سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

دستگيري سارقان مسلح خودروها در مشهد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 390146
سه سارق مسلح كه با حمل يك قبضه سلاح كلت كمري اقدام به سرقت خودروهاي ال- ۹۰ در مشهد مي‌كردند در اقدامي ضربتي از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش جهان به نقل از اعتماد، به دنبال طرح شكايات متعدد از وقوع چند فقره سرقت خودروهاي ال- ۹۰ پرونده‌يي در اين خصوص در پليس آگاهي مشهد تشكيل و رسيدگي به آن در دستور كار ماموران قرار گرفت.

مجهز بودن خودروهاي ال- ۹۰ به سيستم هوشمند ضد سرقت فرضيه سرقت به همراه زورگيري و ايجاد رعب و وحشت را تقويت مي‌كرد، از اين رو پليس با جديت بيشتري به بررسي بانك اطلاعاتي خود پرداخت و طولي نكشيد كه با در نظر گرفتن اظهارات مالباختگان موفق به شناسايي چهره يكي از متهمان شد.

سرهنگ حسين بيدمشكي، رييس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در تشريح روند شناسايي متهمان گفت: در روند تحقيقات ماموران در ابتدا موفق به شناسايي چهره يكي از متهمان شدند كه پس از شناسايي مخفيگاهش، در اقدامي ضربتي او را دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل كردند.

در جريان بازجويي‌ها مشخص شد كه متهم به همراه دو نفر ديگر و در حالي كه يك قبضه كلت كمري حمل مي‌كردند پس از ترساندن مالكان، خودروي آنها را به سرقت مي‌بردند.

در ادامه تحقيقات پليسي و پس از معرفي دو سارق ديگر در بازجويي‌ها، شناسايي و دستگيري آنها در دستور كار ماموران قرار گرفت كه سرانجام با اقدامات گسترده اطلاعاتي محل اختفاي دو سارق ديگر شناسايي و آنها نيز در اقدامي ضربتي دستگير شدند.

سرهنگ بيدمشكي در پايان به اعتراف دو سارق ديگر به بزه انتسابي اشاره كرد و گفت: دو سارق ديگر نيز به همدستي در اين سرقت‌ها اعتراف كرده‌اند و در حال حاضر براي تكميل جزييات پرونده در بازداشت پليس آگاهي به سر مي‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *