سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۶
۱۲۳
رئیس جمهور در جمع مردم استان گلستان:

دوران فضای امنیتی به سرآمده است/ لازم بود ۵۰ وزیر معرفی می‌کردم

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 394355
رییس جمهوری با بیان این که اگر لازم بود ۵۰ وزیر به مجلس معرفی می کردم اما از راه خود و وعده ای که به جوانان داده بودم بازنخواهم ایستاد، گفت: دوران افراط و تفریط به سر آمده است.
دوران فضای امنیتی به سرآمده است/ لازم بود ۵۰ وزیر معرفی می‌کردم
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» که به همراه کاروان تدبیر و امید سه شنبه در دهمین سفر داخلی به استان گلستان رفته است در جمع مردم این استان، افزود: وعده ای که ما در سال گذشته در ۲۴ خرداد پای صندوق آرا به یکدیگر دادیم ، به وعده خود وفادار هستیم و وفادار خواهیم ماند.

وی ادامه داد: آنچه من به شما وعده دادم، نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان بود، من پای وعده خود تا لحظه آخر و با همه توانم ایستاده ام.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: من به نسل جوان عزیز کشورم ومخصوصا به جوانان دانشجوی عزیز وعده می دهم پای قول های خودم خواهم ایستاد.

روحانی تصریح کرد: این که پنج وزیر را به مجلس معرفی کردم، اگر لازم بود ۵۰ وزیر را به مجلس معرفی می کردم اما از وعده ای که به شما دادم و از راه خودم باز نخواهم ایستاد، دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است.

وی همچنین گفت: در دوران وحدت، اتحاد، اعتدال و فضای باز برای کمک به یکدیگر راه خود را ادامه می دهیم، فرهنگ اعتدال، فرهنگ توسعه، فرهنگ دوستی وبرادری و اتحاد در داخل و فرهنگ تعامل با جهان به عنوان مسیری است که اسلام برای ما تعیین کرده است و مردم عزیز و بزرگوار ما پای پرچم وحدت، اتحاد و تعامل ایستاده اند.

رییس قوه مجریه یادآور شد: این روزها روزهای قانون است، روزهای مدرس است، روزهای مجلس شورای اسلامی، روزهای قانون اساسی است، دهم آذر، روز قانون، روز مدرس و روز احترام به مجلس شورای اسلامی و دوازدهم آذر روز قانون اساسی است.

روحانی با تاکید بر این که همه باید پایبند به قانون باشیم، افزود: ریلی که برای ما مشخص شده است تا بر مبنای آن ریل قطار توسعه، پیشرفت و سرافرازی ایران را در ریل قرار دهیم، قانون است، قانون اساسی، قانون موضوعه کشور است، همه ما به قانون احترام خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد:هیچ کسی نباید از قانون تخلف کند، همه آن هایی که خدای ناکرده دیروز یا امروز از مسیر قانون تخطی کرده اند باید بدانند که امروز ملت ما متحد و یکپارچه در برابر قانون گریزی، تخلف از قانون و فساد ایستادگی خواهند کرد و مسیر و راه توسعه را ادامه خواهند داد.

** ارایه بودجه در هفته آینده بدون کسری


رییس جمهوری خاطرنشان کرد: علیرغم این که دستهای توطئه گر در منطقه و جهان ، قیمت نفت را کاهش داده اند و علیرغم این که آن ها فکر می کنند برای ایران اسلامی، اقتصاد کشور و مسیر توسعه مشکلی فراهم کرده اند ملت بزرگوار ما بداند ما در هفته آینده لایحه بودجه را بدون کسری بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

روحانی گفت: به رغم فشارها و مشکلاتی که بعضی ها فکر می کنند، ما در سال جاری تمام بودجه استانی سراسر کشور را به طور کامل پرداخت کرده ایم. هیچ سالی در سال های گذشته نبوده است که در آذرماه تمامی بودجه عمرانی استان را دولت پرداخت کرده باشد.

وی افزود: تا امروز بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی پرداخت کردیم و انشاء الله تا پایان سال بودجه عمرانی را بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پرداخت خواهیم کرد.

رییس جمهوری ادامه داد: بودجه سال آینده ما دارای رشد خواهد بود به ویژه در بودجه عمرانی دارای رشد خواهیم بود، بودجه ما بر حسب منابع و مصارف ۲۱۹ هزار میلیارد تومان خواهد بود، البته این رقمی که من الان اعلام می کنم ممکن است تا پایان هفته که لایحه بودجه را تقدیم مجلس می کنیم مختصری تغییر داشته باشد اما آن چه که تا پایان جلسه شب گذشته دولت به آن رسیدیم ۲۱۹.۶ هزار میلیارد تومان بودجه سال آینده کشور ما خواهد بود.

روحانی اضافه کرد: برای سال آینده بودجه عمرانی ما ان شاء الله ۴۶.۱ هزار میلیارد تومان خواهد بود، ان شاء الله هم برای ازدواج و هم برای اشتغالشان تسهیلات لازم هم در سال جاری پیش بینی کرده ایم و هم بیشتر برای سال آینده.

**استان گلستان دالان توسعه کشور


وی همچنین گفت: در مسیری که امروز قرار داریم باید در این کشور توسعه را به وجود آوریم، از رکود باید عبور کنیم که اولین قدم ها را عبور کرده ایم، باید رونق اقتصادی به وجود آوریم، در رونق اقتصادی همه مردم، بخش خصوصی، بخش عمومی غیر دولتی و بخش دولتی باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و رونق قرار دهیم.

رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: بدون تردید مسیر آینده کشور، مسیر توسعه، پیشرفت و امیدواری خواهد بود، شما مردم بزرگ ایران و شما مردم گرگان بدانید، تعامل ما با دنیا و همسایگانمان روز به روز بیشتر خواهد شد.

روحانی یادآور شد: فردا دو رییس جمهوری از ترکمنستان و قزاقستان به استان شما در مرز بین ایران و آسیای مرکزی قدم خواهند گذاشت، برای افتتاح راه آهنی که گرگان را ترکمنستان، قزاقستان و آسیای مرکزی متصل خواهد کرد، همه باید بدانند استان گلستان دالان توسعه کشور خواهد بود.

وی اظهارداشت: ما نیازمندیم برای تحول هم در این استان و هم در سراسر کشور، ما نیاز به سرمایه گذاری داریم تا بتوانیم اشتغال پایدار را به وجود بیاوریم، شما می دانید صدها شرکت ایرانی و خارجی برای ماه های آینده خود را آماده ورود به کشور ایران کرده اند.

**جهان نیازمند تعامل سازنده با ایران


رییس شورای عالی امنیت ملی افزود: ما در مسیر تعامل سازنده با دنیا، مساله هسته ای را به مقصد خواهیم رساند، شما تردید نداشته باشید که ۱+۵، دنیای غرب، دنیای شرق و منطقه همه نیازمند تا با ایران دارای تعامل سازنده باشند. ایران کشور با عظمتی که روز به روز بر عظمت این ملت افزوده می شود.

روحانی ادامه داد: امروز دنیا هم در امنیت منطقه و جهان به ایران نیازمند است و هم برای تحرک اقتصادی منطقه به جهان نیازمند به ایران زمین است، ایران سرزمین حرکت و توسعه برای منطقه و جهان بوده و خواهد بود.

**۱۵ قدم مهم در مساله هسته ای/ تداوم غنی سازی در خاک ایران


رییس دولت تدبیر و امید همچنین گفت: شما می بینید در طول ۱۵ ماه گذشته ، حداقل ۱۵ قدم بسیار مهم برای توافق در مساله هسته ای با طرف مقابل، دو طرف برداشته ایم. امروز در نقطه ای هستیم که دنیا مسایل اساسی ما را در هسته ای پذیرفته و قبول کرده است.

روحانی تصریح کرد: دنیا امروز قبول دارد که در خاک ایران، غنی سازی انجام خواهد شد، دنیا امروز قبول دارد که در اراک راکتور آب سنگین خواهیم داشت، دنیا امروز قبول دارد که تحقیق و توسعه را ادامه خواهیم داد، دنیا امروز قبول دارد که فعالیت خود را در فردو ادامه خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: دنیا قبول دارد که ایام پایان تحریم ظالمانه علیه ملت ایران است، ما برداشتن تحریم، پاره کردن زنجیرهای ظالمانه تحریم را حق مسلم ملت ایران می دانیم، همانطور که ادامه فناوری های پیشرفته و از جمله هسته ای را حق مسلم ملت ایران می دانیم.

رییس جمهوری تاکید کرد: ما این دو مسیر را با هم ادامه خواهیم داد، تردیدی نداشته باشید که ملت ایران پیروز صحنه خواهد بود، تردیدی نداشته باشید که سال آینده وضع ما از امسال بهتر خواهد بود.

**۱۲۱پروژه عمرانی تا پایان ۹۴ در استان گلستان اجرایی می شود

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود استان گلستان را استان دلاوران غیور و استان عاشقان پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت (ع) و استان همزیستی برادرانه بین شیعه و سنی، ترکمن و فارس توصیف کرد.

وی به برادری، وحدت، اتحاد مردم این استان که دست در دست هم داده اند و استان گلستان را آباد کنند، درود فرستاد و گفت: این استان، استان شاعر بزرگ مختومقلی، استان بزرگان ادب، اخلاق ، استان فعال در ساحل دریای خزر است.

رییس جمهوری به تشریح برنامه های دولت تدبیر و امید برای این استان پرداخت و اظهارداشت: ۱۲۱پروژه عمرانی برای شهرستان های مختلف این استان به ارزش ۵۸۱ میلیارد تومان در سال ۹۳ و سال آینده عملیاتی و اجرایی می شود.

روحانی ادامه داد: تمامی این ۱۲۱ پروژه عمرانی در سال ۹۳ و پایان سال ۹۴ اجرایی و عملیاتی می شوند که فردا در شورای اداری استان گلستان به تفصیل آن را بیان می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین چند پروژه مهم دیگر نیز برنامه ریزی شده است که بنده به عنوان رییس دستگاه اجرایی کشور و منتخب مردم عزیز ایران به اطلاع شما می رسانم.

رییس قوه مجریه از دیگر برنامه ها را زهکشی هزاران هکتار در استان گلستان تا پایان دولت یازدهم عنوان کرد.

روحانی ادامه داد: زهکشی سرزمین های زراعی ۲۲هزار هکتار این استان در این دولت را ان شاء الله به اتمام می رسانیم و برای بقیه زمین های کشاورزی نیز برنامه ریزی ها انجام می شود.

وی به سدهای در دست اجرا در این استان اشاره کرد و گفت: اجرای سدهای قره جای، زرین گل و سایر سدهایی که در امسال یا اوایل سال آینده به اتمام می رسند.

رییس جمهوری با یادآوری این که سد مهم نرماب نیز تا پایان پنج سال آینده برطبق برنامه ریزی انجام شده به پایان می رسد، تصریح کرد: این سد می تواند تحول بزرگی برای بسیاری از شهرستان این استان ایجاد کند.

**آشوراده به مرکز جاذبه گردشگری گلستان تبدیل می شود

روحانی به پروژه راه آهن گرگان به مشهد نیز اشاره کرد و گفت: عملیات این راه آهن از مشهد آغاز شده است، ما در این سفر تصمیم گرفتیم این پروژه از گرگان به مشهد نیز شروع شود.

وی، موضوع مهم دیگر را مساله گردشگری در استان گلستان دانست و اظهارداشت: این استان استعداد بسیار فراوانی برای گردشگری دارد. در این ۱۵ ماه گردشگران خارجی در بعضی زمینه ها حدود سه برابر و در بعضی موارد حدود دو برابر وارد کشور شده اند.

رییس قوه مجریه، افزایش گردشگری را موجب ایجاد اشتغال، توسعه و آبادانی کشور عنوان کرد و گفت: استان گلستان استانی است که آمادگی جذب گردشگر دارد.

روحانی از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید را تبدیل آشوراده به یک مرکز مهم گردشگری اعلام و خاطرنشان کرد: در این زمینه بحث های بسیاری بین محیط زیست و دیگر بخش ها وجود داشت که ما آن را حل کردیم، در جلسه شب گذشته هیات دولت نیز آخرین مسایل را به امضای همه مسوولان رساندیم.

وی ادامه داد: آشوراده که شبه جزیره ای است به مرکز جاذبه گردشگری و توسعه استان گلستان تبدیل می شود.

وی از دیگر برنامه های دولت در استان گلستان را که موجب توسعه این استان می شود، ایجاد منطقه آزاد اعلام کرد و گفت: منطقه آزاد در منطقه مرزی اینچه برون ایجاد می شود.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: اصل تصمیم این موضوع اتخاذ شده است که برنامه ریزی های لازم انجام می شود. منطقه آزاد اینچه برون ان شاءالله تبدیل به یک انبار بسیار بزرگی برای انواع سنگ های معدنی که از آسیای مرکزی وارد می شوند، خواهد شد.

روحانی ادامه داد: تحول بزرگ صنعتی در این استان آغاز می شود و ما شاهد توسعه بزرگ در سال های آینده در استان گلستان خواهیم بود، طرح های دیگری نیز در این استان وجود دارد که در جلسه شورای اداری بررسی می شود.

وی در پایان با درود به روح بلند امام راحل و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب به همه شهیدان، جانبازان، ایثارگران ، آزادگان بویژه استان گلستان سلام و ادای احترام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به قول ضرب الامثل معروف که خر که از پل بگذره داستانه دیگه
مانی مانوی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی میشوداین قدر مبهم ومجمل صحبت نکنید امام خمینی رضوان الله علیه میفرمودند اسرائیل باید ازصفحه روزگارمحو شود ایا این سخن امام درقاموس شما مصداق افراطی گری است یانه رهبرانقلاب مدظله العالی تماس تلفنی شما را با اوبامای مودب وباهوش تخطئه کردند وآن را اقدامی نابه جا خواندند آیا این موضع رهبری مصداق افراطی گری است یا نه آیا امریکا و انگلیس موذی جامعه جهانی هستند یانه آیا برخورد با پدیده بی حجابی و ماهواره وشعارمرگ برامریکا وحمایت ازحماس وحزب الله افراطی گری است یانه به کدام وعده هایی که دادی عمل کردی آیا بهبودمعیشت مردم در صدروز اول عمردولت محقق شد ایا چرخ کارخانه ها به موازات چرخ سانتریفیوژها چرخید یا نه ازکدام اخلاق صحبت میکنید .....
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل غاصب و جنایتکار است ...
مانی مانوی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی این کلیدی که درجیب شماست درب رحمت الهی را بازنمیکند ....
انتخابات نشون داد مردم ما عاشق یه نمادن مثل کلید.........
ساناز
ذرهم یاکلوا ویتمتعوا و یلههم الامل فسوف یعلمون
Iran, Islamic Republic of
پایبندی به اخلاق؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
دیدید یکی داره کتک می خوره وقتی از دست طرف فرار می کنه وقتی دور می شه شروع می کنه به فحاشی؟
عزیز منم گرانیم
منم یه زمانی علاقه داشتم به ایشون اما ایشون که با نفی احمدی نژاد سعی در جمع کردن رای داشت
ایا دید گرگان پر شد از بنرهای ایشون چندین روز تبلیغات جمعیتی را که کشوند اونجا کمتر از ده هزارنفر بود عزیز من مردم خسته شدند از وعده های//....
Iran, Islamic Republic of
فقط به لفاظی مردم ...
جناب رئیس جمهور ببخشیدا ولی گزینه هایی که شما معرفی میکردید برای وزارت علوم یه چیزی بالاتر از افراط بودند. این کارها شما رو به سرنوشت بعضی ها دچار خواهد کرد
پاي دانشگاه آزاد هم ايستاده‌اي؟
خوب شد از ریل افراط پیاده شد وگننه نماینده ها پنجاه تا وزیرپیشنهادیو دیپورت میکردن بازم،حاج حسن این فیلما همه نگاتیواش پیش ماست،بیخیال
يكي از وعده‌هاي اقتصادي:‌ گران كردن كالاهاي اساسي با شيب ملايم
Iran, Islamic Republic of
ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم
خداوند نگه دار و یارو یاورتان باد .
ببخشید ربطش چی بود؟!!!
کلام حق را در مسیر باطل به کار بردی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
حرفهای ...پ برای حفظ و بدست اوردن رای.!
سرور
نان مردم را گران نکنند وعده های صد روزه اش پیشکش!
از غم نان چه خبر برادر ؟!
فقط روحاني مچكريم !!!!!!!!!!!..
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و...
حسینی پور
تا آنجا که ما به یاد داریم در انتخابات آقای روحانی هیج جا وعده نداده بودند که وقتی رئیس جمهور شدند اسرار دارند که فتنه گران و حامیان فتنه را به روی کار می آورند
Iran, Islamic Republic of
خدمت رئیس جمهور محترم عرض می شود اینکه حاضر باشند تا 50 وزیر معرفی کنند، آیا این نوعی افراط گرایی نیست؟! ...
سرور
نخیر این بیشتر لجبازی است.
کریم شیره ای
شرور! لا مرشی ولا احشنت
سرور
خوب بود دست مریزاد.
مرتضی
نخیر به خاطر چشم پوشی از عدم تحقق قول های ۱۰۰ روزه ...
مرتضی
اقای حسن فریدون خو دو ساله که از تحریمای فلج کننده و دور بعدی هدفمند کردن یارانه ها خبری نیست.میشه بفرمایید این گرونی روز افزون قیمتها این طلا شدن دلار و حتی به نون مردم هم رحم نکردین و اونو گرون کردین از کجا نشأت گرفته؟
راستی کدخدا و اون اقای با ادب و شناسنامه دار سلام گرم رسوند خدمتت
کریم شیره ای
نخیر اگه کشی 50 تا وژیرهم معرفی کنه نه لج باژی با مردم و نه با مجلشه و نه افراطی گری . افراطی گری اینه که به کدخدا بگی آب بریژ اون جایی که میشوژه (احمدی نژادبه اوباما گفت و همشنین گفت اون مه مه را لولو برد ) ولی اعتدال اینه که به کدخدا ژنگ بزنی و بگی قربونت برم تو شه قدر با هوش و با ادبی
صداي ملت بلاخره به مجلس هم خواهد رسيد..
محمدعلی
Finland
وعده و وعید که کنتور و کنترل و هزینه نداشته باشه، مملکت داری به همین راحتیه که جناب رییس جمهور میفرمایند!
راستی نون چند درصد گرون شده؟
جناب سخنگو که فرمودند اصلاً دولت بنا نداره آرد و نون را گرون کنه!!!
صبح روز بعد نون رسماً 30 درصد ولی واقعاً 35 تا 40 درصد و در اردبیل 65% گرون شد تا وعده دولت تدبیر و امید بین زمین و آسمون معلق نباشه.
و روز بعدش سخنرانی پشت سخنرانی و ادعا بعد ادعا...
کریم شیره ای
محمد علی ! تو توجه نداری دولت گفت نون گران نمیشه فهمیدی نون . کی گفت که سنگک و لواش و بربری و تافتون گران نمیشه که تو دولت را به دروغ گویی متهم میکنی ؟
محمد
العجب ثمالعجب
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینها همه اش شعار ه راستی دکتر جان از دلار ونان چه خبر ؟ بالاخره باید یه جوری فکر مردم رو منحرف کنی از گرانیها ! راستی شما ها که می گفتید افزایش قیمت ها از سوء مدیریته خوب چی شد عزیزم خوشگلم . البته این اقای وزیرتان هم که رای آورد دیکه چه بهانه ای داری ؟ حالا کار کنید دیگه بابا جان مردم مشکل دارند با چه زبانی باید گفت 70 در صد مردم قوت غالبشان نان نان نان است
Iran, Islamic Republic of
نجات اقتصاد کشور،احیای اخلاق،تعامل سازنده بادنیا!!!!
علامت تعجب هات به جا بود ولی تعدادش کمه!
باید یه هفتاد میلیونی بگذاری!!!
رئیس جمهور عزیز با ...احیای اخلاق کرده ای؟!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
"این که پنج وزیر را به مجلس معرفی کردم، اگر لازم بود ۵۰ وزیر را به مجلس معرفی می کردم اما از وعده ای که به شما دادم و از راه خودم باز نخواهم ایستاد، دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است"
این جملات نشان میده که متاسفانه وزیر جدید مانند بقیه گزینه ها بوده.متاسفم از رای اعتماد مجلس
کمال
اتفاقا جناب ابوذر کاملا درست میگویند . وزیر جدید دقیقا مثل بقیه معرفی شدگان بود با این فرق که به دلیل جو بوجود امده مجلس مجبور به پذیرش گردید چون با فیلمی که روحانی در اورده بود و کم کم داشت انگ یکدندگی به مجلس را جا میانداخت این امکان وجود داشت . و جمله ناخوداگاه اگر 50 نفر هم لازم بود معرفی میکردم بهترین دلیل این توطئه قبلی بود که فعلا منتفی شد . لیکن اولین سخنرانی وزیر جدید دائر بر اینکه دانشگاه محل سیاست نیست (قریب به مضمون) فاشیسم و دیکتاتوری گروه اصلاحطلب را که همیشه خطرش محسوس بود علنی گردید .....
Iran, Islamic Republic of
نجات اقتصاد کشور که موکول به توافق با کدخداست و فعلا با شیب ملایم! در سمت و سوی قبلی سیر می کنیم. یعنی اقتصاد متکی به نفت و تابع اراده دنیای خارج و تحویل حرف بدون معادل در عالم واقع به مردم؛
احیای اخلاق در جامعه که با رفتار و گفتار خلاف شئون مقامات دولتی مثل همین اظهارات لجوجانه و غیرضروری در مقابل مجلس به جوک تبدیل شده؛
تعامل سازنده با جهان هم که خلاصه شده در مذاکرات با آمریکای جهان خوار با اثرات سازنده برای آنها و نتایج نسیه برای ما.
خدا آخر و عاقبت این وفای به وعده های انتخاباتی را خیر کند!
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی مردم معیشت وبهبود وضع وروز اقتصادی است که هنوز چیز مثبتی از دولت شما ندیدیم.شیب ملایم شما بدجوری شیب گرفته این معنی اعتدال شماست؟
کیانوش
خدا خیرتون بده از وقتی تشریف آوردید بنزین سالم شد سرطان ریشه کن شد روغن پالم رو شناختیم نان ارزان شد بازارها رونق پیدا کرد دلار ارزان شد و... انقدر خدماتتون زیاد بوده آدم خسته میشه همه رو بشمره ضمنا پدر آمریکارو هم در آوردیم.خسته نباشید
کریم شیره ای
کیانوش جون شاید تو این حرف هارا اژروی تمشخر ژده باشی ولی من جدی میگم اژ روژی که این بابا آمد نه تنها معاش مردم خوب شد بلکه خیلی ها دیگه کمر درد و شر گیجه و اشهال و شرما خوری وآنفولانژا و حناق و بواشیر و ژخم عشنی عشر و غیره نمیگیرند
روحاني:"آنچه من به شما وعده دادم، نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان بود"
آنچه در عمل اتفاق افتاد:
بدتر شدن اقتصاد كشور، ترسو و بزدل و بيسواد و جهنمي خواندن منتقدان، توهين بيشتر غرب و آمريكا و تحريم هاي جديد است!
سوفیا لوره
با مدشدن اسید پاشی آنهم بوسیله کسانی که پزشک هم هستند خیلی در این دوره اخلاق رفته بالا
Iran, Islamic Republic of
خدمت رئیس جمهور محترم عرض می شود اینکه حاضر باشند تا 50 وزیر معرفی کنند، آیا این نوعی افراط گرایی نیست؟! ...
Iran, Islamic Republic of
همین درسته
آفرین به روحانی

...
ایرونی
(دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است.)
خداییش اگه دولت قبلی نبود این آقای روحانی میخواست ضعفها و مشکلات دولتشو کجا قایم کنه!؟
سوفیا لوره
حرفی برای گفتن نداره هی گیرمیده به دولت قبلی
Iran, Islamic Republic of
بعدي
Iran, Islamic Republic of
... نظام سرمایه داری که هاشمی و خاتمی میر حسین و روحانی دنبال ان هستند یعنی همین
مصطفی
سلام یا رئیس جمهور محترم معنی احیای اخلاق و افراط و تفریط و اعتدال و ... را نمی دانند یا احتمالا مردم رو ... فرض کردند
غیاثی
مگر وعده تو چه بود که مردم به تو راءی دادند خواهشا"از رای مردم درست تعبیر شود راءی مردم این بود که با افتخار و عزتمندی وضعیت اقتصادی بهبود حاصل شود که این را نیز مقام معضم رهبری (حفظ ا...مقامه) فرموده اند تا تق به توقی مِی خورد هی راءی را به رخ مردم می کشی دو صد گفتار همچون نیم کردار نمیباشد .
عصمت بابلی
صدتا چاقو بسازه همگی به تیغ و دسته است
Iran, Islamic Republic of
جمله ی "و ما ادراک ما البورسیه" که حاج حسن قبل از مشخص شدن صحت نداشتن گفت مصداق بارز شتاب زدگی و افراط بود!
مها
یه چیز جالبی که وجود داره اینه که تک تک اجناس طبق اعلام خود دولت بین سی الی
چهل درصد گرون شده که بعضا در واقیت بیشتر هم شده اما چرا دولت هرروز اعلام میکنه که تورم کمتر و کمتر شده من نمیدونم .
فقط یاد این شعار دولت میفتم :
دولت راااااستگویان!!!!!!!!!!!!!!!!
عموقلی
وجالبه که دولت میخواهد افزایش حقوق کارمندان را به اندازه تورم بدهد ولی ایا تورم اعلام شده 17 درصد که یک عدد تخیلی است ملاک خواهد بود یا تورم 40 درصدی واقعی کمرشکن مردم؟؟؟///...
ماجدی
Iran, Islamic Republic of
زیاد جدی نگیرید
حمید
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام
آقای رئیس جمهور باز هم که شعار و وعده و وعید
راستی
....
... بی سواد خواندن
...
و بی شناسنامه خواندن منتقدین
وگرانی ...
ارتباط منفعلانه با برخی کشور های دنیا و منطقه بویژه عربستان (که مدعی بودیدارتباطمان با کشور های منطقه را از دست داده ایم)
احیای اخلاق،نجات اقتصاد و تعامل با دنیاست
واقعا که....
احیای اخلاق
Iran, Islamic Republic of
مخالفین افراطی ...
مهدی
یادم نمیره دلار که در دولت قبل و یا هر چیز دیگری گران میشد از همه جای این کشور صدا در میومد بعد دولتیها میگفتند بابا تورم انتظاری و به خاطر جو بازره همه میگفتند دورغ میگید و بی عرضه هستید و ..... از این چرندیات حالا تو همین یه سال هر چیزی 100 درصد تو بعضی از اقلام کالای اساسی گران شده اونم با شیب ملایم دولت میگه تورم اومده پایین شیبشم ملایمه همه هم با این دروغ حال میکنند میبینند هر روز فدرت خریدشون کم میشه ولی لالمونی فراگیر شده البته به خاطر اینه که دولت راستگویان راست دروغ میگه و تزویر و تردید هم یه طرف ماجراست
چراغعلی
در دولت قبلی یک بابایی ...میلیارد میلیارد خرج میکردند و آب خوردن دولتی های قبل...
Iran, Islamic Republic of
کلید اسرار؟؟؟
حامد
دوران افراطی گری تمام شده. دوران.... آغاز شده.
Iran, Islamic Republic of
خدا بخیر بگذرونه
عموقلی
............ و دوران فرستادن منتقدین به جهنم شروع شده...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چند تا نقطه يعني چي ؟؟؟
مکی
اگر از همان اول هم به جای افراد افراطی فرد معتدلی که از افراطیون فتنه گر برائت جسته بود معرفی میشد مجلس قبول میکرد و نه تنها به معرفی پنجاه نفر بلکه به معرفی 4 نفر هم نیاز نبود و خوشحالیم که در عمل ( حد اقل در این مورد ) دست از سر افراط و تفریط و لجبازی برداشته شد و به منافع جوانان و جامعه و نه به قولهایی که به اصلاح طلبان و ... داده شده بود ، عمل شد
امید است این بازگشت به اعتدال را در اخلاق هم شاهد باشیم و با شعار استقبال از انتقاد ، منتقدان را تخریبگران بیسواد و بزدلان سیاسی و ... نخوانیم و به دست خود خود را تخریب نکنیم و ...
روحانی این بارو لا مچکریم
علی
Iran, Islamic Republic of
رییس محترم شورای عالی امنیت ملی جناب آقای روحانی ، آنکه فضا را امنیتی کرد خود شما بودید
Iran, Islamic Republic of
... مردم در انتخابات به کسانی که فتنه گران از ان ها حمایت کنند رای نمیدهند ...
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا اینقدر از طرف مردم حرف نگویید مردم شما را قبول ندارد...
مينابي
Iran, Islamic Republic of
ميخوان بفرمايند ...نباخته
Iran, Islamic Republic of
... به بهانه خون شهدا مردم رو در گرسنگی بگزارند و از طرف ان ها حرف میزنند خدا شاهده وضعیت از اون چیزی که شما شکم سیر های ... میگید بدتره .
شما اگر می تونستی یکی رو معرفی می کردی که همان دفعه اول رای بیاره نه به زور
Iran, Islamic Republic of
دیروز عصر تو محله ما جنجال شد رفتم بیرون پرس وجو گفتن یه بچه ده ساله برا مادر مریض وبیوه اش که به شدت مریض بوده خواسته یه,سوپ جو ببره .اره لعنت به فقر وگرسنگی من بسیجی حاضرم اگر روحانی تعهد کنه که در صورت توافق دلار هزار تومان بشه و وضع مردم بهتر بشه با دست خودم پیچ ومهره های هسته ای رو باز کنم من نمیتونم فقر وگرسنگی مردمم رو به هیچ قیمتی ببینم منتها اول روحانی باید تعهد کنه که در صورت پلمب انرژی هسته ای دلار هزار تومن بشه مگر نه خیر
Germany
اونوقت بیمارانی که بر اثر نبودن رادیو داره تلف میشن چی؟
یا پیشرفت هایی که بر اثر عقب افتادگی در تولید برق هرگز حاصل نمیشن و شاید به خاطر همین عقب ماندگی هزاران نفر بیماری و سختی و گرسنگی رو تحمل کنند چی؟
واقعا خوبه ما مثل عربستان نفت بفروشیم و زندگی کنیم و خوشحال باشیم دلار ۱۰۰۰ تومنه؟ به این میگن اقتصاد؟ یه مقدار آینده نگر باشید.
آدم تو سختی رشد میکنه. اگر همون اول انقلاب درآمدهای نفتی ما قطع میشد الان وضع اقتصادمون خیلی بهتر و پایدار تر بود. متاسفانه ما دچار بچه پولداری ملی هستیم و تا وقتی پول نفت بیاد تو دولت هیچ انتظاری برای ریشه کن شدن فساد و رانت و به وجود آمدن پیشرفت پایدار اقتصادی نداشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه مشکل تعامل با جهان را نمی دانید مگر شما در شورای امنیت ملی مسول نبودید یا حالا چون رییس شدید شاخص ها باید عوض شود
Iran, Islamic Republic of
بیشترین نفع را از تحریم ها دلالان میبرند برادران مخلص خدا در جهان نیوز و مدیر ارزشی وناظر عزیز ناخواسته از ادامه تحریم ها حمایت نکنید مکرو ومکرالله یا علی یار مظلومان
بس دیگه ...، ...
منصور
Iran, Islamic Republic of
جامع ترین و کامل ترین تعریف اعتدال و مبارزه با افراطی گری در سخنان شیخ :
اگر لازم بود ۵۰ وزیر را به مجلس معرفی می کردم اما از ...
برادران اصلاح طلب کنترل محتوی بفرمایید.
دوران... اغاز شده گویا....
هومن
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی دور دنیا در صد روز رو پشت سر گذاشتید تحریم ها برداشته نشد هیچ، خودتان به جمع تحریم کنندگان ایران پیوستید و غنی ساز 20% و .... را کنار گذاشتید.
هالو
Iran, Islamic Republic of
ایول،... کسی نفهمه نون گران شده.
Iran, Islamic Republic of
..... آلان وقت این صحبتا نیست، مگه خبر نداری نون از 30 تا 100 درصد گرون شده.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
... مگر من 16 سال دبیر شورای امنیت ملی بودم؟
آقای روحانی افراط را شما کردید یا من ؟ ....
قمر تاج خانوم
عبدالله جان ننه نه تو افراط کردی نه روحانی بلکه مادر شوهر ذلیل مرده من افراط کرد که منو و نوه اش یعنی دخترمن را مجبور کرد به این بابا رای بدیم
علی
واقعا که ادب در این دوره زمانه مثل کیمیا کمیاب شده. تا دیروز تو مجلس التماس می کردند و امروز...!
خیلی هم عالی
مجلس وقتی دید یه کسی که ردش کرده میتونه تا آخر ریاست جمهوری روحانی وزارت خونه رو تو دست بگیره و به هیچ نهادی هم پاسخ نده مجبور شد ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی مچکریم ها!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی عزیزم
رضا
Iran, Islamic Republic of
یکی از اصلاحات زبان شیرین فارسی "...." می باشد.
Iran, Islamic Republic of
عوامل جهان نیوز درود بر شما و خبرهایتان
مهدوی
ببخشید جناب روحانی نکنه من دارم فضا رو امنیتی میکنم
آیا این من هستم که مرتب به صداوسیما نامه و دستورالعمل میدم که فلان برنامه علیه من پخش نشه؟
آیا این من هستم که مرتب میگم فلان آمار گیری علیه من درست نشه؟
آیا این من هستم که مرتب خودم و وزرایم از مردم فاصله می گیریم به بهانه احتمال!! خطر بمب و ترور؟
آیا این من هستم که با حضور اجباری در دانشگاهها فقط از هوادارانم دعوت و اجازه نشستن در سخنرانی هایم را می دهم؟
آیا این من هستم که اجازه دانستن را به مردم در ابعاد حکومتی و سیاسی نمیدهم؟
آیا این من هستم که اجازه دانستن نمایندگان مردم را در دانستن مفاد یک تفاهم نمی دهم؟
آیا این من هستم که شب یک چیز می گویم و روز کاری دیگر می کنم؟
آیا....
آیا...
من یا شما ریس محترم؟!!!
همین اصلاح طلب های ... یه عده رو اجیر کردند در دانشگاه ما تا عملکرد امام و رهبری رو تحت پوشش تریبون ازاد دانشگاه نقد میکنند خصوصا اصرار دارند امام رو در قضیه دفاع مقدس مقصر جلوه داده وهاشمی رو قهرمان کنند بیدار باشید اینها به همه ی ارزش ها حمله کرده اند ان ها چیزی برای از دست دادن ندارند.مراقب باشید تاریخ را وارونه نکنند با تشکر از ناظر عزیز سایت که چشم هاش رو خسته میکنه ونظرات رو میزاره همتون روحا و جسما سلامت باشید
شایان
اگر 100روزه گرانی را جمع می کردی فکر کنم...
فضای امنیتی برای کشوری که هدف دشمنان جدی اعم از اعراب و غربی ها و دشمنان داخلی است خیلی هم خوب و لازم است . چرا اقای روحانی از پیشنه و حضور خود در شورای امنیت ملی کشور ابراز تاسف می کند . این کار ایشان مثل ان فردی است که روی شاخه نشسته بود و داشت همان شاخه را از بن می برید .
Iran, Islamic Republic of
ايشون هرچي رو بخوان هم بزنن ميگن:
وما ادراك ما البانك!
وما ادراك ما البورسيه!
وما ادراك ما...
منطقیان
عمو جان درد مردم نه وزیر علومه نه فضای امنیتی؛ درد مردم بیکاری جوانها و فقر و... است
Iran, Islamic Republic of
جناب روحاني اي كاش به جاي 50 وزير يك وزير مثل وزير بهداشت معرفي مي كردي كه هم خودتان وهم محلس به زحمت نيفتند.مردونه وزير اقتصاد را هم عوض كنيد.
Iran, Islamic Republic of
مچكريم
Iran, Islamic Republic of
اعتدال و اصرار تا 50 نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كريمي
دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است. عجب اين دولت كه امنيتي ترين دولت پس از انقلاب، حال چگونه فضاي امنيتي به سر آمده است ؟؟؟ شايد هم چون كاملاً داخل فضاي امنيتي هستيم احساس داخل فضا بودن ملموس نيست.
Iran, Islamic Republic of
روحاني جان 8 سال اصولگريان با همه پشتوانه اي كه ...داشتند نتونستند هيچ ..کاری انجام بدن!! ...
دیک انشجو
Iran, Islamic Republic of
دوران احمدی نژاد در دانشگاه امام خمینی قزوین
ما آزادانه هر برنامه ای را که مربوط به دانشجو بود انجام می دایم ولی حالا با آمد رئیس اصلاح طلب حق مجوز هیچ برنامه ای را نداریم
آیا منظور جناب آقای روحانی از نظر امنیت همینه؟
یا که ماه گذشته مجوز غیر قانونی دادن به عده ای
که به مردم و شهدا به بهانه اعتراض به اسید پاشی توهین کرده اند ؟!
جناب آقای روحانی اطلاعات ضعیفی از وضعیت
امنیتی و آرامش کشور از گذشته و حال در اختیار شما گذاشته اند
در حال حاضر ... در دانشگاه قزوین از سوی مدیریت دانشگاه بیداد می کند .
نمونه اش عدم تکریم به ارباب رجوع ( دانشجو)
اساتیدی که در آشوبهای 88 شرکت داشته در حال حاضر سکان دار دانشگاه هستند
در تابستان گذشته سه ماه دانشگاه تعطیل بود
ولی مسئولین هیچ تصمیمی برای تعمیر مسجد دانشگاه نداشتند . اما به یکباره و بدون اطلاع و اجازه از نماینده ولی فقیه در دانشگاه ، نیمی از جایگاه اصلی مسجد دانشگاه را به بهانه تعمیر بسته اند . آیا این روش امنیتی و ...نیست ؟! آیا درست است که عده ای دانشجو که حدود بیست ترن در دانشگاه حضور داشته و اتفاقات سال 88 را بهانه قرار داده اند و دانشجوی مشروطی و اخراجی را به دانشگاه برگرداندن
کاری امنیتی و .... نیست ؟!
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
تهدیدات سیاسی اصلاح طلبان و سهم خواهی
آنها از دکتر روحانی باعث شده که رئیس جمهور محترم خودرا در کنترل آنها قرار دهد و هر از گاهی از ناامنی - خشونت از دولت قبل سخن بگوید
باید به رئیس جمهور گفت که دولت قبل تمام شد
همانگونه که دولت اکبر هاشمی و دولت ممد چاخان تمام شد و باید از رئیس جمهور پرسید شما چند مرده حلاجی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه ذره انصاف داشته باشین بجای اینکه برای احترام به انتخاب مردم ضمن شکر خدای عزیز برا سلامتی و تو فیقش دعا کنیم باز رویه بد دهنی و توهین میراث 8ساله را خوراک خود قرار دادین. ایشان نصرت الهی و حمایت میلیونی مردم رادارا میباشد.پس مکر نکنید
در گذشته دور در سرزمینی ... زندگی می کرد.او همش به مردم راست می گفت.....
حسین ف
آیا واقعا آقای روحانی فرق بین فرهادی با آقایان دانش آشتیانی و نیلی جعفرآبادی و فرجی دانا را نمیداند که اینطور صحبت میکند آیا واقعا اینها شبیه همدیگر بودند ، آیا واقعا صحنه علمی کشور را باید میدان تاخت و تاز برخی افراطیون سیاسی داد ، آقای روحانی این صحبتها هیچ سود و فایده ای نداشت و اگر شما میخواستید از این مسئله برای انتخابات بعدی سود ببرید پس برای آخرت خود چه سودی را میخواهید ببرید
روحانی می تونم ازت مچکر باشم؟
نمی دونم چرا بعضیا یه جاهایی که میرن جوزده میشن و یه حرف هایی میزنن که یه عده خوششون بیاد کف بزنن!!!
روحانی نژاد
پس چرا با زدن مُهر امنیتی بر پرونده کرسنت، بررسی درباره این موضوع ملی را ممنوع کرده اند؟
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقاى روحانى اين فضاى امنيتى را يک بار توضيح دهيد که منظورتان چيست بعد درمورد ان مانور دهيد واز کلى. گويى دست برداريد
درود خدا بر آقای روحانی رئیس جمهور مردم ایران او به حق در این 15 ماه از جان مایه گذاشت و و با تمام توان اشتباهات و جنایات احمدینژاد و حامیانش را سعی در کم کردن دارد ای کاش این آقای روحانی همیشه رئیس جمهور بماند ...
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
آقا / خانم بی نام نشان
احتمالا" شما نزدیکانش هستی و باید هم تعریف
کنی
در غیر اینصورت باید بیای در بتن جامعه تا ببینی
مردم نظرشون چیه
در ضمن زبانتو گاز بگیر. چون جنایاتی که داری میگی الان در حال پیگیریه
دادگاه مهدی هاشمی ، بابک زنجانی کاشت و پرداشت / محصول ...
درود بر روحانی مرد همیشه معتدل
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقا پسر کدام اعتدال ؟!
همه منتظرند دباره دکتر احمدی نژاد بیاد ...
روحانی دوستت داریم به خاطر اینکه به فکر نجات مردم هستی خدا خیرت دهد
روحانی با آمریکا صلح کن و با اوباما دیدار کن
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
روحانی با اوباما ( یزید ) صلح نخواهد کرد و انشالله چشم اونایی که غرب زده شده اند ( ...خاتم...) و غیره .. در خواهد آمد
پیوند ایران با آمریکا را از روحانی میخواهیم
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
یعنی منظورت پیوند یزید با امام حسینه ؟!
جناب بی نام نشان
خیلی باید ذلیل باشی که چنین حقارتی را بپذیری
پیوند ( ایران و امریکا ) را
درود بر روحانی و درود بر اوباما شخصیت های معتدل جهان درود و هزاران درود بر این دو ابر مرد انسانیت و معتدل