يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۲
یک روزنامه حامی دولت مطرح کرد؛

چرایی حضور مجلسی‌ها در آغاز و انجام نمایشگاه مطبوعات

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 391183
روزنامه جمهوری اسلامی با ارائه تحلیلی جالب، دلیل افتتاح و اختتام بیستمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها را به موضوع طرح استیضاح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گره زد.
چرایی حضور مجلسی‌ها در آغاز و انجام نمایشگاه مطبوعات
به‌ گزارش جهان، روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: حضور علی لاریجانی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه مطبوعات در دولت یازدهم و حضور غلامعلی حدادعادل در مراسم اختتامیه آن، این سؤال را برای دست‌اندرکاران مطبوعات پدید آورده که چرا از خود دولت یازدهم کسی برای افتتاح و اختتام حضور نداشت و از افرادی دعوت به عمل آمد که ارتباطی با مطبوعات ندارند؟

در پاسخ به این سؤال، صاحب‌نظران می‌گویند این احتمال وجود دارد که قرار دادن دو چهره مجلس شورای اسلامی در آغاز و انجام نمایشگاه مطبوعات با این هدف صورت گرفته باشد که ماجرای استیضاح وزیر ارشاد که از یکی دو هفته قبل در مجلس مطرح است، با این اقدام، توسط این دو نفر حل و فصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بالاخره ما نفهميديم شما با خودتون چند چند هستى؟ از مجلس نميارن ناراضى هستى، ميارن ناراضى هستى. مثل اينكه تنه سردار قلم به تنه تون خورده!!
Iran, Islamic Republic of
خسته شدیم از این همه سیاست بازی...
گویا اون چیزی که مهم نیست سرنوشت مملکته...