراحی زیر ساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن در کشور، انتظار می رود جناب عالی با بهره گیری از صاحب نظران و کارشناسان بر جسته و پایه ریزی ساختاری مناسب و چابک برای آن سازمان، نسبت به تحقق اهداف و وظایف محوله تلاش وافر به کار بندید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اربابی
Iran, Islamic Republic of
سلام درد دل یک پیراپزشک با دکتر نوبخت مسئول برنامه وبوجه آقای دکتر کادر بهداشت مثل کادر درمان مریضی کرونا گرفته اند وخسته وفرسوده شده اند از طرفی تعداد زیادی از پرسنل در حال بازنشستگی هستند چندین بار از دکتر عاجزانه در خواست داشتیم که به کادر بهداشت کمک کنند تا بازنشستگی این افراد تا زمانی که کرونا در ایران می باشد بازنشستگی عقب بیفتد واقعا خیلی از مراکزها وحتی خانه بهداشت ها به علت کرونای پرسنل تعطیل است