پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۳

افشای نامه آیت الله مهدوی به سران فتنه

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 392649
داماد آيت‌الله مهدوي‌کني پيام آيت الله مهدوي کني به سران فتنه را فاش کرد..
به گزارش جهان؛ ابراهيم انصاريان در گفتگو با تسنيم در مورد پيام آيت‌الله مهدوي‌کني به سران فتنه گفت: بعضي از مرتبطين در اين جريان آمدند و پيام آيت‌الله مهدوي‌کني به سران فتنه اين بود: شما نسبت به نظام دروغ بسته‌ايد و ظلم کرديد. شما نظام را به تقلب متهم کرديد و آبروي نظام را در جامعه بين‌المللي که خودتان هم اعتقاد داريد از بين برديد، راهش اين نيست شما بياييد پاي حرف خود بايستيد و بگوييد نظام تقلب کرده است و اين مسئله‌اي است که براي کشور و مردم قابل پذيرش نيست.

ايشان خطاب به سران فتنه گفت: تنها راه سران فتنه اين است که از اتهاماتي که به نظام اسلامي زدند تبري بجويند و تا زماني که تبري نجويند فايده‌اي ندارد و مسئله به‌راحتي که شما مي‌گوييد قابل حل نيست، زيرا ضربه‌اي که سران فتنه زدند قابل گذشت نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعد از مرگ شخصیتهای سیاسی نقل قول از ایشان باید کتبی و مستند باشد اقوال شفاهی معتبر نیست
حران
Iran, Islamic Republic of
البته باید دید به ضرر چه گروهی است
مثلا اینجا شما ناراحت شدید!
مثل اون حرف ها و نقل قول هایی که آقای هاشمی رفسنجانی از امام میگن و چون به ضرر طیف شماست میگید خواب زده شده و باید سند معتبر ارائه بده!!