پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

معرفي برترين عکاسان عاشورايي ايران

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 396800
جشنواره عکس محرم در جهان اسلام و سوگواره ملی مهر محرم با معرفی برترین ها در سمنان پایان یافت .
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، چهار هزار و۴۰۰ اثر از ۸۳۸ عکاس کشور به این جشنواره عکس ارسال شده بود که ۵۰ اثر برتر و منتخب هیات داوران شامل ۳۰ اثر در بخش ملی و ۲۰ اثر در بخش ویژه استان سمنان ارائه شد. پس از یک هفته برگارری نمایشگاه عکس مهر محرم ، دیشب در فرهنگسرای کومش سمنان برترین عکاسان آیین های عاشورایی کشور معرفی شدند .

بر این اساس در بخش ملی افشین آذریان از اصفهان ، سعید رضا مقصودی از مرکزی و سجاد دادپور از اردبیل عنوان اول تا سوم را کسب کردند . در این بخش مرتضی امین الرعایایی از استان خراسان رضوی ( نیشابور ) و پدرام اجتماعی از خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند . در بخش عکس های ویژه استان سمنان هم ، احمد بازوی اول شد .

امیر حسین علیداقی و سپیده یوسفی عنوان مشترک دوم و محمد مهدی مرادی و علی رضاییان عنوان مشترک سوم را کسب کردند . در این بخش مسعود محقق و زهرا صفایی شایسته تقدیر شدند . عکس عاشورایی امیر قیومی از استان فارس هم از دیدگاه مردم به عنوان برترین عکس انتخاب شد . جشنواره عکس محرم در جهان اسلام و سوگواره ملی مهر محرم دارای بخش بین المللی غیر رقابتی هم بود .
در این بخش ۳۳ اثر منتخب ویژه شیعیان و ایرانیان خارج از کشور از کشورهای انگلستان، آلمان، هندوستان، عراق و ترکیه به نمایش در آمده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *