شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
ترکیب ۲۲ نفره کره جنوبی

کره‌ای‌ها در تیمهای اروپایی و آسیایی+جدول

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 391636
تیم ملی کره‌جنوبی در حالی فردا به مصاف کشورمان می‌رود که فقط ۴ بازیکن از لیگ کره در فهرست ۲۲ نفره این تیم حضور داردهمچنین ۷ بازیکن از تیم‌های اروپایی (۴ بازیکن از بودنس‌لیگای آلمان و تیم‌های آگزبورگ، ماینس و بایرلورکوزن و ۳ بازیکن از لیگ برتر انگلیس و تیم‌های سوانسی، کوینزپارک رنجرز و بولتن) حضور دارند،
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از ساعت ۱۶:۲۵ عصر فردا در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.


بر همین اساس تیم ملی کره‌جنوبی در حالی فردا به مصاف کشورمان می‌رود که فقط ۴ بازیکن از لیگ کره در فهرست ۲۲ نفره این تیم حضور دارد.

در فهرست کره‌جنوبی برای دیدار تدارکاتی با تیم‌های ملی اردن و ایران دو دروازه‌بان از سوان بلوینگز و اولسان هیوندای، یک مدافع از اف‌سی سئول و یک هافبک از چونبوک موتورز حضور دارد.

در این فهرست همچنین ۷ بازیکن از تیم‌های اروپایی (۴ بازیکن از بودنس‌لیگای آلمان و تیم‌های آگزبورگ، ماینس و بایرلورکوزن و ۳ بازیکن از لیگ برتر انگلیس و تیم‌های سوانسی، کوینزپارک رنجرز و بولتن) حضور دارند، ضمن اینکه از کشورهای حوزه خلیج فارس یعنی عربستان و قطر ۶ بازیکن در لیست اولی اشتلیکه به چشم می‌خورد.

همچنین ۳ بازیکن از لیگ ژاپن و ۲ بازیکن نیز از لیگ چین در ترکیب ۲۲ نفره کره‌ای‌ها به چشم می‌خورد.

در این بین می‌توان به سون هیونگ مین اشاره کرد که در حال حاضر مطرح‌ترین بازیکن تیم ملی کره‌جنوبی به شمار می‌رود.

این بازیکن از بازیکنان فیکس بایر لورکوزن است و در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق شد در خانه زنیت سن‌پطرزبورگ به حریف روس دو گل بزند تا لورکوزن با دست پر روسیه را ترک کند.

در زیر ترکیب ۲۲ نفره کره جنوبی، به همراه تیم‌های باشگاهی آنها، تاریخ تولد، تعداد بازی ملی و گل‌های ملی هر بازیکن به تفکیک مشخص است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *