پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اعزام ۲۸تیم بهداشتی‌سپاه به مناطق‌محروم

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 390470
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر از راه‌اندازی دو درمانگاه صحرایی و اعزام ۲۸ تیم بهداشتی در هفته بسیج به مناطق محروم استان بوشهر خبر داد.
به گزارش جهان؛ سرگرد پاسدار ذوالفقارعباسی فر در گفتگو با مهر اظهار داشت: بسیج سیل گسترده تهاجمات فرهنگی و تحریم‌ها علیه نظام مقدس اسلامی ایران را با حضور در عرصه فرهنگی و سازندگی خنثی می کند.

وی به نقش بسیار مهم بسیج سازندگی در توسعه و رفع محرومیت‌ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیارخوبی از سوی بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر ادامه داد: بسیج سازندگی در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق محروم و مرزی کشور، ایجاد رضایت مندی در مردم و کمک به توسعه و کارآمدی نظام به یاری مردم شتافته است.

اعزام کادر پزشکی به مناطق محروم استان بوشهر

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم بسیج سازندگی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استکه این مهم با همکاری و همراهی دیگر نهادهای ذی‌ربط در نقاط مختلف اجرا می‌شود.

عباسی‌فر از اعزام کادر پزشکی به مناطق محروم خبر داد و افزود: با توجه به محرومیت استان بوشهر نسبت به اعزام کادر پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم اقدام کردیم و به صورت رایگان خدمات پزشکی انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر در پایان به راه‌اندازی دو درمانگاه صحرایی در نقاط محروم استان بوشهر در هفته بسیج نیز اشاره کرد و بیان داشت: انشاالله در فرصتی مناسب مکان استقرار این درمانگاه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *