جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

حراج خیریه پیراهن گلزنان دربی ۷۹

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 394056
امید عالیشاه یک پیشنهاد جالب به روزنامه داد: «حاضرم پیراهن خودم، همان پیراهنی که روز بازی مقابل استقلال پوشیدم را در اختیار یک مؤسسه خیریه بگذارم تا به نفع کودکان حراج شود، البته اگر قابل باشد.»
به گزارش جهان، خبرورزشی نوشت، همين پيشنهاد جالب اميد عاليشاه انگيزه‌اي شد تا با مسئولان مؤسسه سپاس كه يكي از مؤسسه‌هاي خيريه است و بيماران سرطاني را تحت حمايت دارد، ارتباط برقرار كنيم و موضوع را با اين دوستان كه چند ماه قبل، حراج بزرگ پيراهن حميد استيلي (همان پيراهني كه استيلي با آن گل قرن را به آمريكا زد) را برگزار كردند، در ميان بگذاريم.

مديران مؤسسه سپاس كه شب گذشته نيز نمايشنامه‌خواني پسران آفتاب را با حضور محمد سلوكي، جواد يحيوي، روزبه نعمت‌اللهي و... به نفع بيماران مبتلا به سرطان روي صحنه بردند، هماهنگي‌هاي اوليه را از طريق سينا نيكونظر با اميد عاليشاه انجام دادند و قرار شد به زودي تاريخ برگزاري اين حراج خيريه اعلام شود.

خبرورزشي در تكميل پيشنهاد عاليشاه، خواهان برگزاري حراج خيريه پيراهن هر ۳ گلزن دربي ۷۹ شد و بعد از هماهنگي با اميد عاليشاه، با محمد نوري كاپيتان پرسپوليس تماس گرفتيم كه او گفت: «من روز بازي با استقلال دو پيراهن پوشيده بودم كه يك پيراهن را بعد از بازي به پزشك پرسپوليس دادم و پيراهن ديگر را براي آرشيو شخصي خودم يادگاري نگه داشتم اما حالا كه همبازي خودم چنين پيشنهادي داده، با كمال ميل حاضرم اين پيراهن را براي خيريه به حراج بگذارم. اين كار كوچكي است كه مي‌توانيم به نفع كودكان سرطاني و بيماران مبتلا به سرطان انجام بدهيم.»

سجاد شهباززاده زننده گل استقلال در دربي ۷۹ هم در گفت‌وگو با خبرورزشي براي حضور در اين حراج خيريه اعلام آمادگي كرد. شهباززاده گفت: «هفته آينده به خبرورزشي مي‌آيم و پيراهن آن بازي را تقديم شما مي‌كنم. يكي از ۲ پيراهن آن روز را بعد از بازي كادو دادم و پيراهن ديگر را نگه داشته بودم كه قسمت شد در يك كار خيريه مصرف شود.»

قبل از خروج عاليشاه از روزنامه، از او بابت پيشنهاد جالبش قدرداني كرديم و گفتيم به زودي پس از هماهنگي با مديران مؤسسه سپاس، تاريخ حراج خيريه پيراهن گلزنان دربي سرخابي ۷۹ را مشخص مي‌كنيم كه عاليشاه با خنده گفت:‌ «حالا پيراهن ما براي كسي مهم هست و پولي جمع مي‌شود كه به درد بيماران مبتلا به سرطان بخورد؟!» به عاليشاه اطمينان داديم قبل از هر چيز نيت او و نفس كار مهم است و قطعاً هستند انسان‌هاي نيكوكاري كه به همين بهانه براي كمك به مؤسسه‌هاي خيريه گام برمي‌دارند. منتظر اطلاعيه‌هاي بعدي خبرورزشي درباره زمان دقيق برگزاري اين حراج خيريه باشيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *