دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

طریق القدس به روایت "از آسمان"

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 393952
پیروزی در عملیات طریق القدس ، نیروهای نظامی ما را به خودباوری رساند. تا پیش از آن کسی تصور نمی کرد که هیمنۀ متجاوزین ، اینقدر شکننده و پوشالی باشد.
به گزارش جهان؛ تهیه کننده و کارگردان گروه تلویزیونی از آسمان گفت: گوشه های از عملیات طریق القدس را از زبان چند تن از رزمنده های آن روزها روایت کرده ایم.

وی در ادامه از سفر به شهر کرمان خبر داد و گفت: جمعی از رزمندگان عملیات طریق القدس که منجر به آزادسازی شهر بستان و مناطق اطراف آن شد در سالروز آن نبرد پیروزمندانه در شهر کرمان گرد هم جمع شدند که این گردهمایی لحظات جذابی را به همراه داشت.

خورشیدی فرد گفتگو با سردار جعفری فرمانده محترم سپاه پاسداران در ارتباط با طراحی و اجرای طریق القدس را به عنوان یکی از بخش های ویژه این برنامه برشمرد و اضافه کرد: این روایت از آسمان با نام طریق القدس یکشنبه نهم آذرماه ساعت ۱۷:۵۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

گفتنی است در این برنامه جعفر اکبری، بابک مهدیزاده، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء از آسمان را همراهی کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *