کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد سیدمهدی‌طباطبایی از گرانی

1 دی 1393 ساعت 13:53


به گزارش جهان به نقل از مهر حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، عضو جامعه روحانیت مبارز در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولت تدبیر و امید اظهار داشت: خطاب به دولت می گویم نگذارید گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی مردم توجه کنید.

وی افزود: هر چند بسیاری از عقلا و اقتصاددانان معتقدند دولت میراث دار برخی تصمیمات اشتباه دولت قبل بوده اما امروز زمام امور در دست دولت است و مردم از گرانی خسته شده اند و باید برای معیشت مردم فکری کند.

طباطبایی همچنین با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی از ابتدا تا کنون بر مبانی اصولی حرکت کرده اظهار داشت: اعضای حزب موتلفه اسلامی ، هم آنهایی که از دنیا رفتند و هم انهایی که هستند همه دین دار و پایدار در خط ولایت و پشت سر رهبری بوده و هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در جلسه ای می گفت موتلفه ای ها تنها نیروهای قوی هستند که از ابتدا دنبال دین و انقلاب و همواره نگهبان امام (ره) بودند.

وی افزود: برزگان موتلفه اسلامی باید بیشتر به جوانان میدان دهند و جوانان خوبی نیز در این حزب هستند زیرا نباید چنین نهادی ضربه ببیند.

طباطبایی تاکید کرد: برخی ها از انقلاب خبر ندارند و اصالت انقلاب را نمی شناسند. حفظ اصالت انقلاب بسیار مهم است و نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود.


کد مطلب: 397545

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/397545/انتقاد-سیدمهدی-طباطبایی-گرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com