دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

مسلمان و قلعه نویی عامل جدایی صادقی

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 398702
امیرحسین صادقی مهمترین بازیکنی بود که امروز صبح به باشگاه استقلال مراجعه کرد و در جلسه ای با بهرام افشارزاده به گفت‌وگو نشست.
به گزارش جهان، سایت هواداران استقلال نوشت: صادقی که کاپیتان استقلال و یکی از ملی‌پوشان این باشگاه به شمار می‌ رود، با نظر منفی امیر قلعه‌نویی مواجه شده و سرمربی استقلال مکررا خواستار حضور او از ترکیب تیم شده تا یک جا برای انتقال یک مدافع آزاد خارجی باز شود.

صادقی امروز بعد از جلسه با افشارزاده اعلام کرد تصمیم نهایی در آرامش و سکوت گرفته خواهد شد و پیراهن استقلال برای او ابدی نیست. این بازیکن که در ۳ هفته گذشته درگیر تیم‌ملی بوده، تنها مذاکراتی با پدیده داشته که آن هم رسمی نیست. او می‌ گوید: ۱۳ سال در استقلال بودم و هر اتفاقی هم بیافتد هوادار این باشگاه باقی می‌ مانم. در نهایت هر بازیکنی باید بالاخره باشگاهش را ترک کند.

گفته می‌ شود با توجه به عقد قرارداد استقلال با محسن مسلمان این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد بخصوص که قلعه‌نویی روی جدایی صادقی مصر است. اگر این اتفاق بیافتد، او هم به جمع مهدی رحمتی و جواد نکونام خواهد پیوست. بازیکنانی که اختلافشان با قلعه‌نویی عامل جدایی شان از جمع آبی‌پوشان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *