کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عکس / این روزها به زیارت دو شهید برویم

4 آذر 1393 ساعت 15:08

در این روزهای حساس، اگر سری به "امامزاده علی اکبر" در "چیذر" زدید، بر مزار دو تن از شهدای هسته ای کشور، "مصطفی احمدی روشن" و "مسعود علی محمدی" هم بزنید.


به گزارش گروه مقاومت جهان نیوز، زیارت تربت پاک شهیدان، عملی است ماجور و توصیه شده که زنگار دل را می زداید و نور یقین را در قلبهای خالی از مرض پرفروغ می کند اما این روزها که در تب و تاب مذاکرات هسته ای هستیم و کشور در بزنگاهی تاریخی قرار دارد، زیارت مزار برخی از شهیدان، بسیار راهگشا خواهد بود. شهدایی که قطرات خونشان در صفحه به صفحه پرونده هسته ای به چشم می خورد.

صرف نظر از نتیجه مذاکراتی که دیروز به پایان رسید، همه جریانات باورمند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف متعالی آن، همواره باید این تجربه تاریخی را مدنظر داشته باشند که، هر راه و مسیری که با خون انسان های پاک سیرت رنگین شود، برای رسیدن به مقصد نهایی خود، ضمانتی قابل اعتماد دارد و دشمنان و مغرضان و راحت طلبان و غافلان، به سادگی نمی توانند آن را به بیراه و گمگشتگی سوق بدهند. بقای نظام مقتدر جمهوری اسلامی که بی شک برخاسته از خون صدها هزار انسان دل به خدا سپرده است، علی رغم سه دهه تلاشِ سنگ تمام گذاشته شده دشمنانش و قدرتیابی روزافزون آن، مصداقی است روشن بر این ادعا که خون، ضامن بقای آرمان های مقدس و شرافتمندانه است.

پرونده هسته ای جمهوری اسلامی نیز، از این ضابطه آسمانی مستثنی نیست و دور نیست روزی که خون شهیدان شهریاری، علیمحمدی، احمدی روشن و رضایی نژاد به بار نشسته و دشمنان با دهان های کف کرده از یاوه سرایی و جاهلان، احتمالا با پیشانی های به عرق شرم نشسته، شاهد ثمرات مقاومت ملت قهرمان ایران باشند. انشاءالله

در این روزهای حساس، اگر سری به "امامزاده علی اکبر" در "چیذر" زدید، بر مزار دو تن از شهدای هسته ای کشور، "مصطفی احمدی روشن" و "مسعود علیمحمدی" هم بزنید.

شادی روح پاکشان صلوات


کد مطلب: 393124

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/393124/عکس-این-روزها-زیارت-دو-شهید-برویم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com