يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اسپانسر مخارج درمانی تروریست‌ها+عکس

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 395641
منابع پزشکی رژیم صهیونیستی از مداوای بیش از ۱۴۰۰ تروریست داعشی در بیمارستان‌های این کشور خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رژیم همواره به مجروحان عناصر مسلح که در حال جنگ با دولت سوریه هستند خدمات پزشکی ارایه می‌کند و تاکنون بیش از ۱۴۰۰ تروریست در بیمارستان‌های مختلف رژیم اشغالگر قدس مداوا شده‌اند.




انتشار این خبر موجی از اعتراضات را در میان شهرک نشینان صهیونیست بر انگیخته است. مخالفان، مداوای تروریست‌ها را عامل از بین رفتن امنیت داخلی شهرک‌ها و افشای اسرار و اطلاعات اسرائیل در میان عرب‌ها می‌دانند.


مداوای عناصر گروه‌های تروریستی به قدری برای رژیم صهیونیستی مهم است که گاه مراحل درمانی شهرک نشینان با تاخیر مواجه شده و حتی بعضاً عمل‌های جراحی آنان لغو می‌شود.

چندی پیش نیز روزنامه الاخبار چاپ بیروت در گزارشی با بیان اینکه تعداد بیمارستان‌های قابل توجهی از رژیم صهیونیستی درحال خدمات رسانی به تروریست‌های زخمی شده در سوریه است، نوشت: نخستین معاینات مجروحان در بیمارستانی که در منطقه جولان تاسیس شده انجام می‌گیرد و آنان پس از معاینات انجام شده یا به منطقه غربی الجلیل و یا به شمال مناطق اشغالی یعنی تیبریا انتقال داده می‌شوند.


با توجه به شمار بالای این زخمی‌ها در منطقه الجلیل، برای اینکه هنگام مراجعه بیماران شهرک نشین به این مرکز درمانی برای تروریست‌های تحت درمان مشکلی پیش نیاید؛ یک بخش مجزا با آنان اختصاص داده شده است. این بخش تحت نظارت کامل ارتش اسرائیل است و هیچ کس به جز کادر پزشکی بیمارستان حق ورود به آن را ندارد.

اگرچه برخی از عرب‌ها که هویت‌شان هنوز مشخص نشده؛ گاهاً هزینه درمان این تروریست‌ها در اسرائیل را پرداخت می‌کنند، اما با توجه به هزینه بالای این درمان‌ها و نیز بحران مالی داخلی این رژیم، وزرات بهداشت اسرائیل به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.


با توجه به این که هزینه روزانه مداوای مجروحان تروریست در بیمارستان‌های اسرائیل به طور متوسط ۷۵۰ دلار است؛ با در نظر گرفتن هزینه‌های امنیتی، این مبلغ به سقف ۱۰۰۰ دلار در روز افزایش می‌یابد.


هزینه بالای حضور عناصر گروه‌های تروریستی در سرزمین‌های اشغالی موجب آن شده که ارتش و وزارت بهداشت به مشکل عدم تفاهم بر خورده‌اند، به طوری که وزرات بهداشت، ارتش را و ارتش، وزارت بهداست را مسئول تامین هزینه‌ها می‌داند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *