دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

چین قهرمان جهان، ایران در رتبه هفتم!

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 391570
تیم ملی چین قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۱۴ در آلماتی قزاقستان شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در پایان هشتادویکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان تیم ملی چین با ۵۴۸ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد وتیم های قزاقستان و روسیه نیز با ۴۵۳ و ۴۴۰ امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رده بندی تیمی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بعد از تیم های چین، قزاقستان و روسیه، تیم های کره شمالی، بلاروس و مصر به ترتیب با ۴۱۳، ۳۹۶ و ۳۷۸ امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند و تیم ملی ایران هم با ۳۶۷ امتیاز در مکان هفتم ایستاد.

پنجم در رده بندی مدالی

در رده بندی مدالی مسابقات نیز تیم ملی وزنه برداری کشورمان با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز بعد از کره شمالی، قزاقستان، چین و روسیه در مکان پنجم ایستاد.

در رده بندی مدالی بخش مردان تیم کره شمالی با ۶ طلا و ۴ برنز صدرنشین شد. قزاقستان با ۵ طلا، یک نقره و ۳ برز در رده دوم ایستاد، چین با ۳ طلا، ۶ نقره و ۵ برنز سوم شد و روسیه نیز با ۳ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز بالاتر از ایران در مکان چهام را از آن خود کرد.

ششم در رده بندی کسب سهمیه

در رده بندی کسب سهمیه المپیک هم تیم ملی ایران با ۱۱۹ امتیاز در مکان ششم قرار گرفت نیمی از مسیر کسب سهمیه کامل المپیک را با موفقیت طی کرده باشد. در این رده بندی چین با ۱۴۳ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های قزاقستان و کره شمالی با ۱۳۹، روسیه با ۱۳۸، بلاروس با ۱۲۱ امتیاز و ایران با ۱۱۹ امتیاز به ترتیب رده های دوم تا ششم را از آن خود کردند تا از شانس بیشتری برای کسب سهمیه کامل المپیک برخوردار باشند.

در این رده بندی بعد از ایران، مصر با ۱۰۹ امتیاز، اندونزی با ۱۰۵ امتیاز و مولداوی با ۹۴ امتیاز به ترتیب در رده های هفتم، هشتم و نهم قرار گرفتند.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *