دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۱
۴

کل سهام پرسپولیس را می‌خرم!

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب: 393821
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قصد من خرید کل سهام باشگاه پرسپولیس است نه سهم پیشکسوتان.
کل سهام پرسپولیس را می‌خرم!
به گزارش جهان، کریم باقری در گفت‌وگو با فارس، درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس گفت:‌ من پیش از این پیشنهادی برای خرید باشگاه پرسپولیس به مسئولان مربوط تقدیم کردم اما هنوز جوابی در این باره نیامده است.

وی در پاسخ به این سوال که قصد خرید سهام قسمت پیشکسوتان را دارد و یا می‌خواهد سهام کل باشگاه را بخرد، ادامه داد:‌ بحث خریدی که من مطرح کردم برای سهم پیشکسوتان نیست و صحبت من برای خرید کل سهام باشگاه بوده چرا که پرسپولیس باید خصوصی شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: فعلا پاسخی به درخواست من داده نشده و خودم هم منتظر هستم تا ببینم چه زمانی پاسخی به درخواست من داده می‌شود اما همانطور که گفتم فعلا خبر خاصی در این باره وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا مایه دار !
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
پس چرا میگن فوتبالیستها پول ندارند و بعداز کنار گذاشتن فوتبال اه در بساط ندارند. باقری وقتی می تواند 250 میلیاردتومان پرسپولیس را بخرد وای به دارایی علی دایی. خدابیشتر بدهد ما بخیل نیستم . اما مثل بنگر در تلویزیون نگویند 50 میلیون تومان ناقابل قرض گرفتم برای مخارج ماهانه زن و بچه ام!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
سالم ترین فوتبالیست ایرانی دوست داریم
شمس
علم بهتر است يا ثروت

امروز يه معلمي امده بود مي گفت سرطان دارم بازنشسته شدم پاداشم را بدهيد دكترها جوابم كرده اند مي خواهم بدهي مردم را بدهم تا راحت بميرم (اسناد موجود)
فارغ التحصيل دانشگاه تهران بود وسي سال معلمي كرده بود
خدايا اين چه دنيايي است
چه ارزشي دارد علم

فكر كنم ......بهتر است