شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

بررسی اسناد ضد ارزشی کی‌روش

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 396345
معاون وزیر ورزش جوانان می گوید اگر مستندات ضد ارزشی علیه کی روش وجود دارد ارائه شود تا با وی نیز برخورد لازم صورت گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به انتخابات فدراسیون ها تصریح کرد: اساسنامه محدودیتی برای ادامه کار روسای فدراسیون ها نمی گذارد. ما در طول سال ۹۲، شانزده انتخابات و در سال ۹۳ تا کنون سیزده انتخابات در فدراسسیون ها برگزار کردیم.

وی افزود: در فدراسیون اسکی برخی مطرح کردند که ناصر طالبی انتخابات ۲۰ هیات استانی خود را برگزار کرده است در حالی که این رشته ۱۶ هیات استانی دارد و تنها دو انتخابات در این هیات ها برگزار شد.در فدراسیون های ورزشی مطابق اساسنامه اگر رئیس مستعفی و یا برکنار شودسرپرست گذاشته می شود و اگر ۴ سال رئیس نیز به پایان برسد خود به خود سرپرستی برای برگزاری انتخابات در فدراسیون فعالیت می کند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد:در ۲۹ انتخاباتی که برگزار کردیم تنها یک سرپرست که خادم در کشتی بود به ریاست فدراسیون خود انتخاب شد.مشحون و مهدوی نیز برای رف مشکل بازنشستگی خود بهخ مجوز دولت نیاز دارند که تنها در صورت کسب این مجوز حق شرکت در انتخابات را خواهند داشت.

سجادی با بیان اینکه اسدی به احتمال صددرصد در انتخابات شرکت نمی کند افزود:حداکثر ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ روز آینده زمان برگزاری انتخابات سه فدراسیون هندبال، اسکی و پزشکی ورزشی را اعلام می کنیم.

وی که در برنامه زاویه شبکه پنج تلویزیون حضور پیدا کرده بود با اشاره به موضوع تیم ملی امید و عدم ارائه مجوز به کرانچار بیان کرد: شورای برون مرزی سابقه ۲۷ ساله در ورزش دارد و با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی، اخلاقی و حقوقی موضوع کرانچار بررسی شد و در مجموع اعلام شد که وی صلاحیت لازم را ندارد. خود کفاشیان نیز مستندات ارائه شده در خصوص کرانچار را تایید کرده بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مجلس و یا هر فرد دیگری نیز اگر مستندات اخلاقی و ضد ارزشی علیه کی روش داند ارائه کنند و ما اعمال می کنیم. مسائل ارزشی و اخلاقی اهمیت زیادی برای ما دارد و کی روش تفاوتی با کرانچار نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *