چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مشهورترین ورزشکار سال ۲۰۱۴

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 394052
سال ۲۰۱۴ میلادی رو به اتمام است و برترین های ورزش در نظرسنجی ها و ارزیابی های مختلف در حال مشخص شدن هستند.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، یکی از ارزیابی ها، انتخاب مشهورترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی است. فکر می کنید در سالی که گذشت چه کسی مشهورترین ورزشکار جهان بود؟ کریستیانو رونالدو که توپ طلای ۲۰۱۴ را به خانه برد؟ "فلوید می ودر" بوکسور آمریکایی که پردرآمد ورزشکار هم هست؟ لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا؟

ستاره های دنیای تنیس یعنی روجر فدرر و رافائل نادال؟ بسکتبالیست های برتر دنیا یعنی لبرون جیمز و کوبی برایانت؟ خیر، هیچ کدام از آنها از لحاظ شهرت در سال ۲۰۱۴ در صدر قرار نداشتند. کسی که عنوان مشهورترین ورزشکار سال ۲۰۱۴ را در اختیار گرفت کسی نیست جز میشائیل شوماخر راننده افسانه ای و آلمانی فرمول یک.

این ورزشکار اواخر سال گذشته میلادی در کوه های آلپ فرانسه هنگام اسکی سرش به صخره ای برخورد کرد و به کمایی طولانی مدت فرو رفت. بسیاری از پزشکان از او قطع امید کردند این در حالی است که عده ای دیگر از پزشکان امیدهای زیادی برای او قائل بودند هر چند اعتراف کردند که حتی اگر از کما خارج شود باز هم شوماخر سابق نخواهد بود. این راننده آلمانی چندی پیش از کما خارج شد، او اکنون به محیط پیرامونش واکنش های محدودی نشان می دهد و اطرافیانش را به خوبی می شناسد. او آرام آرام به سوی بهبودی کامل پیش می رود هر چند هنوز هم شرایط خوبی ندارد.

این راننده آلمانی در سال های اخیر همواره در زمره موفق ترین و البته پردرآمدترین ورزشکاران سال قرار داشت اما متاسفانه نزدیک به یک سال است که زندگی ای نباتی دارد.

او اخیرا در یک ارزیابی به عنوان مشهورترین ورزشکار سال ۲۰۱۴ شناخته شده است و دلیل آن چیزی نیست جز توجه بیش از اندازه رسانه ها به وضعیت او و شهرتی که از قبل داشت.

شوماخر بالاخره برمی خیزد؟ باید باز هم منتظر بهبودی کامل این اسطوره اتومبیل رانی بمانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *