کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسارت 70 فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

1 دی 1393 ساعت 16:33

رژیم صهیونیستی 70 اسیر آزاده فلسطینی را که در چارچوب قرارداد تبادل اسرای فلسطین با گلعاد شالیت آزاد شده بودند را مجددا به اسارت گرفته است.


به گزارش جهان به نقل از الیوم السابع، مدیر بخش آمار هیئت اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل ۸۵ نفر از اسرای فلسطینی را که در چارچوب قرارداد تبادل اسرا با گلعاد شالیت در سال ۲۰۱۱ آزاد شده بودند را مجددا به اسارت گرفته است.

این افراد از نخستین ماه های سال ۲۰۱۱ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده اند. هدف اسرائیل از به اسارت گرفتن اسرای آزاد شده ۳ چیز است: ۱- از بین بردن خوشحالی آزادی اسرای فلسطینی ۲- ابلاغ این پیام به گروه های فلسطینی مبنی بر اینکه مبارزه از طریق به اسارت گرفتن نظامیان اسرائیلی با هدف آزادی اسرای فلسطینی بی فایده است ۳- استفاده از این موضوع به عنوان اهرم فشاری در مذاکرات مربوط به تبادل اسرا در آینده

خاطرنشان می شود رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با نظارت مصر در سال ۲۰۱۱ توافقنامه ای را امضا کردند که به موجب آن هزار و ۲۷ اسیر فلسطینی در مقابل آزادی گلعاد شالیت نظامی اسرائیلی از اسارت آزاد شدند. شالیت در سال ۲۰۰۶ توسط گروه های مقاومت فلسطینی به اسارت گرفته شده بود.


کد مطلب: 397583

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/397583/اسارت-70-فلسطینی-توسط-صهیونیست-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com