يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۵

لحظه انهدام پهپاد مهاجم فرضی +فیلم

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 398357
فیلم لحظه انهدام یک فروند پهپاد توسط موشک پدافندی شلمچه که از سامانه موشکی مرصاد شلیک شده بود، منتشر شد.
لحظه انهدام پهپاد مهاجم فرضی +فیلم
به گزارش جهان، صبح امروز شنبه و در سومین روز برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) ارتش، قرارگاه پدافند هوایی ارتش با شلیک ۳ فروند موشک شلمچه با موفقیت توانست ۳ فروند پهپاد متعلق به دشمن فرضی را در منطقه عمومی رزمایش منهدم کند.

رادارهای "کاوش، جویا و هادی" و "موشک‌های بومی شلمچه" سامانه موشکی شلمچه را تشکیل می‌دهند که کار شناسایی و انهدام این پهپادها را برعهده داشتند. این برای اولین بار است که این سامانه موشکی برای هدف قراردادن اهداف مدنظر خود از موشک‌های شلمچه استفاده کرده است.

رزمایش مشترک ارتش با نام محمد رسول‌الله(ص) از صبح روز ۵شنبه (چهارم دی) در وسعت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع از مدار ۱۰ درجه شمال اقیانوس هند تا شرق تنگه هرمز و سواحل مکران و بخش اعظم استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در خشکی و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش (نیروی هوایی، نیروی زمینی،‌ پدافند هوایی و نیروی دریایی) آغاز شده و تا ۱۰ دی ادامه خواهد داشت.

فیلم لحظه انهدام یک فروند پهپاد مهاجم فرضی توسط موشک پدافندی و بومی شلمچه که از سامانه موشکی مرصاد شلیک شده بود را در ذیل مشاهده کنید:

(در این فیلم لحظه شلیک 3 فروند موشک شلمچه از زوایای مختلف به نمایش درآمده و سپس لحظه انهدام یکی ا 3 پهپاد مهاجم به تصویر کشیده می‌شود)
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *