يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
به دلیل پیدا نشدن اسپانسر و عدم حمایت

سفر تیم ملی برزیل به ایران منتفی شد

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 396139
با وجود ابراز تمایل برزیلی‌ها برای سفر به ایران و دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال، برگزاری این بازی‌ها در سال جاری منتفی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در حین برگزاری جام‌جهانی کوچک در برزیل، عباس ترابیان که به عنوان عضو گرندپریکس در این رقابت‌ها حضور داشت موفق شد نظر مساعد میزبان را برای سفر به ایران و انجام دیدار دوستانه با شاگردان خسوس کاندلاس جلب کند.

وی در این سفر ملاقاتی نیز با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل داشت و در همین نشست موفق شد زمینه حضور آنها را در ایران فراهم کند.

در این بین برای عملی کردن این دیدارهای دوستانه در ایران، نیاز به اسپانسر و حمایت مسئولان بود که ترابیان پیش از این نیز هشدار داده بود که دراین‌باره حمایتی از انجام این بازی نشده و مسئولان امر به دنبال مهیا کردن شرایط لازم نیستند.

وی امروز از منتفی شدن این بازی‌ها به فارس خبر داد و گفت: اسپانسر پیدا نشد. واقعیت این است که من خیلی علاقه داشتم که این کار را انجام دهم اما گویا در کشور فعلا چنین انگیزه‌‌، تصمیم و یا اراده‌ای وجود ندارد که تیم شماره یک جهان را به تهران بیاوریم و با آنها بازی کنیم. این هم نوعی بی‌توجهی به فوتسال است. می‌خواستم از نظر وجدانی کاری برای فوتسال انجام دهم و تلاشم را هم کردم اما نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *