دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

یک کشوي جادويي عليه استقلال!

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 390513
کشوي جادويي معروف دبيرکل فدراسيون فوتبال باز هم يک حکم انضباطي را به طور موقت غيب کرد!
به گزارش جهان به نقل از جام، کشوي جادويي معروف دبيرکل فدراسيون فوتبال باز هم يک حکم انضباطي را به طور موقت غيب کرد!ماجرا به چهارشنبه گذشته برمي‌گردد،‌روزي که کميته استيناف فدراسيون فوتبال تشکيل جلسه داد تا به اعتراض باشگاه تراکتورسازي نسبت به راي کميته انضباطي رسيدگي کند.حسن‌زاده به دليل رفتار برخي از هواداران تراکتورسازي در جريان بازي با پيکان اين تيم را از حضور تماشاچي در يک بازي خانگي محروم کرده بود اما در اقدامي جالب توجه اعلام کرد حکم اجرا نمي‌شود تا استيناف درباره‌اش تصميم بگيرد.

بدين ترتيب بازي استقلال و تراکتورسازي که با حکم کميته انضباطي بايد بدون تماشاچي برگزار مي‌شد با اين تصميم حسن‌زاده با تماشاگر شد. در اين ميان استيناف روز چهارشنبه يعني سه روز قبل از بازي استقلال – تراکتور تشکيل جلسه داد و علاوه بر اينکه محروميت يک جلسه‌اي تراکتور را تاييد کرد جريمه ۱۰ ميليوني آنها را زياد کرد و عدد جريمه را به ۲۰ ميليون تومان رساند.حکم انشا و تحويل مهدي محمدنبي، دبيرکل فدراسيون شد. با اين حکم، بازي استقلال و تراکتور بايد بدون تماشاچي برگزار مي‌شد اما نبي حکم را ابلاغ نکرد!
اين حکم تازه روز جمعه (بعد از بازي استقلال و تراکتور) ابلاغ شده و بدين ترتيب استقلال در شرايطي که مي‌توانست در يک ورزشگاه خالي جلوي تراکتوري‌ها قرار گيرد جلوي ۶۰ هزارهوادار پرشور تراکتوري بازي کرد.البته به هيچ وجه نبايد قصوري را متوجه تراکتوري‌ها کرد.

آنها حق داشتند که اعتراض کنند و پرشورها نيز وقتي ديدند که فدراسيون اقدامي جهت منع حضورشان نداشته، به ورزشگاه آمدند و يک روز به يادماني را رقم زدند اما اين ميان اقدام نبي اين سئوال را به وجود آورده که چرا راي کميته استيناف را که روز چهارشنبه به وي تحويل شده بود نگه داشته و آن را ديروز ابلاغ کرده؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *